'پیروزی بزرگ برای ماماها به عنوان انتاریو دادگاه فلسطين پرداخت سهام حاکم

در یک تصمیم مورد ستایش قرار داد به عنوان یک پیروزی برای ماماهای انتاریو بخشی دادگاه رد کرده است و استان درخواس

توسط MINERALNEWS در 10 تیر 1399

در یک تصمیم مورد ستایش قرار داد به عنوان یک پیروزی برای ماماهای انتاریو بخشی دادگاه رد کرده است و استان درخواست برای بررسی قضایی از یک نقطه عطفی پرداخت سهام حاکم شده انتاریو دادگاه حقوق بشر در اوایل این سال دستور داده است که این استان به عطف به ماسبق افزایش ماماها پرداخت.

"این یک پیروزی بزرگ برای ماماها و برای پرداخت سهام این اذعان نامرئی از کار که مربوط به زنان و سازی-از کار که مربوط به زنان گفت:" جوانا Berinstein اقدام مدیر انجمن انتاریو ماماها.

"آن بوده است عمیقا اعتبار است, و آن را واقعا یک سفر طولانی است."

در 59 صفحه ای تصمیم منتشر شد جمعه سه قاضی پنل گفت که متقاعد شده توسط دولت استدلال که دادگاه را یافته بودند "غیر منطقی" و باید لغو شود.

تصمیم گیری اشاره می کند که دولت mischaracterized تاریخ جبران مذاکرات و نتواند "به تعامل با اتهامات سوء جنسیتی اثرات در ماماها و نادیده گرفتن سیستماتیک ابعاد این ادعا است."

یک سخنگوی انتاریو وزارت دادستان کل نوشت که آنها "با دقت بررسی و تصمیم گیری است."

"به عنوان موضوع این است که در تجدید نظر دوره آن خواهد بود نامناسب به نظر بیشتر" سخنگوی Jenessa Crognali گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه.

در سال 2013 Association of Ontario ماماها اعمال شده به دادگاه حقوق بشر انتاریو وی از سوی مامورین که جبران خسارت تعیین شده توسط وزارت بهداشت درمان و مراقبت طولانی مدت بود که تبعیض بر اساس جنسیت.

قبل از این که انجمن تحقیقات نشان داده است که وجود دارد جبران فاصله بین ماماها و سلامت جامعه-مراقبت پزشکان است. شخص ثالث گزارش راه اندازی شده توسط هر دو دولت و ماماها توصیه می کنیم 20 درصد افزایش در پرداخت غرامت به آدرس که شکاف.

موقت در پیدا کردن در سال 2018 دادگاه اشاره کرد که مامایی حرفه ای شده است مزمن کم ارزش به دلیل آن است که در درجه اول کارکنان توسط زنان را فراهم می کند مراقبت از زنان و معاملات با بارداری ، مراقبت های بهداشتی موضوع در ارتباط با زنان است.

در فوریه سال دادگاه در بر داشت دولت در قبال تبعیض آمیز شیوه های جبران خسارت و حاکم سفارش عطف به ماسبق 20 درصد-پرداخت افزایش پوشش 2011 تا 2015.

حاکم نیز اعطا واجد شرایط ماماها $7,500 پرداخت برای "صدمه به عزت و احساسات و عزت نفس."

Berinstein گفت: دادگاه همچنین مشخص شد که پرداخت سهام تحلیل شد مورد نیاز برای تعیین مناسب پرداخت از 2015 به بعد.

"ما می دانیم که وجود دارد این است که یک مقدار بزرگتر از فاصله بیش از 20 درصد بنابراین ما انتظار دارند که عطف به ماسبق پرداخت بیش از پنج سال گذشته در حال رفتن به بسیار بزرگتر از 20 درصد و نیز تنظیم حقوق و دستمزد رفتن به جلو" او گفت:.

فورد دولت به دادگاه تجدید نظر حاکم دادگاه این مه. در حالی که روز جمعه تصمیم را رد کرد و درخواست برای بررسی قضایی این نبرد می تواند همچنان; Berinstein گفت: دولت 10 روز به پیاده سازی راه حل یا پاسخ با یک تجدید نظر شود.

"دادگاه ارائه شده روشن سفارشات و نقشه راه مشخصی برای نحوه بستن مسابقۀ و بنابراین ما اصرار فورد دولت برای جلوگیری از مبارزه با ماماها در دادگاه و به جای بستن مسابقۀ" او گفت:.

جاسمین Tecson است که یک ماما در تورنتو برای 14 سال بود "کاملا هیجان زده" با جمعه تصمیم که او به نام vindicating مبنی بر و دیر شده است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"همه از این تصمیم گیری وجود دارد چهار نفر از آنها به نفع ما — همه می گویند که این دولت مسئولیت را به درست تبعیض جنسیتی از ماماها," او گفت:. "ماماها بیش از به دست آورده پرداخت حقوق صاحبان سهام."

با فایل های از لوری Monsebraaten



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب