ICC رد ادعای غرامت سابق کنگو VP Bemba

THE HAGUE, Netherlands - دادگاه جنایی بین المللی روز دوشنبه را رد کرد و چند یورو غرامت ادعای سابق کنگو معاون ر

توسط MINERALNEWS در 29 اردیبهشت 1399

THE HAGUE, Netherlands - دادگاه جنایی بین المللی روز دوشنبه را رد کرد و چند یورو غرامت ادعای سابق کنگو معاون رئیس جمهور که پاک شد از جنایات جنگی پس از گذراندن یک دهه در دادگاه بازداشت کرده است.

Jean-Pierre Bemba ظ ادعا می کنند برای جبران خسارت وارده پس از تبرئه در دادگاه تجدید نظر دو سال پیش از جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت او گفته که باید متعهد به عنوان یک فرمانده نظامی نیروهای مبارزه در جمهوری آفریقای مرکزی در سال 2002 و 2003.

او در ابتدا به اعدام محکوم شد در سال 2016 و محکوم به 18 سال زندان محکوم شد.

Bemba وکلا به دنبال در مجموع نزدیک به 69 میلیون یورو از جمله جبران زمان او به سر برد و در زندان و خسارات قانونی و هزینه و ضرر و زیان در ارزش دارایی های منجمد توسط دادگاه از جمله بوئینگ 727 مسافربری جت.

این دادگاه در بیانیه ای گفت: روز جمعه یک قاضی حکم داد که Bemba "موفق به ایجاد آن است که او تا به حال دچار قبر و آشکار سقط جنین از عدالت" و در نتیجه رد درخواست او برای جبران زمان خود را پشت میله های زندان.

حاکم آمد حتی اگر قضات اذعان کرد که "10 سال است که یک مقدار قابل توجهی از زمان را صرف در بازداشت به احتمال زیاد در نتیجه درد و رنج شخصی که باعث جبران" در بسیاری از ملی سیستم های حقوقی.

34-صفحه نوشته شده حاکم به نام برای دادگاه حاکم بر بدن, مجلس دولت احزاب به فوریت بررسی این که آیا آن را باید اعمال محدودیت در طول محاکمه و یا مقدار زمان مظنون را می توان زندانی قبل و در طول موارد خود را.

قضات همچنین رد Bemba درخواست خسارت برای پوشش ضرر و زیان مربوط به خود را منجمد دارایی گفت: آنها نمی باید از این قدرت برای حکومت بر این ادعا است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب