من اتخاذ یک سگ در طول بیماری همه گیر. دفعات بازدید: این قبل از اینکه شما انجام همان

شده است وجود دارد یک سگ به شکل سوراخ در زندگی من برای یک مدت زمان طولانی.من در یک خانواده که همیشه به حال یک س

توسط MINERALNEWS در 8 اردیبهشت 1399

شده است وجود دارد یک سگ به شکل سوراخ در زندگی من برای یک مدت زمان طولانی.

من در یک خانواده که همیشه به حال یک سگ یا دو — آنها آنچه که من از دست بیشتر در مورد صفحه اصلی (با عرض پوزش مادر).

بنابراین زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس شروع وادار به شریک زندگی من را و من برای کار از خانه ما تصمیم به انجام کاری ما شده است که مایل به انجام در حالی که: اتخاذ یک سگ از خود ما است.

آن را نمی تواند آسان برای پیدا کردن یک سگ مناسب است که در درون ما صاحبخانه پارامترهای — 25 پوند و یا کمتر هیچ توله سگ — و همچنین مناسب در درون ماست. ما فقط نمی کوچک-سگ مردم است.

زمانی که ما شاهد دو سگ به عنوان Shiba Inus در سایت از یک روستایی آلبرتا پناهگاه ما تصمیم گرفتیم آن را به ارزش دو و نیم ساعت رانندگی به آنها را ملاقات.

یکی در حال حاضر شده است به تصویب رسید. دیگر در حال انجام بود در سراسر مزرعه به ما: سه رنگی Shiba Inu مخلوط با محتوا نگاه در چهره خود را. به ما گفته شد او تا به حال هرگز به درستی آموزش دیده و یا اعمال او در چهار تا شش سال به عنوان یک سگ پرورش. او ریختن یک بیت به عنوان جدید کت در آمد.

Beatrice is a rescue dog who found a new home with Star reporter Rosa Saba. Despite never being socialized in her previous life, she is great with people and loves the dog park.

زن در آژانس به ما گفت که در حالی که او تا به حال بسیاری از خانواده ها علاقه مند به اتخاذ سگ او او نگران بود که همه می دانستند آنچه را که آنها برای امضای. پس از همه, ما در حال رفتن به خانه در تمام طول روز زمانی که این به پایان می رسد. و او نه تنها یکی نگران است که تصویب شده حیوانات را سیل بازگشت به پناهگاه زمانی که صاحبان جدید خود به بازگشت به کار.

ما مطمئن است که ما می دانستم که آنچه ما انجام شد و برنامه نمی در بازگشت ما سگ جدید. بر روی درایو خانه ما به نام بئاتریس.

تمیز کاری وب سایت آلبرتا پناهگاه های حیوانات متوجه شدم که حیوان خانگی-تصویب سازمان به نظر می رسید در حال اجرا از سگ. بیش از یک بار ما برای اعمال یک سگ که فقط آمده بود تنها گفته شود در حال حاضر وجود دارد یک فرزندخواندگی در انتظار.

هنگامی که ما به تصویب رسید بئاتریس وجود هشت خانواده های دیگر علاقه مند در. ما برای اولین بار, بله, اما زن در این سازمان همچنین به ما گفت که او به pickier از حد معمول زمانی که تصویب فرزندخواندگی. او نگران برخی از خانواده ها قادر نخواهد بود برای رسیدگی به خود را همه گیر نوزادان زمانی که آنها رفت و برگشت به محل کار.

چند روز بعد من به نام پذیرش نمایندگی در سراسر کشور و تایید من سوء ظن است که بسیاری از مردم استفاده شده است به اتخاذ یا پرورش یک حیوان خانگی در طول این بیماری همه گیر.

روری اونیل مدیر Rocky Mountain امداد و نجات حیوانات در کلگری گفت: این سازمان دریافت کرده است حدود چهار برابر این تعداد از تصویب برنامه های آنها به طور معمول انجام دهد.

Beatrice is a rescue dog who found a new home with Star reporter Rosa Saba.

اما آنها همچنین کمتر سگ — با تشکر از همه گیر کوچک روستایی یا سازمان ملل که در آن بسیاری از نجات سگ آمده از دیگر اجازه می دهد بازدید کنندگان است. بسیاری از پناهگاه را در سگ رها شده از مکزیک و یا کشورهای دیگر — به طور فزاینده ای شایع منبع نجات سگ در کانادا شده اند و قادر به انجام این کار به دلیل محدودیت های مسافرتی گفت: اونیل.

اونیل نیست نگران او سازمان پذیرندگان بازگشت جدید خود را خزدار دوستان چون آژانس کامل پروسه بررسی, او گفت:. اما سازمان های دیگر ابراز نگرانی کرد.

"این ترسناک است به فکر می کنم که ما در حال رفتن به دیدن یک موج گفت:" کاتلین Oltsher از زو را نجات حیوانات در ادمونتون.

ترا MacLean, آموزش هماهنگ در Second Chance Animal Rescue جامعه در ادمونتون نیست نگران خود پناهگاه حیوانات در حال بازگشت اما او نگران است مردم را به خرید حیوانات خانگی از حیاط خلوت پرورش دهندگان و یا توله سگ میلز و پناهگاه بعد از آن خواهد شد آب گرفتگی با کسانی که حیوانات.

Roz نیویورک-برادسکی از نجات از نجات سگ در کارلایل, Ont., شنیده است از دامپزشکان که آنها در حال دیدن مراتب بیشتر و توله سگ او نیروبخش برای او پناهگاه به آب گرفتگی با آنها را در پنج یا شش ماه.

برخی از سازمان ها نیست باز برای پذیرش در همه مانند انتاریو SPCA و سگ داستان های امداد و نجات در شهرستان کینگ. Daryl Vaillancourt, the Ontario SPCA ارشد انسانی از برنامه های خود گفت: سازمان فیلدینگ بیشتر تماس های تلفنی از مردم بدون کار که در مورد سگ خود را هزینه. این SPCA است کمک به آنها را با غذای سگ و یا صورتحساب دامپزشک گفت.

من کمی احساس گناه زمانی که سگ قصه صاحب دانیل بهشت-Scheinberg گفت که او فکر نمی کند که آن را درست به انجام فرزندخواندگی در طول همه گیر هر دو به دلیل اجتماعی فاصله پروتکل و از آنجا که او نگران در مورد حیوانات در حال بازگشت.

شاید خودخواه بود ما را به خطر من فکر می کردم.

Eden-Scheinberg فکر می کند که این زمان بسیار خوبی برای پرورش یک حیوان به جای. سگ قصه است که به دنبال خانواده فاستر در طول همه گیر که می تواند تصمیم به اتخاذ هنگام وقوع به پایان می رسد.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

Oltsher گفت: این مهم برای پناهگاه به مراقبت بیشتری در هنگام تکمیل فرزندخواندگی در حال حاضر به دلیل آنها نمی خواهند خانواده ها به قسمت با یک حیوان خانگی مورد علاقه بعد.

"این حیوانات تبدیل شده فرزندان خود را بسیار به سرعت," او گفت:. "این یک احساس شگفت انگیز به مانند آن است."

Beatrice is a rescue dog who found a new home with Star reporter Rosa Saba. During the day, she curls up under the kitchen counter where Saba works from home.

آن را ترسناک احساس بیش از حد. در حال حاضر بئاتریس به نظر می رسد به احساس امن تر با یکی از ما در این اتاق و آن را یک احساس شگفت انگیز برای شنیدن گودال-تند تند از پاهای خود را به عنوان او اجرا می شود به من هر جا که من هستم.

اما آن را نمی خواهد همیشه بود ،

ممکن است وسوسه انگیز به خود را با حیوان خانگی همه گیر در همه زمان ها در حال حاضر گفت: اونیل که یک سگ رفتار متخصص. اما شما نیاز به آنها را آماده برای زمانی که همه چیز به حالت عادی بازگشت.

این مهم است به ترک سگ خود را به تنهایی و گاهی اوقات که آیا شما در فروشگاه مواد غذایی و یا فقط در یک اتاق با درب بسته, او گفت:.

شما همچنین نیاز به معاشرت حیوان خانگی جدید خود را با سگ های دیگر و مردم MacLean گفت: آیا آن را در پارک سگ و یا با همسایگان (از دو متر دور البته).

و حتی اگر شما سعی کرده اند به تهیه حیوان خانگی جدید خود را اونیل گفت که آنها هنوز هم ممکن است تجربه برخی از اضطراب جدایی زمانی که این بیماری همه گیر به پایان می رسد.

یکی از چیزهایی که من در مورد کار من است احساس بهره وری — به این معنا که آن را احساس می کند من انجام کاری برای کمک به. من روزنامه نگاری را به عنوان یک مکان خوب و این چیزی است که ساخته شده است در گزارش این بیماری همه گیر کمی آسان تر است.

به عنوان روزنامه نگاران ما مورد استفاده قرار گیرد برای پوشش داستان های مختلف به عنوان اخبار تکامل می یابد اما از آنجا که این بیماری همه گیر در ادامه می توانید آن را به نظر می رسد مانند ما گزارش اخبار مشابه در هر روز است. (قرار دادن "روز موش خرمای کوهی امریکا" مرجع اینجا.) پس از یک در حالی که می توان آن را سخت به احساس می کنید مانند شما در واقع کمک می کند.

شب بئاتریس اولین روز با ما ما او را به خارج از دسته سه تایی سگ پارک نزدیک خانه ما. ما اجازه پرسه زدن در اطراف به صورت کمی و پس از آن من را به پایین به او نگاه کرد و به نام او نام. "بئاتریس viens ici! آمده است!"

برای من تعجب او در واقع آن را در آینده به یک نرم توقف در مقابل من.

هر زمان چیزی شبیه به این اتفاق می افتد زمانی که او بازی می کند با اسباب بازی سگ برای اولین بار بر روی فرمان و یا صعود از پله ها برای آپارتمان ما به جای اینکه انجام شده تا من احساس می کنم یک حس موفقیت. آن را احساس می کند مانند کمک سهم بهره وری. به جز به جای حمل بار از هزاران نفر از مردم بر روی شانه های من و تلاش — غیرممکن — برای کمک به همه آنها را من کمک بئاتریس. و آن کار می کند.

او با من در حال حاضر که من این نوع تحت کانتر آشپزخانه جایی که من کار می کنند. او خیلی آرام است که من خودم peeking در مقابله هر چند دقیقه به مطمئن شوید که او همه حق است. گاهی اوقات چشم او بسته است. دیگر بار او را بیدار گسترده ای زل زده به طور مستقیم در چهره من.

در هر صورت او باعث می شود من لبخند به من راست و ادامه کار من است.

Rosa Saba


tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن