"من خودم را بسیار جدی احساس توخالی': مستند یک بیماری همه گیر تجربه

بزرگنمایی این تصویر مارگارت سالیوان به نظر می رسد ویندوز از Goodwin, خانه, در, Falls Church, Va. تا

توسط MINERALNEWS در 11 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مارگارت سالیوان به نظر می رسد ویندوز از Goodwin, خانه, در, Falls Church, Va. تایرون ترنر/WAMU پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تایرون ترنر/WAMU

در 85 مارگارت سالیوان احساس کردند که او تا به حال یک زندگی راحت بود که به خوبی مراقبت از گرفته شده در صفحه اصلی بازنشستگی در ویرجینیای شمالی.

"زندگی در یک حباب" او گفت:.

اما پس از آن او یک قطعه از اخبار غم انگیز: "درگذشت برادر من حدود دو هفته پیش از این ویروس است."

او زندگی می کردند یک چند متحده دور.

"من قدیمی ترین و او را جوانترین," او توضیح داد. "و این که در خارج از این جهت از همه چیز."

برای بسیاری از این بیماری همه گیر شده است و روز طولانی از دستکاری کودکان و نوجوانان و کار. نگرانی در مورد پول است. تلاش برای برنامه تحویل مواد غذایی.

اما برای سالیوان ویروس به ارمغان می آورد با آن افکار مرگ و مير است.

این octogenerian زندگی در گودوین در خانه بیلی چهارراه Va., شده است و مستند سازی تمام راه های coronavirus همه گیر تعطیل شده زندگی در اطراف او.

اولین نگاه اجمالی از چیزهایی که آمده بود در فوریه. 28.

"یک شبه Purell بطری های مستقر در همه جا رشد نشانه, 'don't take me home. من برای همه,'" او به یاد می آورد.

چپ: یک عضو هیات تا حرارت گرفته شده و به محض ورود در گودوین در خانه بیلی چهارراه Va. در مارس 16. راست: یادآوری در مورد پروتکل های ایمنی در تاریخ 1 آوریل. مارگارت سالیوان پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مارگارت سالیوان

چند روز بعد نمک و فلفل شیکر رفته از اتاق ناهار خوری "در فراوانی از احتیاط."

در مارس 12, "مستند" را به عنوان او آن آغاز شد.

ساکنان بودند و نه ترک و نه خارجی ها می آیند — که به معنای هیچ بازدیدکننده داشته است بیشتر از دخترش زندگی می کند که پنج مایل دور.

"ما در حال فوق العاده خوبی مراقبت از گرفته شده است, اما ما نیز با دقت پناه" سالیوان گفت: در طول یک تماس تلفنی در 2 آوریل.

به عنوان بسیاری به عنوان 1 در 4 نفر سن 85 ساله و مسن که مبتلا به این ویروس هستند مرگ, با توجه به تحقیقات اولیه.

"ما در حال آسیب پذیر" سالیوان گفت: در ماه آوریل است. "من فکر می کنم جوانترین ما این است که در اواخر 60s. و قدیمی ترین و آمریکا وجود دارد 500 یا بیشتر از ما — 100 و چیزی است."

او و همسرش به تازگی به روز رسانی خود را, رفع, عروسی, نام فرزندان خود را.

"شما نیاز به مطمئن شوید که این اسناد و مدارک که کودکان و نوجوانان نیاز به منظور" او گفت: چند دقیقه قبل از پایان تماس بگیرید. "و بنابراین ما در حال رفتن به طبقه پایین برای پیدا کردن دفتر اسناد رسمی."

"این چیزی است که من دیده ام"

سالیوان توصیف خودش را به عنوان یک سنگ نورد. او در چین متولد شد و پدر او یک پزشک عمومی بهداشت و درمان در پزشکي. زمانی که rumblings از جنگ جهانی دوم آغاز شد 6 ساله سالیوان نقل مکان به ایالات متحده آمریکا با خانواده اش. هنگامی که او در دبیرستان با خانواده نقل مکان کرد به برمه (میانمار در حال حاضر) و سپس هند که در آن او از دبیرستان فارغ التحصیل شد. او به پایان رسید تا در واشنگتن دی سی برای کالج. و سپس با او ازدواج کردم.

"'ما پیوست و خدمات خارجی — او تنها کسی بود که پرداخت کردم" او با خنده. "بنابراین ما زندگی می کردند در اطراف خط استوا و مطرح کودکان و نوجوانان در اطراف خط استوا است."

سالیوان می گوید: این زندگی رقص از کشور به کشور در آسیا و آفریقا با چهار بچه در دو قرار دادن او در مسیر تعدادی از شیوع. در دهه 1970 خانواده بود و زندگی در سیرالئون در حالی که Lassa تب مواج بود وجود دارد. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری با ارسال تیم به جمع آوری نمونه خون از افراد بیمار و کسانی که آلوده نمونههای ذخیره شده در سالیوان یخچال و فریزر.

"تا زمانی که هواپیما از طریق آمد و آنها رفت و برگشت به آتلانتا" او گفت:.

پس از آن وجود دارد زمانی که آنها در نیجریه زندگی می کنند: "هر سه نفر از بچه ها رو اوریون روزی که قرار بود به میزبانی یک حزب بزرگ است. منظورم این است که همه این داستان ها."

عمر طولانی تر و زندگی در خارج از کشور می دهد سالیوان چشم انداز در زمان بیماری همه گیر از هر دو چشم انداز از زمان و جغرافیا.

"وجود دارد یک حس است که در آن این است که جدید و شگفت انگیز و متفاوت و خیلی بیشتر در مورد. اما معنای دیگر است که در آن این چیزی است که من دیده ام در راه های مختلف. من نمی دانم که آیا آن را می سازد من راحت تر و یا کمتر راحت است."

"زندگی بر سر آن تبدیل"

سالیوان است که یک نویسنده است و کتاب نوشته شده در مورد او globetrotting زندگی است. در حال حاضر او در مورد نوشتن و ضبط زندگی خود را تحت مستند.

"زندگی به نوعی بر سر آن تبدیل اینجا را در اواخر بعد از ظهر چهارشنبه" شروع ضبط از آوریل 11. نامه ای به حال وارد ترسیم اجتماعی جدید فاصله محدودیت.

بزرگنمایی این تصویر

سمت چپ: مارگارت شوهر دن با یک غذای آماده وعده غذایی در مارس 6. راست: نقاب زن و شوهر بازرسی منوها در آوریل 21; وعده های غذایی باید در دستور دو روز پیش و در حال حاضر تحویل به هر یک از ساکنان برای محدود کردن تماس. مارگارت سالیوان پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مارگارت سالیوان

هفته قبل از آن اتاق ناهارخوری در گودوین خانه تا به حال تبدیل به غذای آماده خدمات تنها با ساکنان انتظار 6 فوت از هم جدا را انتخاب کنید تا مواد غذایی. در حال حاضر این نامه گفت: وعده های غذایی تحویل داده می شود و در سمت چپ مقیم خارج از هر درب.

در ضبط وجود دارد یک دست کشیدن.

"وجود می آید و ناهار من. فقط یک دقیقه" سالیوان گفت: قرار دادن پایین ضبط با clunk. او جلب با کارکنان عضو که تحویل غذا. "به خوبی آن را بیشتر سرگرم کننده هنگامی که ما می توانید به طبقه پایین و آن را انتخاب کنید و چت با شما."

در یکی دیگر از ضبط او را قطع توسط شوهرش دن.

"شما آمد خود را ، OK. در اینجا آن است که" او گفت: او به عنوان puttered در پس زمینه. "دن آن نیاز به رفتن بیش از بینی خود را."

این Sullivans برای ازدواج شده است 65 سال است. او 91 و اواسط مرحله آلزایمر. به عنوان الگوهای زندگی روزانه تغییر در طول همه گیر دن سردرگمی را افزایش می دهد. وجود دارد بسیاری از مکالمات در مورد که در آن اشیاء روزمره هستند از وجود دارد فقط چند هفته پیش.

"او خوب در مورد چیدن و همه چیز را به نزول" سالیوان گفت. "من ممکن است به او یادآوری می کنند که غرق است که در آن غرق است."

"وجود دارد یک باتلاق و من در آن گرفتار"

سالیوان, جوک در مورد وضعیت و او را نگه می دارد مشغول برنامه ریزی زوم تماس با کودکان و نوجوانان و grandkids. اما به تازگی وجود دارد یک حس گرانش حل و فصل در.

"من خودم را بسیار جدی احساس توخالی. آن را فقط مرتب کردن بر اساس وجود دارد یک باتلاق و من در آن," او می گوید: در یک ضبط از مارس 18.

همچنین روز — مارس 8 — هنگامی که سالیوان به پایان می رسد خود را ضبط این راه: "امروز تولد برادر من و او اینجا نیست برای من تماس بگیرید. و بنابراین قلب من می شکند کمی در آن, بیش از حد."

بزرگنمایی این تصویر

"زوم یکشنبه شب با شماره یک پسر جری (که یک استاد مردم شناسی در Collin کولاژ در تگزاس) و همسرش Phillipa که در McKenney تگزاس" می نویسد: مارگارت. "ما در حال صحبت کردن با هر یک از ما چهار بچه ها (بزرگسالان و کودکان) در این راه. و داشتن نوشیدنی با دوستان گاهی اوقات." مارگارت سالیوان پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مارگارت سالیوان

او بار خوانده شده اخبار هر روز صبح — مقالات در حال تحویل داده شده توسط یک کادر از داوطلبان در ساختمان — و در تلاش برای پیدا کردن کلمه حق به عنوان خانه های پرستاری در سراسر کشور در حال پیشی گیرد و مرگ و میر ناشی از COVID-19.

"من نمی خواهد می گویند که زندگی وحشتناک," او گفت:. "من کاملا نمی یافت و کلمه حق را برای آنچه در آن است. اما قطعا آن است در مورد."

در حال حاضر که او و دن باید خود را به روز خواهد شد و آنها در حال کار در زندگی خواهد شد.

"من تا به حال هرگز فکر نمی کردم که من می خواهم به نوشتن کرد تهویه,'" سالیوان گفت. "دیگر وجود دارد افرادی که به آنها نیاز دارید بیشتر, و من تا به حال یک زندگی خوب است. و بنابراین من فکر می کنم که آنچه ما می خواهیم انجام دهیم."

یکی از 100,000

در اواخر آوریل, بازنشستگی خانه که در آن سالیوان زندگی خود را به حال, اولین مورد تایید شده از coronavirus. تمام ساکنان مجبور به گرفتن تست شده است.

"گرد و خاک بالا می رود و بینی خود را. آن ضرری ندارد بسیار" سالیوان گفت. "همه نوع برگزار می شود نفس خود را کمی 'تا وقتی که شما دریافت نتایج."

سالیوان می گوید: نه نفر تست مثبت و دو نفر از آنها فوت کرد. از آن ساخته شده او بسیار آگاه او گفت: جهان از خطر او در زندگی است.

سپس آخر هفته گذشته روز یکشنبه نیویورک تایمز آمد — نسخه مارک 100,000 مرگ و میر در ایالات متحده است. صفحه اول چیزی جز نام مرده — شش ستون در چاپ کوچک.

"ما آن را آورده و به عنوان ما همیشه وجود دارد قهوه و کاغذ," او گفت:. "من می دانستم که او تا به حال وجود داشته باشد."

او در بر داشت او نام برادر نیمه پایین ستون اول. مانند هر نام و به دنبال آن کوچک اگهی — تمام زندگی تغلیظ شده به چهار کلمه است.

"تد آنها گفت که او می تواند هر چیزی را به رشد می کنند.' و او می تواند" سالیوان گفت.

او قادر بود با برادر او هنگامی که او درگذشت و هیچ ایده اگر یا زمانی که خانواده قادر خواهد بود تا با هم به گریه و داستان در مورد او. به جای این همه آنلاین. سالیوان خورده, روزنامه, دور تد نام در جوهر قرمز در زمان یک عکس و ارسال آن را در Facebook.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب