صدها نفر در DC خواسته به قرنطینه پس از قرار گرفتن در معرض در کلیسا

واشنگتن - چند صد نفر هستند که به خواسته خود قرنطینه پس از قرار گرفتن در معرض بالقوه به اولین مورد تایید شده از

توسط MINERALNEWS در 20 اسفند 1398

واشنگتن - چند صد نفر هستند که به خواسته خود قرنطینه پس از قرار گرفتن در معرض بالقوه به اولین مورد تایید شده از جدید کروناویروس در واشنگتن دی سی به عنوان کشیش برجسته کلیسای اسقفی.

منطقه کلمبیا شهردار موریل Bowser خود در روز دوشنبه گفت که هر کسی که وارد کلیسای مسیح جورج تاون در فوریه. 24 یا بین Feb. 28 مارس 3 درخواست شده است به خود قرنطینه به مدت دو هفته از تاریخ ورود خود را به کلیسا.

جدید احتیاطی آمده به عنوان ویروس همچنان به roil به روال عادی در پایتخت کشور است. محبوب کنوانسیون شهرستان و بهار مقصد برای صدها مدرسه سفر و هزاران نفر از گردشگران واشنگتن مقامات اصرار داشت که شهر باز می ماند برای کسب و کار. اما گردشگری رهبران اعتراف است که آنها انتظار دارند ویروس ترس قطع به تعداد بازدید کننده — از جمله برای محبوب گیلاس شکوفه جشنواره شروع می شود که در 20 مارس.

مقامات روز شنبه اعلام کرده بود منطقه را اول تست مثبت اما شناسایی قربانی تنها به عنوان یک انسان در 50s. دوم محلی تست مثبت شامل یک مرد که برای بازدید از منطقه واشنگتن از نیجریه بود اما او در بیمارستان بستری, در مریلند است.

Rev. تیموتی کول کلیسا پیشوا یکشنبه اعلام کرد که او شخصی که مقامات شهر شده بود با اشاره به عنوان "بیمار 1." او همچنان در بیمارستان بستری و در شرایط با ثبات و کلیسا را لغو کرده است تمام فعالیت ها تا اطلاع ثانوی.

در اواخر روز دوشنبه در این منطقه اعلام کرد سه بیشتر موارد تایید شده از جمله یک مرد بود که با حضور در کلیسای مسیح. کلیسا در Facebook صفحه: گفت آن ارگ/رهبر گروه کر بود و قرنطینه در خانه اما احساس خوبی "با توجه به این شرایط است."

دکتر Anjali Talwalkar از واشنگتن وزارت بهداشت گفت: قرار گرفتن در معرض خطر تعریف شده است به عنوان آینده ظرف شش پا را از یک فرد با فعال ویروس علائم.

"چند صد نفر به طور بالقوه نهفته," او گفت:.

واشنگتن دبیرستان مربوط به مورد دوم بسته شد دوشنبه هر چند هیچ جدید تایید coronavirus موارد گزارش شده است. سه نفر که ماند در همان خانه به عنوان نیجریه که آزمایش مثبت در مریلند مورد آزمایش قرار گرفتند یکشنبه و همه منفی بودند. اما یکی از آنها با این نسخهها کار در مدرسه بدون دیوار مدرسه بالا است. Bowser خود گفت: مدرسه بسته شد برای تمیز کردن عمیق و به زمان برای برقراری ارتباط با کارکنان و پدر و مادر او انتظار دارد که مدرسه دوباره باز روز سه شنبه.

دو منشور مدارس در واشنگتن نیز به طور داوطلبانه بسته دوشنبه اما وجود داشته اند هیچ گزارش و یا مشکوک به ویروس موارد مرتبط به هم.

چند تن از اعضای جمهوری خواه کنگره اعلام کردند که با خود قرنطینه پس از آمدن در تماس با فرد آلوده در طی های اخیر محافظه کارانه عمل سیاسی کنفرانس.

Bowser خود گفت که او "ارزیابی" آیا برای اعلام "بهداشت عمومی اورژانس" اگر این ویروس همچنان در حال گسترش است. به عنوان یک شهردار و بالفعل فرماندار یک شبه دولت Bowser خود دارای قدرت بیشتر از متوسط شهر شهردار. به طور رسمی اعلام بهداشت و درمان اضطراری را قادر می سازد او را به اعمال قرنطينه و بسته شدن و همچنین اقدامات برای جلوگیری از قیمت سنگ آهن در بازار در لوازم, او گفت:.

"من باور نمی کنم که جایی که ما در حال حاضر" Bowser خود گفت.

مریلند گزارش شده شش مورد تأیید. ویرجینیا گزارش کرده است ،

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

___

آسوشیتد پرس نویسندگان مایکل بالسامو و رابرت برنز در واشنگتن و Randall تعقیب و گریز در دوور دلاور کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب