'من آن را سزاوار نیست': Pandemic تعطیل خود سلمانی و سپس آتش گرفتن این

بزرگنمایی این تصویر Trevon الیس صاحب محو کارخانه می ایستد در مقابل ساختمان که در آن او آرایشگاه نابو

توسط MINERALNEWS در 15 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Trevon الیس صاحب محو کارخانه می ایستد در مقابل ساختمان که در آن او آرایشگاه نابود شد در مینیاپولیس. گاهی اوقات در اواخر روز شنبه, کسی شکست به فروشگاه و روشن روی آتش است. Laylah Amatullah Barrayn برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Laylah Amatullah Barrayn برای NPR

Trevon الیس سال را صرف ساخت تا خود را در جنوب مینیاپولیس آرایشگاه های محو شدن کارخانه برگشتاندن مشتریان با smart موهایشان تنقلات و گفتگوی دوستانه است.

آن زمان فقط یک شب وحشتناک برای از بین بردن آن.

"در داخل کاملا سوزانده" الیس می گوید. "همه چیز سوخته بود به ترد."

موج جدید تظاهرات علیه خشونت پلیس را ترک کرده است یک دنباله از هرج و مرج و تخریب در بسیاری از شهرستان محلات با تعداد بی شماری کسب و کار غارت و آسیب دیده است.

در میان آنها برخی از آفریقایی کسب و کار که در حال حاضر ضربه coronavirus مستندات و قطعا بیشتر در معرض خطر رکود اقتصادی است.

تعداد سیاه متعلق به کسب و کار رشد کرده است به شدت در طول سال با توجه به اداره آمار ایالات متحده, اما بسیاری از آنها کوچک عملیات تامین می شود نه از طریق بانک اعتباری اما بودجه شخصی و وام از دوستان و خانواده.

بزرگنمایی این تصویر

الیس آموزش دیده بود به عنوان یک آرایشگر بیش از یک دهه پیش. "اگر شما با انگیزه و خود محور است که آنچه در آن طول می کشد به یک آرایشگر مالی بخشی از آن بی حد و حصر است," او می گوید. Laylah Amatullah Barrayn برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Laylah Amatullah Barrayn برای NPR

آنها "نه مادر و میآید. آنها مادر و یا میآید می گوید:" Ron Busby, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت ایالات متحده, سیاه, اتاق, Inc.

الیس 42 بود و آموزش دیده به عنوان یک آرایشگر بیش از یک دهه پیش و شروع به اجاره فضا در یک مغازه سلمانی در بخشی از مینیاپولیس. او چاپ کارت های کسب و کار با نام او بر آنها گذشت و آنها را در همه جا او رفت.

"اگر شما با انگیزه و خود محور است که آنچه در آن طول می کشد به یک آرایشگر مالی بخشی از آن است که بی حد و حصر" الیس می گوید.

خود توصیف "فرد مردم" الیس را دوست دارد به چت با مشتریان و شنوایی خود اطمینان و در روند ترک آنها به دنبال بهتر از زمانی که آنها در آمد.

"اگر آنها می توانند در theirself در آینه و یا تعریف از افراد است که آنها را با کوتاه کردن مو خوب این در واقع باعث می شود مردم بیشتر مثبت بیشتر نشاط" الیس می گوید.

زمانی که مستندات آغاز شد و در ماه مارس الیس بود مجبور به بستن مغازه خود را پایین. در حالی که برخی از مشتریان به طور منظم خواهش کرد که او را به برش مو خود را بر روی حیله گر او می گوید که نگران سرایت.

هفته ها پس از آن بوده اند, خشن, مالی و خسته کننده نیز هست.

"زیادی گذاشتم اما شما تنها می توانید از خواب بسیار است. شما تنها می توانید گشت و گذار در اینترنت بسیار است. هست که فقط رسانه های اجتماعی شما می خواهید به غذا در مغز خود را از آنجا که شما نمی توانید همه چیز را باور می بینید و یا می شنوید روی وجود دارد," الیس می گوید.

بزرگنمایی این تصویر

الیس قصد دارد در بازسازی یک فروشگاه در همان محله با استفاده از بودجه مطرح شده توسط یک GoFundMe کمپین راه اندازی شده توسط یک غریبه. او می گوید: او می داند که چرا مردم اعتراض می کند و کسی را در خاص است. آنچه که او را درک نمی کند که چرا مغازه خود را هدف قرار داده بود. Laylah Amatullah Barrayn برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Laylah Amatullah Barrayn برای NPR

او امیدوار محدودیت خواهد بود برداشته و به زودی او می تواند بازگشایی محو کارخانه. سپس مدتی در اواخر روز شنبه, کسی شکست به مغازه ریخت نوعی از مایع تیره در کف و روشن روی آتش است.

آتش نشانان در مینیاپولیس آنقدر غرق تماس های اضطراری است که در آن زمان آنها ساعت را نشان می دهد و سپس محو کارخانه بیشتر بود.

پس از الیس' مخمصه ساخته شده اخبار محلی یک غریبه راه اندازی یک GoFundMe صفحه که تا به حال مطرح شده بیش از $53,000 که از بعد از ظهر چهارشنبه. الیس می گوید او را با استفاده از پول برای بازسازی مغازه خود را در همان محله است.

او می گوید: او می داند که چرا مردم اعتراض می کند و کسی را در خاص است. آنچه که او را درک نمی کند که چرا مغازه خود را هدف قرار داده بود.

"هر کس را به آتش کشیدند که سلمانی من سزاوار نیست آن جامعه آن را سزاوار نیست و قطعا که صاحب ساختمان آن را سزاوار نیست" الیس می گوید.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن