من فقط در زمان سه سال دبیرستان ریاضی, فرار با 'D' و خوب معلوم

من هرگز موفق به استاد بسیار فراتر از آجیل و پیچ و مهره از ریاضی. من یک دانش آموز ممتاز است که می تواند آس تقری

توسط MINERALNEWS در 24 بهمن 1398

من هرگز موفق به استاد بسیار فراتر از آجیل و پیچ و مهره از ریاضی. من یک دانش آموز ممتاز است که می تواند آس تقریبا در هر موضوع و اما کلاس نهم هندسه به من افتاد ، من تضعیف طریق با C اما نیاز به هر سه تلاش برای تصویب مثلثات با D.

من نمی توانستم درک نقطه تمام است که ریاضی خرافات. و نه یک بار در 40 سال پس از من به پایان رسید مدرسه من همیشه خواسته شده است به عامل یک چند جملهای و یا محاسبه کسینوس از هر چیزی.

شاید به همین دلیل است که من متقاعد شده است که هر دانشگاه ایالتی کالیفرنیا-محدود باید دانش آموز سال چهارم ریاضی دبیرستان و یا کمی استدلال دوره فقط باید برای پذیرش در نظر گرفته.

آیا ما واقعا می خواهید به نگه داشتن دانش آموزان مثل من خارج از دانشگاه به دلیل وسواس با برتری بنیادی? پس از همه, هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از فرصت های شغلی است که نیازی به تخصص در معنای اعداد موهومی یا فروع از معادلات درجه دوم.

تبلیغات

به عنوان من به دنبال بحث گذشته این ماه در مورد اینکه آیا کال دولت باید با بالا بردن استانداردهای پذیرش نیاز یک سال اضافی از ریاضی من نمی تواند کمک کند اما فکر می کنم به تمام کسانی که شب های من صرف قوز بیش از مشق احساس گنگ چون من نمی توانستم سر من در اطراف پیچیده فرمول که من هرگز نیاز.

من هدف از این دانشگاه پیشنهاد تغییر: برای بهتر آماده شدن دانش آموزان برای مقابله با دوره های کالج است که می تواند منجر به بالا-مشاغل تقاضا در علم و تکنولوژی و مهندسی و ریاضی است.

اما من فکر می کنم CSU امنا ساخته شده یک حرکت عاقلانه در به تاخیر انداختن تصمیم خود را تا زمانی که مطالعه و بررسی چگونگی آن ممکن است تحت تاثیر قرار متقاضیان آینده نگر.

اولیه شکایت از مربیان و فعالان این است که استاندارد جدید خواهد نامتناسب نقطه ضعف, سیاه, لاتین و دانش آموزان کم درآمد که تمایل به نمره پایین تر از سفید پوستان و آسیایی ها در استاندارد ریاضی امتحانات — و کسی نیز احتمال بیشتری برای حضور در مدارس با کمتر از معلمان با تجربه تر و شلوغ کلاس و کمتر بالا-سطح ریاضی دوره.

تبلیغات

اما این بیش از یک موضوع حقوق صاحبان سهام است. دبیرستان که خیلی دیر به بالا بردن نوار.

کمتر از یک سوم از کالیفرنیا 11-دانش آموزان کلاس ملاقات درجه سطح استانداردهای ریاضی سال گذشته است. نمرات شدند تا کمی از سال های گذشته است. اما یک مشکل روند همچنان ادامه دارد. دانش آموزان پست متوسط نمره ریاضی در کلاس سوم اما عملکرد آنها قطره هر سال پس از آن.

به جای سفت استاندارد در انتهای سفر خود را چگونه در مورد ما بهتر تجهیز آنها در اوایل برای دیدار با استانداردهای ما در حال حاضر کردم ؟

**

آن بوده است مدت زمان طولانی از آنجایی که من در یک کلاس ریاضی, بنابراین من به دنبال یکی از ترین کالیفرنیا انجام معلمان ریاضی به مدرسه من چرا دانش آموزان ما تاخیر تا کنون در پشت اهداف ما تنظیم کرده ام.

برایان Shay آموخته است تمام سطح ریاضی در سن دیگو دره تاج آکادمی, عمومی دبیرستان با 2500 دانش آموزان است. او فینالیست سال گذشته به صورت ملی جایزه تعالی در آموزش ریاضی, او کمک کرد توسعه کالیفرنیا محتوای ریاضی و استانداردها و او صدها نفر از معلمان او در طول 20 سال زندگی حرفه ای.

Shay فکر می کند آن را "قطعا یک چالش" برای بسیاری از دانش آموزان برای موفقیت در مقابله با دیگر سال سوم دبیرستان ریاضی. اما او همچنین فکر می کند که با کمی انعطاف پذیری مورد نیاز خواهد بود یک چیز خوب است.

آن را ندارد به حساب یا مثلثات, او گفت:. "این می تواند یک کلاس می آموزد که مهارت های زندگی مانند مالی ریاضی و یا به دنبال یک علمی, شور," او گفت:. "آن در نظر گرفته شده برای ساخت ذهن-مجموعه ای از حل مساله در موقعیت های واقعی مانند چگونه بهره مرکب و یا آنچه در محاسبات شما نیاز به در یک پروژه ساخت و ساز. "

او معتقد است ما بد نمره ریاضی افزایش می یابد در طول زمان اگر ما شاغل که در دنیای واقعی ذهن مجموعه در هر سطح از ریاضی آموزش — و اگر ما را به عنوان انرژی زیادی به آماده سازی و حمایت از معلمان به عنوان ما صرف نگرانی در مورد دانشجويان انتخاب حرفه ای.

تبلیغات

من تعجب به یاد بگیرند که تحقیقات نشان داده است که بسیاری از معلمان به خصوص در مدرسه ابتدایی رنج می برند از unaddressed اضطراب ریاضی خود را. به عنوان یک نتیجه, آنها تمایل به تدریس در انعطاف ناپذیر شیوه دلسرد سوالات و تمرکز در یادگیری صدای موج مطالعات یافت. ناراحتی خود می تواند سرکوب یادگیری دانش آموز.

"بهترین راه برای یادگیری ریاضی را کشف و با آن بازی" Shay توضیح داد. "این همان راه مردم در علم درک چگونه مواد شیمیایی کار می کنند و یا در زبان چگونه نماد کار می کند."

معلمان ممکن است نیاز بیشتر و بهتر آموزش به حرکت در گذشته مرسوم کتاب درسی مبتنی بر رویکرد و در آغوش راه های جدید ارتباط با دانش آموزان, او گفت:.

"یکی از بزرگترین چالش هایی است که راه را به ما آموخته ریاضی در گذشته است موثر ترین راه برای یادگیری در حال حاضر گفت:" Shay که آموخته بود به "طوطی" هر معلم گفت.

"بسیاری از ما فقط آموزش راه ما آموخته است: 'در اینجا یک فرمول درجه دوم پس از استفاده از آن برای حل این معادلات.' اما ریاضیات است یک راه فکر کردن در مورد حقایق و منطق" او گفت:. "وجود دارد هیچ کس حق مسیر که تنها راه حل مناسب."

ایجاد درس است که هر کودک می توانند یاد بگیرند که از یک چالش برای معلمان, Shay گفت. در دوره او هدف برای باز کردن هر کلاس با یک پروژه است. "کم طبقه بالا سقف بنابراین هر کس می تواند به آن دسترسی داشته باشید و شروع به از هر کجا که هستید, در," او گفت:.

او ممکن است دانش آموزان هنوز هم در حال مبارزه با فراکسیون در یک کلاس با دیگران که در حال آماده شدن برای حساب دیفرانسیل و انتگرال. "بنابراین برخی از انجام گام های اساسی و دیگران را به کمی بیشتر. به این ترتیب دانش آموزان پیشرفته نیست بی حوصله و دانش آموزان که نیاز به حمایت بیشتر نیست بنابراین دلسرد که آنها را به" او گفت:.

"بهترین چیز برای انجام در یک کلاس ریاضی است که به همه بچه ها یک فرصت برای پیدا کردن موفقیت است."

تبلیغات

**

کالیفرنیا در حال حاضر بالا است و فکر مفهومی طرح برای آموزش ریاضی, ریشه در نوع کمی مهارت استدلال به CSU سیستم در حال تلاش برای ترویج.

و اگر که نیست به اندازه کافی ما دولت را جاه طلب علم استانداردهای همچنین تاکید دنیای واقعی آزمایش و کشف بیش از کتاب های درسی و آزمون.

اما ما نمی توانیم وانمود کنیم ما در حال آماده سازی کودکان و نوجوانان برای موفقیت و یا به صورت بنیادی مشاغل زمانی که تنها 32 درصد از کالیفرنیا 11-دانش آموزان کلاس هستند تا پر در ریاضی و 30.4% در حال ملاقات با علم استانداردهای دولت 2019 استاندارد آزمون است.

به نظر من که سیاست گذاران آموزش و پرورش انجام داده اند بخش آسان, اما نمی, اتمام کار. ما یک مقصد اما هیچ قوی و متحد در مسیر آن است.

ما مترقی برنامه های در حال تضعیف توسط کالیفرنیا چالش: بسیاری از ضعیف ذوات مدارس یک عمل از عبور دانش آموزان با مهارت های ضعیف همراه به درجه بعدی بدون کمک و کمبود ماهر ریاضی معلمان را تشویق به کمک طلب کردن از خلاقیت متنوع کلاس های درس و تقاضا.

ما با چپ عواقب ناشی از استانداردهای بدون آموزش. و اضافه کردن یک سخت کلاس جدید نمی خواهد درمان آن است.

به دلیل موفقیت در زندگی حرفه ای و زندگی استوار نیست که چگونه بسیاری از ریاضی دوره ما نیاز به در دبیرستان اما در مورد اینکه آیا ما موفق هستیم در ساختمان اعتماد به نفس و مهارت در دانش آموزان و معلمان از شروع.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.sutny.im
آخرین مطالب