یخ: دانشجویان خارجی باید ترک آمریکا اگر خود را در کالج های آنلاین-تنها در این پاییز

بزرگنمایی این تصویر ایالات متحده مهاجرت و گمرک مستقر در واشنگتن دی سی اعلام کرد مجموعه ای از قوانین

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

ایالات متحده مهاجرت و گمرک مستقر در واشنگتن دی سی اعلام کرد مجموعه ای از قوانین برای غیرمهاجرتی دانش آموزان در نور از coronavirus بیماری همه گیر. دانشجویان بین المللی می توانید وارد و یا اقامت در آمریکا اگر خود را در کالج ارائه می دهد دوره های آنلاین تنها در ترم پاییز. اوا Hambach/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اوا Hambach/خبرگزاری گتی ایماژ

دانشجویان خارجی از حضور در دانشگاه های ایالات متحده است که کار به طور کامل آنلاین در پاییز سال 2020 ترم نمی تواند باقی می ماند در کشور به انجام این کار با توجه به مقررات جدید منتشر شد دوشنبه توسط ایالات متحده مهاجرت و گمرک.

به عنوان دانشجویان در سراسر کشور و در سراسر جهان تامل آنچه که آینده خود را در ترم ممکن است مانند نگاه فدرال هدایت محدودیت گزینه ها برای دانشجویان بین المللی و برگ های آنها را با یک ناراحت کننده انتخاب: حضور در کلاس های حضوری در طول یک بیماری همه گیر و یا آنها را آنلاین از یک کشور دیگر.

و برای دانش آموزان ثبت نام شده در مدارس است که در حال حاضر اعلام کرد قصد دارد به کار به طور کامل آنلاین هیچ انتخاب وجود دارد. تحت قوانین جدید وزارت امور خارجه ایالات متحده نمی خواهد موضوع را به آنها ویزا و ایالات متحده گمرک و حفاظت از مرزها را نمی خواهد اجازه می دهد تا آنها را به کشور وارد شوند.

"فعال دانش آموزان در حال حاضر در ایالات متحده ثبت نام در این برنامه ها باید ترک کشور و یا اقدامات دیگر از جمله انتقال به یک مدرسه با فرد راهنما به باقی می ماند در وضعیت قانونی" خواندن آزادی از یخ را دانشجو و بازدیدکننده تبادل برنامه. "آنها ممکن است عواقب مهاجرت از جمله, اما نه محدود به شروع روند حذف."

این سازمان گفت: دانش آموزان در حال حاضر در کشور و در مواجهه با یک به طور کامل آنلاین دوره مطالعه ممکن است جایگزین اقدامات لازم برای حفظ وضعیت غیرمهاجرتی خود را "مانند کاهش بار دوره و یا مناسب پزشکی را ترک کنند."

این قاعده به دارندگان F-1 و M-1 ویزای غیر مهاجر است که اجازه می دهد غیرمهاجرتی دانش آموزان به دنبال دانشگاهی و فنی و حرفه ای ترم بود.

بیش از 1 میلیون نفر از این کشور بالاتر آموزش و پرورش دانش آموزان از خارج از کشور آمده با توجه به سازمان های غیر انتفاعی موسسه آموزش بین المللی.

به طور معمول دانش آموزان خارجی محدود در چگونه بسیاری از دوره های آنلاین می کشد و نیاز به انجام اکثر آنها در یادگیری در کلاس درس با توجه به وکیل مهاجرت فیونا McEntee. پس از همه گیر زده دانش آموزان داده شد و انعطاف پذیری را بیشتر کلاس های آنلاین — اما فقط برای بهار و تابستان ترم.

"این بی سابقه بحران بهداشت عمومی و من فکر نمی کنم آن را بیش از حد به درخواست برای کمک هزینه که آنها ساخته شده و به ادامه, به خصوص با توجه به این واقعیت است که ما به وضوح کاملا واضح نیست و باید در یک بیماری همه گیر در اینجا در حال حاضر بر خلاف کشورهای دیگر که" McEntee گفت. "این باعث می شود هیچ حس."

McEntee گفت: تصمیم گیری در خصوص گیج کننده با توجه به ارزش از دانش آموزان خارجی است که سنجش از لحاظ اقتصادی.

با توجه به تجزیه و تحلیل اقتصادی توسط NAFSA: انجمن بین المللی مربیان بین المللی دانش آموزان مشغول به تحصیل در کالج ها و دانشگاههای آمریکا کمک $41 میلیارد و پشتیبانی 458,290 شغل در طول 2018-2019 سال تحصیلی.

McEntee اضافه شده که از دست دادن دانشجویان خارجی است یک ضربه بزرگ به دانشگاه بودجه خواهد شد که تاثیر داخلی دانش آموزان به عنوان به خوبی. تصمیم به شرکت در کلاس در فرد اثرات همه دانش آموزان در حال حاضر.

"اگر دانش آموزان می توانند با مطالعه حاضر با موفقیت از یک دانشگاهی, نقطه نظر, چرا ما آنها را وادار به آمدن به یک وضعیت که در آن آنها می تواند سلامت خود را در معرض خطر و همچنین سلامت از همکلاسی های خود را در معرض خطر؟"

دانش آموزان در مدارس عامل به طور معمول باقی خواهد ماند محدود موجود مقررات فدرال که مجوز آنها را به حداکثر یک کلاس یا سه ساعت های اعتباری آنلاین.

دانش آموزان در مدارس اجرای یک مدل ترکیبی می تواند بیشتر کلاس های آنلاین و یا اعتبارات هر چند خود را در مدرسه باید گواهی "است که این برنامه به طور کامل آنلاین است که دانش آموز است نه کاملا آنلاین و البته بار این ترم و این که دانش آموز در نظر گرفتن حداقل تعداد کلاس های آنلاین نیاز به عادی پیشرفت خود را در رشته."

اعلام می آید موسسات آموزش عالی در حال انتشار چارچوب برای بازگشایی در ترم پاییز. مدارس در حال آماده سازی برای ارائه در فرد آموزش کلاس های آنلاین و یا ترکیبی از هر دو.

هشت درصد از کالج ها در حال برنامه ریزی برای راه اندازی آنلاین, با توجه به این وقایع از آموزش عالی است که پیگیری بازگشایی برنامه از بیش از 1 ، 000 در ایالات متحده. شصت درصد از کسانی که در حال برنامه ریزی برای حضوری آموزش و 23 درصد در حال ارائه یک مدل ترکیبی با ترکیب 8.5 درصد مردد و یا با توجه به طیف وسیعی از حالات.

دانشگاه هاروارد یکی از آخرین موسسات به پرده برنامه های خود را اعلام روز دوشنبه که تمام مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دوره های آموزش برای سال تحصیلی برگزار خواهد شد آنلاین. این دانشگاه برنامه ای را به 40 درصد از دانشجویان از جمله تمام دانشجویان سال اول بر روی محوطه دانشگاه.

دانشگاه هاروارد جمهور لری Bacow در بیانیه ای گفت ایمیل به NPR که یخ سیاست "یک بلانت one-size-fits-all رویکرد به یک مشکل پیچیده است."

"ما باید تمام است که ما می تواند به ما اطمینان حاصل شود که دانش آموزان می توانند ادامه تحصیل بدون ترس از اینکه مجبور به ترک این کشور در اواسط راه از طریق سال اخلال در پیشرفت تحصیلی و تضعیف تعهدات و فداکاری—که بسیاری از آنها ساخته شده اند برای پیشبرد آموزش و پرورش خود را" بیانیه ای گفت:.

مدرسه بازگشایی برنامه ممکن است به تغییر با توجه به تحول طبیعت از این بیماری همه گیر به خصوص با روزانه مورد بالغ در ادامه به شکستن رکورد در بخش هایی از کشور است.

در تائید آژانس دستور مدارس برای به روز رسانی اطلاعات خود را در دانشجو و بازدیدکننده تبادل اطلاعات سیستم در عرض 10 روز از ساخت سوئیچ به آنلاین-تنها کلاس.

وکیل مهاجرت McEntee سابق دانشجویی بین المللی خودش گفت: خروج از مدرسه می تواند به اندازه کافی چالش برانگیز به ذکر است در طول یک بیماری همه گیر و در یک چشم انداز نزدیک به ثابت محدودیت های مهاجرتی. او به نام قانون جدید در ماده و زمان "درست نیست."

"این امریکا است که من فکر می کنم دانشجویان خارجی می آیند و به زندگی در," او گفت:.

شورای آمریکایی آموزش و پرورش, آموزش عالی, لابی, گروهی نیز محکوم به تغییر حکومت در یک بیانیه صادر دوشنبه بعد از ظهر. آس جمهور تد میچل گفت: "هدایت "را فراهم می کند سردرگمی و پیچیدگی به جای یقین و وضوح" نامیده می شود بر روی یخ به تجدید نظر و موقعیت آن است.

"در زمانی که موسسات در حال انجام همه چیز آنها می توانند برای کمک به بازگشایی کشور ما نیاز به انعطاف پذیری و نه یک گام بزرگ در جهت اشتباه," او نوشت. "یخ باید اجازه می دهد هر دانش آموز بین المللی با یک ویزای معتبر برای ادامه تحصیل صرف نظر از اینکه یک دانش آموز دریافت خود و یا آموزش و پرورش آنلاین در شخص و یا از طریق ترکیبی از هر دو که آیا در ایالات متحده و یا در کشور خود در طول این بی سابقه جهانی بهداشت از بحران."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب