"من فکر می کنم که پایان آن است.' تلافی بعید است در اثر تیراندازی در همیلتون کانگستر پت Musitano سابق پلیس می گوید

وجود دارد به احتمال زیاد نمی تواند هر تلافی قتل همیلتون کانگستر پاسکواله (پت) Musitano که شد کشته در برلینگتون

توسط MINERALNEWS در 22 تیر 1399

وجود دارد به احتمال زیاد نمی تواند هر تلافی قتل همیلتون کانگستر پاسکواله (پت) Musitano که شد کشته در برلینگتون خیابان بعد از ظهر جمعه با توجه به سابق پلیس مخفی.

"پت انجام شد . . . "پل منینگ در مصاحبه ای گفت: از روز شنبه. "او خود سوخته پل . . . من فکر می کنم که پایان آن."

Halton پلیس منطقه نیست شناسایی هر مظنون در قتل Musitano و زخمی شدن یک مرد دوم که مشخص نشده است. دومین تیراندازی قربانی در بیماری جدی در بیمارستان روز شنبه در حالی که Musitano بود در صحنه مرده.

پلیس گزارش می دهند که یک مرد مظنون به فرار از صحنه از 1 بعد از ظهر تیراندازی در 484 دشت شرق جاده در برلینگتون, عنوان, غرب, خاکستری, سدان چهار درب که پلیس به عنوان شبیه به یک مدل جدید اینفینیتی Q50 با sunroof. این خودرو را تازه خسارت به طرف راننده در نزدیکی درب, پلیس گفت:.

Musitano, 52 افتاده بود دور در دهه گذشته از زمانی که او در نظر گرفته شده توسط پلیس به یک, Ontario ستوان برای ویتو Rizzuto مونترال که در اثر علل طبیعی در دسامبر 2013.

در چند سال گذشته Musitano رشد به طور فزاینده ای منزوی پس از او برادر کوچکتر آنجلو به قتل رسید و عمویش تونی Musitano مرگ طبیعی مرده. هیچ کس متهم شده است در Angelo Musitano قتل.

پت Musitano پدر Domenic درگذشت علل طبیعی در سال 1995 در سن 57. Domenic Musitano پاک شد در سال 1983 در چهار اتهام توطئه برای ارتکاب اخاذی و آمریکا در سال 1985 به عنوان یک وسیله جانبی پس از این واقعیت در قتل Domenic Racco پسر تورنتو کانگستر/میشل بیکر (مایک) Racco.

پت Musitano ساخته شده و مقدار زیادی از دشمنان به تازگی از طریق یک کلاهبرداری است که درگیر طراحی سرمایه گذاران به شن و ماسه, شرکت منینگ گفت.

یکی از تورنتو سرمایه گذار قادر به گرفتن برخی از 400.000 دلار بازگشت پس از تهدید Musitano اما مقدار زیادی از دیگران عصبانی و نا امید منینگ گفت.

در آخرین روزهای قبل از یک هیتمن شات او را مرده بعد از ظهر جمعه Musitano یافت راحتی در مکرر شرکت از یک شهروند ارشد بود که یک بار پدرش محافظ منابع می گویند. این مرد در حال حاضر 77 و هرگز اعمال نمونه — ایستاده پنج فوت و شش و وزن 134 پوند با توجه به RCMP فایل.

او همچنین از میراث معنی او هرگز نمی تواند پذیرفته شود به مافیا منینگ گفت. منینگ انتظار ندارد که مرد به هر گونه تجلی و شروع به همکاری با پلیس به دلیل همراه خود را قتل است.

"او یک طفیلی" منینگ گفت. "او یک مرد سخت. که شخص نمی خواهد تلنگر یا نه."

Musitano سالمندان همراه توضیح داده شده است در سال 2002 RCMP گزارش اطلاعات به عنوان یک "رابط" میان بوفالو و اوباش و Musitanos.

در دوران اوج خود را در 1950s و 1960s بوفالو اراذل و اوباش — با نام مستعار "بازو" — به رهبری استفانو (The Undertaker) Magaddino که زد یک کفن در لوستن. پلیس گفت: بازو رسیدن کشیده از غرب نیویورک به پنسیلوانیا و اوهایو و انتاریو است.

این گزارش می گوید Musitano را دوست سالمندان قبلا نزدیک به آبشار نیاگارا, Ont. کانگستر کارمن Barilliaro اما چیزی را اشتباه رفت و در آنجا بود که یک تقسیم در سال 1988.

Barillaro به قتل رسید توسط هیتمن کن مورداک در سال 1977 به دستور Musitano و برادرش آنجلو.

هر دو Musitano برادران بودند محکوم به 10 سال زندان محکوم.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

مربوط به اتهامات علیه پت Musitano برای سال 1977 قتل همیلتون کانگستر جانی (Pops) Papalia خارج شد تاج و تخت.

پت Musitano نیز یک مظنون در دستور قتل سالواتوره (سام) Alaimo 53 یک کارخانه سرایدار و پدر پنج بود که به ضرب گلوله به مرگ در گاراژ خانه اش در Nov. 21, 1985 پس از در حال اجرا قمار بدهی.

در مورد روز جمعه تیراندازی, Halton محققان پلیس به دادگاه تجدید نظر برای هر کسی که با dash cam و/یا تجاری و یا مسکونی یونان از منطقه بین ساعت 11 صبح و 1:30 بعد از ظهر به آنها تماس بگیرید.

Peter Edwards


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب