'اگر Coronavirus doesn't Kill Me, گرسنگی خواهد شد: مکزیک خرس فقیر فشار از همه گیر

بزرگنمایی این تصویر بستگان قربانیان که درگذشت از COVID-19 بازدید گور در منطقه ویژه شهری پانتئون واله

توسط MINERALNEWS در 9 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

بستگان قربانیان که درگذشت از COVID-19 بازدید گور در منطقه ویژه شهری پانتئون واله ده چالکو, مکزیک. Coronavirus گرفته و تلفات سنگین در کشور به ویژه فقیرترین شهروندان است. آلفردو Estrella/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آلفردو Estrella/خبرگزاری گتی ایماژ

هر روز صبح رزا Gallegos به تصمیم گیری: ماندن در خانه با خانواده اش به امن از coronavirus و یا در خیابان های شهر مکزیک به پول به طوری که آنها می توانید غذا خوردن.

61 ساله مادر بزرگ همیشه می آید به همان نتيجه گيری: "اگر coronavirus doesn't kill me, گرسنگی خواهد شد."

در اخیر روز شنبه او می ایستد در یک گوشه خیابان در نزدیکی یک بیمارستان عمومی مجتمع هاوکینگ کیسه های کمی از آجیل. "آجیل, 10 پزو. خود را آجیل 10 پزو" او می گوید: به رهگذران.

قبل از همه گیر او چند روز در هفته درآمد حدود 500 پزو (25 دلار) در هر روز. همراه با دخترش حقوق خانواده, ساخته شده به پایان می رسد دیدار. اما امروز Gallegos در تلاش برای زنده ماندن در کمتر از 3 دلار به 5 دلار در روز است.

"من یک دختر که هنوز به من بستگی دارد," Gallegos می گوید NPR. "او دارای دو پسر جوان بود و او به تازگی گذاشته است." مکزیک هیچ فدرال بیمه بیکاری و دختر او را برای واجد شرایط نیست, Mexico City بیکاری بودجه از آنجا که او نمی باید یک قرارداد با فروشگاه های لباس که در آن او کار می کرد. "همین دلیل است که من به بیرون رفتن و کار نگه دارید برای کمک به او به حمایت از او" Gallegos می گوید.

به عنوان coronavirus را نگه می دارد فزاینده در مکزیک — که در آن دولت ثبت بیش از 400000 مورد تأیید و بیش از 45 ، 000 مرگ و میر در جهان چهارم بالاترین مرگ و میر — خانواده ها در حال صدمه زدن به سراسر کشور. اما کم بگیر شده اند مضاعف آمار: آنها را تشکیل می دهند بیشترین سهم از ویروس های مربوط به مرگ و میر و کمبود بودجه برای شناور ماندن به عنوان همه گیر فرو مکزیک عمیق تر به رکود است. در حال حاضر فشار در حال افزایش است در دولت برای بهبود سلامت خود و پاسخ و ارائه کمک مالی به کسانی که نیاز دارند.

تلفات از نصب بحران نشان در مکزیک سرمایه است. صف های طولانی در حال تشکیل در دولت شهر های تلفن همراه سوپ آشپزخانه.

بزرگنمایی این تصویر

مردم خط برای غذا از آشپزخانه سوپ در مکزیکو سیتی. شهر رفاه آژانس درهم برای مقابله با رشد تقاضا به عنوان همه گیر عمیق تر مکزیک رکود است. جیمز فردریک برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیمز فردریک برای NPR

"ما در حال خدمت در حدود 20% بیشتر وعده های غذایی هر روز" Almudena Ocejo Rojo سر از شهر مکزیک شمول اجتماعی و رفاه, سازمان اجرا می شود که این سوپ آشپزخانه می گوید NPR. "کمک های غذایی چیزی است که ما در حال دیدن تقاضا برای افزایش و ما در تلاش برای پر کردن آن نیاز دارید."

آژانس موظف به ارائه کمک های اولیه به خصوص برای شهر بی خانمان, افراد معلول و سالمندان تقلا برای مقابله با رشد تقاضا به شدت جمعیت megacity باقی مانده در مرکز مکزیک را بگیرد. آژانس مهاجرت آشپزخانه سوپ به بیمارستان به خوراک گرسنه بستگان COVID-19 بيمار و گسترش ظرفیت در پناهگاه بی خانمان.

پس از آن بود مدتها پیش که مکزیک را ضعیف و آسیب پذیر بودند گفت: آنها نیاز به نگرانی در مورد کوروناویروس. در اوایل ماه مارس و برخی از کشور coronavirus موارد ثروتمند مکزیکی بازگشت از یک سفر اسکی در Vail کولو. Coronavirus سیاستمداران و مفسران رسانه گفت: یک بیماری بود از غنی است.

رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador منتخب در سال 2018 با گسترده طبقه کارگر پشتیبانی بارها و بارها عنوان خطر شیوع. "بیماری های همه گیر نمی خواهد هر چیزی را برای ما," او گفت: در 15 مارس — زمانی که مکزیک گزارش داد بیش از 40 مورد. او flaunted موفق باشید فریبندگی به عنوان دفاع از خود در برابر ویروس.

که ماه یکی از رئيس جمهور را به بهترین و شناخته شده ترین حامیان حقوقی محقق جان Ackerman توییتی هشتگ #VailNoEsMexico, "Vail نیست مکزیک" یادآوری میکند که این کشور نیازی به اعمال ضد coronavirus اقدامات است.

در مارس 26, فرماندار, Puebla, دولت, Luis Miguel باربوسا متحد از رئیس جمهور گفت: "اکثر [از coronavirus موارد] افرادی هستند که با پول است. اگر شما ثروتمند هستید و شما در معرض خطر نیست اما اگر شما ضعیف است. ما مردم فقیر ما ایمنی بدن." سپس توسط این ویروس تا به حال زده مردم در تمام زمینه در بسیاری از کشورها است.

بیش از 40,000 COVID-19 مرگ و میر بعد از این قضیه صادق است, با توجه به مطالعه انجام شده توسط Héctor هرناندز Bringas یک متخصص در دانشگاه خودمختار ملی مکزیک شناخته شده اسپانیایی آن حروف UNAM.

"را به عنوان اتفاق می افتد در هر بحران در هر فاجعه در کشوری مثل مکزیک آسیب پذیر هستند که بیشتر تحت تاثیر" او می گوید.

هرناندز شده است ردیابی اطلاعات دموگرافيک مرگ گواهی COVID-19 قربانیان و ساخته شده است برخی از خیره کننده اکتشافات.

بزرگنمایی این تصویر

مردم صف دریافت غذا در یک کامیون مواد غذایی در خارج La Raza ملی مرکز پزشکی در ازکپتزلکو مکزیکو سیتی در ژوئن 12. کلودیو کروز/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کلودیو کروز/خبرگزاری گتی ایماژ

"بیش از 70 ٪ از افرادی که فوت کرده اند از COVID تا به حال یک مدرسه ابتدایی در سطح آموزش و پرورش و یا کمتر," او می گوید. که سهم قابل توجهی از این کشور که در آن بیش از نیمی از جمعیت کامل دبیرستان. پایین آموزش و پرورش نیز بالاتر به معنی فقر و نابرابری اجتماعی در میان کسانی که تحت تاثیر قرار است.

"بیش از نیمی از افرادی که فوت کرده اند از COVID درگذشت در وزارت بهداشت و درمان و بیمارستان" هرناندز می گوید. او توضیح می دهد که این بیمارستان های دولتی است که تهیه کردن به همه مکزیکی ها به خصوص فقرا و کسانی که بدون بیمه.

او اضافه کرد که 9 درصد از مرگ و میر اتفاق افتاده در خارج از یک مرکز درمانی به معنی هزاران مکزیکی ها باید شکست به این بیماری بدون مراقبت های پزشکی.

خانواده رزا گالگوس خیابان فروشنده این تجربه دست اول.

"من می دانم که چگونه وحشتناک به این دلیل است که من آن را دیدم با برادرزاده من. او حتی هشت روز," او می گوید.

گالگوس' برادرزاده اش سالم 29 ساله. از زمانی که توسعه آنفولانزا مانند علائم خانواده نمی دانم چه باید بکنید — وجود اطلاعات متناقض در مورد کوروناویروس و شایعات بودند چرخش آن جعل است. در آن زمان او در شرایط بحرانی آنها نمی توانستم او را بستری در بیمارستان. او در رختخواب است. گزارش پزشکی قانونی تایید کرده COVID-19.

Coronavirus ضربه مکزیک فقیر و در مراکز شهری مانند شهر مکزیک و همچنین در کوچک جوامع روستایی در کشورهای مانند گرررو و اوآخاکا. و این بیماری تنها بخشی از درد.

"بسیاری از میلیون ها نفر از مردم شغل خود را از دست ... و دولت داده نشده واقعا هیچ پشتیبانی به شرکت ها و یا کارگران در همه, می گوید:" والریا Moy مدیر این موسسه برای رقابت در یک نرم افزار-کسب و کار فکر می کنم تانک در شهر مکزیک.

حدود 12.5 میلیون مکزیکی خود را از دست داده و در سمت چپ بازار کار به طور کامل در ماه آوریل زمانی که coronavirus محدودیت آمد به اثر با توجه به تجزیه و تحلیل داده های رسمی.

با توجه به برآورد از BBVA Bancomer بانک آن را در مکزیک یک دهه کامل برای بازیابی اقتصادی ضرر و زیان جریان بدون عمده محرک های مالی.

این لوپز Obrador دولت ارائه کرده است 25,000 پزوی ($1,250) وام کسب و کار اما Moy می گوید آنها نمی توان یک دندانه در رکود است. دولت همچنین پیشرفته پرداخت حقوق بازنشستگی به افراد مسن است اما تا کنون رد هر گونه نقدی جدید نقل و انتقالات برای حمایت از مبارزه مکزیکی.

"[لوپز Obrador] دهکدهای بسیار عمیق گریزی به بدهی. او متنفر بدهی. یکی از اصلی مبارزات انتخاباتی وعده داده بود به کاهش بدهی. او بسیار سمج و گفت ما متحمل خواهد شد بدهی بیشتر می گوید:" Moy.

این یک موقعیت دشوار به میدان برای یک رئیس جمهور که اغلب با استفاده از عبارت "پریمرو lo pobres" که به معنی قرار دادن "فقیر ،

"نگرانی من این است که دولت به نظر نمی رسد حاضر به پاسخ به گرانش از این بحران می گوید:" رولاندو Cordera کامپوس یک اقتصاددان از UNAM. "کسانی که درآمد کمی که زندگی روز به روز است که بسیاری از مردم در مکزیک هستند بلافاصله و به طور مستقیم تحت تاثیر مستندات."

یک سازمان دولتی است که آهنگ های فقر اجتماعی و برنامه های تخمین می زند که بیش از 10 میلیون دلار مکزیکی می تواند سقوط به فقر شدید به دلیل اثرات اقتصادی از coronavirus. که از بین بردن بیش از یک دهه کاهش فقر است.

"هیچ دلیلی وجود دارد مردم باید در جریان گرسنه در مکزیک" Cordera می گوید. "ما می توانیم این پول را صرف."

بزرگنمایی این تصویر

یک زن مسن دریافت جیره غذایی در یک کامیون مواد غذایی نصب شده در خارج La Raza ملی مرکز پزشکی در ازکپتزلکو مکزیکو سیتی در ژوئن 12. کلودیو کروز/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کلودیو کروز/خبرگزاری گتی ایماژ

برای نگه داشتن مردم تغذیه Cordera و همکاران دانشگاه می گویند رئیس جمهور نیاز به بلافاصله ارسال 75 میلیارد پزو ($3.3 میلیارد دلار) پول نقد در نقل و انتقالات به مکزیک برای مبارزه با ناامنی غذایی.

"میلیون ها نفر از مردم را متحمل هزینه های اقتصادی از ماندن در خانه برای عموم خوب از متوقف کردن گسترش ویروس می گوید:" Cordera. "دولت گرفته مراحل درست برای اطمینان از آنها رنج می برند نیست برای این کار."

در شهر مکزیک حداقل آن را خیلی زود به پیش بینی دراز مدت تاثیرات اجتماعی همه گیر می گوید Ocejo Rojo از دولت های محلی. بیش از چند ماه آینده رفاه سازمان جمع آوری داده ها و یک تصویر واضح تر. اما این نگرانی قابل لمس است.

"نگرانی من این است که نابرابری تقویت شده است به دلیل همه گیر است که افرادی که در حال حاضر آسیب پذیر بیشتر رنج می برند مشکلات و در نهایت حتی بیشتر آسیب پذیر از آنجا که این" Ocejo Rojo می گوید.

گالگوس می گوید او هیچ چاره ای جز نگه داشتن کار هر روز.

"من نمی دریافت هر گونه حمایت از هر کسی," او می گوید. او shrugs عدم کمک دولت گفت: سیاستمداران "همه همان: آنها می گویند آنها کمک کنید و آنها را انجام دهد."

او را به انجام آنچه او می تواند برای جلوگیری از ویروس. او می گوید: او می پوشد یک ماسک را نگه می دارد یک فاصله از دیگران و به طور منظم كشتن و یا شستن دست او است.

"من امیدوارم که این ویروس را پیدا کند که من نمی گرفتن آن را," او می گوید.

"اما اگر آن را ندارد خب. اگر من نمی تواند درمان شود من حدس می زنم من بود رفتن به جای دیگر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب