صدها نفر تقاضا عدالت در گرجستان تجمع در Arbery مورد

نیوبرانزویک. - عدالت برای Ahmaud Arbery یک مرد سیاه پوست کشته شده در طی یک تعقیب توسط یک مرد سفید پوست و پسرش

توسط MINERALNEWS در 28 اردیبهشت 1399

نیوبرانزویک. - عدالت برای Ahmaud Arbery یک مرد سیاه پوست کشته شده در طی یک تعقیب توسط یک مرد سفید پوست و پسرش در گرجستان فقط در زمان زندان برای قاتلان — این تغییرات در یک محلی سیستم عدالت است که هرگز آنها را به اتهام یک جرم rallygoers گفت شنبه.

صدها نفر از مردم به Glynn دادگستری شهرستان خواستار پاسخگویی برای یک مورد که در آن اتهامات نمی واصل شده تا مقامات دولتی در پا بعد از یک ویدیو به بیرون درز برانگیخته ملی خشم.

Arbery, 25 کشته شد Feb. 23 فقط در خارج از شهرستان بندر Brunswick. گرگوری McMichael, 64, پلیس گفت که او و پسرش, تراویس McMichael, 34, به دنبال Arbery زیرا آنها معتقد بودند او مسئول اخیر نمیتوانیم در این محله است.

این McMichaels بودند دستگیر و به اتهام قتل تا مارس 7, پس از یک تصویری از تیراندازی عموم منتشر شد به یک ایستگاه رادیویی محلی و کمتر از 48 ساعت پس از ماموران دولتی در زمان بیش از این مورد است.

"عدالت برای Ahmaud بیش از بازداشت قاتلان او گفت:" جان پری, رئیس جمهور, نیوبرانزویک, NAACP فصل در شنبه رالی. "عدالت است و گفت که ما باید برای تمیز کردن خانه از Glynn شهرستان است."

سخنرانان در این تجمع خواستار استعفای Jackie Johnson, دادستان منطقه برای Brunswick قضایی مدار که recused خودش از بررسی است. گرگوری McMichael شد یک محقق در جانسون را قبل از بازنشستگی در ماه مه گذشته.

سازمان دهندگان این تجمع گفت: حدود 250 وسایل نقلیه سوار بیش از چهار ساعت از آتلانتا برای تجمع در آوردن در طول تاریخ سیاه fraternities و sororities مدنی و سازمان های حقوق و سیاه-led اسلحه گروه های حقوق که گفت اگر Arbery تا به حال مسلح خود او ممکن است امروز زنده است.

وکیل Mawuli دیویس از او حومه آتلانتا خانه به خاطر او می خواست به آن را روشن چگونه بسیاری از مردم راضی نیست با چه Arbery مورد بوده است گرفته شده است.

"گرجی هستند نه تنها امن هنگامی که شما اجازه می دهد یک بی عدالتی مانند این را به جای" دیویس گفت که یک سازمان با مرد سیاه و سفید آزمایشگاه در Decatur, گرجستان.

مورد آورده یادآوری چند دیگر سیاه, کشته در درگیری با ماموران پلیس و یا دیگران و نام Trayvon Martin, ساندرا مطلوب و دیگران ذکر شد در این تجمع است.

"ما قصد داریم به نگه داشتن در راهپیمایی. ما در حال رفتن به ایستادگی در همبستگی. ما قصد داریم به نگه داشتن در اعتراض. ما قصد داریم به نگه داشتن در بالا بردن صدای ما به دلیل Ahmaud Arbery خواهد شد و عدالت گفت: Triana آرنولد جیمز جمهور گرجستان فصل از سازمان ملی زنان.

سازمان دهندگان خواسته جمعیت به پوشیدن ماسک و ماندن در یک فاصله امن از هم جدا به دلیل COVID-19. وجود دارد مقدار زیادی از ماسک — برخی با Arbery تصویر — اما بسیاری در میان جمعیت بودند و شانه به شانه برای تجمع و راهپیمایی با اسلحه قفل شده است و پس از آن را بیش از.

Arbery وکلای باید گفت که او فرد ثبت شده در داخل یک خانه در حال ساخت درست قبل از او کشته شد. گرگوری McMichael گفت: پلیس به او مشکوک Arbery مسئول اخیر نمیتوانیم و او همچنین گفت Arbery حمله پسر خود را قبل از او کشته شد.

Arbery مادر گفت: او معتقد است پسرش صرفا از دویدن. تصویری از تقابل را نشان می دهد McMichaels' کامیون در مقابل Arbery به عنوان او اجرا می شود نسبت به آن است.

وکیل صاحب خانه تحت ساخت و ساز گفت: او فکر می کند Arbery گرفتن آب است. یک مرد در لباس های شبیه به نظر می رسد در ویدئوها از خانه حداقل دو بار در وکیل J. الیزابت Graddy گفت.

صاحب خانه لری فارسی, زندگی, ساعت دور و راه اندازی حرکت فعال دوربین های امنیتی که او ارسال یک متن زمانی که آنها شروع به فیلمبرداری.

انگلیسی به نام Glynn پلیس شهرستان پس از یک اطلاع رسانی Dec. 17. هیچ کس دستگیر شد اما یک کارآگاه فرستاده فارسی یک پیام متنی سه روز بعد به او گرگوری McMichael شماره تلفن و شناسایی او به عنوان یک بازنشسته مامور اجرای قانون اضافه کرد "او گفت: لطفا تماس بگیرید و او را روز یا شب هنگامی که شما اقدام دوربین خود را" با توجه به Dec. 20 متن به اشتراک گذاشته شده توسط Graddy.

انگلیسی هرگز خواندن متن تا Graddy شرکت آغاز بررسی گوشی روز پیش.

"او هرگز به نام گرگوری McMichael. او هرگز او را در آن پیشنهاد" Graddy گفت.

پیام متنی برای اولین بار گزارش شده توسط Atlanta Journal-Constitution.

Arbery خانواده به پایان رسید روز شنبه تجمع ضمن تشکر از جمعیت خود را برای پشتیبانی و گفت: "ما همه در حال اجرا برای Ahmaud."

جمعیت و سپس راهپیمایی به دور از دادگاه در نظر گرفتن زانو در سکوت و مسدود کردن ترافیک برای بیش از 60 ثانیه به نماد روز آن را در زمان دستگیری در این مورد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

سپس آنها شعار می دادند: "زمانی که سیاه و سفید زندگی می کند تحت حمله چه کنیم ؟ ایستاده تا مبارزه است."

___

جفری کالینز در کلمبیا, کارولینای جنوبی, کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب