Ilhan عمر در خاطرات و حرکت سوزن به سمت سیاست های مترقی

بزرگنمایی این تصویر تشکر. Ilhan Omar, D -, Minn. حضور در یک کنفرانس مطبوعاتی در فوریه. 26 در کاپیتول

توسط MINERALNEWS در 4 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

تشکر. Ilhan Omar, D -, Minn. حضور در یک کنفرانس مطبوعاتی در فوریه. 26 در کاپیتول هیل. عمر می گوید NPR مترقی چپ "منتقل شده است سوزن ملی گفتگو" پیرامون سیاست های خاصی. اولیویه Douliery/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اولیویه Douliery/خبرگزاری گتی ایماژ

"من ترس از جنگ" ایلهان عمر می نویسد: در مورد دوران کودکی خود را در سومالی در خاطرات. "من احساس می کردم بزرگتر و قوی تر از هر کس دیگری — حتی اگر من می دانستم که واقعا مورد است."

در این چیزی است که امریکا به نظر می رسد مانند: سفر من از پناهندگان به کنگرهعمر تواریخ او در دوران کودکی در یک خانواده طبقه متوسط ترکیب در موگادیشو به دنبال جنگ داخلی چهار سال در یک اردوگاه پناهندگان در سفر به ایالات متحده و در نهایت او را در انتخابات به کنگره به عنوان یک دموکرات نمایندگی سوتا 5 منطقه.

پس از انتخاب شدن به عنوان یکی از اولین زنان مسلمان به کنگره در سال 2018 عمر پدید آمده است به عنوان یک پیشرو و پلاریزه شکل است. او شده است هدف از توهین نژادپرستانه, اما, نیز, کشیده, انتقاد اظهارات بحث برانگیز خود را.

"من فکر می کنم اغلب اوقات شما را به یک انتخاب: آیا شما یک کیسه مشت زدن و یا شما می خواهید کسی که قوی است و می ایستد تا برای خود و برای دیگران" عمر می گوید NPR.

او در صحبت با آخر هفته نسخه مورد جو بایدن و انتخابات ریاست جمهوری, آنچه او می خواهد در آینده coronavirus اقدامات امداد و بعید مدل نقش.


نکات برجسته مصاحبه

در اثر ترقی خواهان در حزب دموکرات نامزدی ریاست جمهوری

ما ممکن است نقل مکان کرد سوزن در نامزدی, اما من فکر می کنم ما قطعا باید نقل مکان کرد و سوزن ملی گفتگو در سیاست های خاص ما برای حمایت. "مدیکر برای همه" است که بسیار محبوب تر از آن بود که قبل از این چرخه انتخابات و ما با داشتن بحث صادقانه در مورد لغو بدهی های دانشجویی. ما در حال صحبت کردن در مورد اقتصادی و بی عدالتی های اجتماعی در راه است که ما در میانهی شب قبل از. مالیات ثروتمندان است و نه فقط چیزی که شما می گویند و مردم "اوه خدای من." این چیزی است که مردم در حال حاضر در واقع بحث و تفکر در مورد راه هایی که قادر به انجام این کار است.

و برای دیدن بسیاری از مردم در حال حاضر در حال اجرا برای دفتر با مواضع سیاست است که ما زد و همچنان به حمایت واقعا به عهد چقدر ما تغییر روایت از آنچه که electable و آنچه قابل بحث است در کنگره است.

چرا جو بایدن باید یک شخص را انتخاب کنید رنگ خود را به عنوان همسر در حال اجرا

من فکر می کنم این امر می تواند واقعا مفید برای حزب ما برای ادامه به تنوع به عنوان چیزی نیست که ما بحث در مورد اما چیزی است که ما جشن می گیرند و با فشار رو به جلو است.

... به کسی که واقعا متصل به افرادی که ستون فقرات حزب دموکرات کمک خواهد کرد که ایجاد می کنید من فکر می کنم شور و شوق است که بایدن فاقد در حال حاضر با اکثریت پایه.

در آنچه او می خواهد برای دیدن در آینده coronavirus بسته امداد

وجود دارد باور درست است ؟ ما می خواهیم به مطمئن شوید که وجود دارد این است که مستقیم و پرداخت نقدی. ما می خواهیم به مطمئن شوید که وجود دارد این است که خطر پرداخت برای کارگران ضروری. ما می خواهیم OSHA حمایت به باقی می ماند به عنوان بخشی از لایحه نهایی. ما می خواهیم افزایش ناگهانی بودجه. ما می خواهیم مطمئن شوید که ما نه فقط در حال گسترش کبرا اما گرفتن اضطراری مدیکر برای همه است. ما می خواهیم اجاره و رهن لغو. ما باید به قانون جامع برای جلوگیری از این نوع از بحران اقتصادی است که به ما خیره در چهره.

چرا محافظه کار نخست وزیر سابق بریتانیا مارگارت تاچر سیاسی است که نقش مدل

آن را جالب توجه است ، اغلب ما گفت که قهرمانان ما می تواند باشد. و برای من پیدا کردن آن را به الهام بخش برای یک زن که واقعا وجود دارد هیچ دیگر زنان در سراسر بودند که منجر به می گویند "من می تواند انجام این کار است." و من فکر می کنم که من فکر می کنم در مورد سفر خود من در برخورد با این ایده که بسیاری از درون خود جامعه تا به حال در مورد "یک پسر باید." من نیاز به مرتب کردن بر اساس الهام و بدیهی است که او را به سمت چپ بسیار تاریکی را در تاریخچه. اما ما نمی توانیم به دور چگونه مجموعه طراحی جسورانه او به این باور است که او می تواند به عنوان یک زن در زمان.

NPR Hiba احمد و اد McNulty تولید و ویرایش صدا نسخه ای از این مصاحبه است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب