چگونه ایالات متحده و کسی که کرایه بدون هر یک از دیگر ؟

بزرگنمایی این تصویر استفانی Adeline/NPR هفته گذشته رئیس جمهور تهمت و اعلام کرد که او "فسخ" در د

توسط MINERALNEWS در 16 خرداد 1399
Chart showing top 10 contributors to WHO
بزرگنمایی این تصویر
استفانی Adeline/NPR

هفته گذشته رئیس جمهور تهمت و اعلام کرد که او "فسخ" در دهه ایالات متحده در رابطه با سازمان بهداشت جهانی بیش از این سازمان در رابطه با چین و خروج ایالات متحده کمک های مالی.

اما معلوم نیست چه اتفاقی خواهد افتاد و چه کوتاه مدت و دراز مدت پیامدهای خواهد بود.

بهداشت جهانی و کارشناسان در حال خاراندن سر خود را. "این هنوز نوع تیره می گوید:" جرمی Konyndyk ارشد سیاست همکار در مرکز توسعه جهانی و سابق آژانس توسعه بین المللی رسمی در دولت اوباما. Konyndyk است فقط مطمئن شوید که چه چیز ایستاده: "آیا آمریکا در حال حاضر رسما و ما از دست داده ایم رای ما یا که آیا دوره های خنک کننده خاموش در حالی که ما کار را از طریق مسائل است."

"شیطان در جزئیات" نوشت: Ilona Kickbusch بنیانگذار جهانی بهداشت در مرکز تحصیلات تکمیلی موسسه ژنو در یک صدای جیر جیر. "چه بازه زمانی? حقوقی وضعیت ؟ خواهد دریاسالار Giroir [نماینده ایالات متحده به که هیئت اجرایی] که به تازگی ارائه شده اعتبار خود را به @که هیئت اجرایی استعفا ؟ خواهد ما سازمان مجاز به کار با @چه کسی؟"

تا کنون مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به اشتراک گذاشته نمی شود جزئیات طرح خود را.

NPR خواسته برای روشن شدن. یک سخنگوی وزارت بهداشت و خدمات انسانی که به عنوان نماینده ایالات متحده به چه کسی مراجعه کننده NPR به رئیس جمهور مارس 29 اظهارات. در مورد تاثیر بر کار مداوم بین مراکز ایالات متحده برای کنترل بیماری و, که, یک افسر مطبوعات نوشت: از طریق ایمیل: "لطفا به کاخ سفید دفتر مطبوعاتی برای کمک به این پرس و جو."

کاخ سفید کاهش یافته است به نظر.

هنوز هم وجود دارد مستقیم عواقب اگر آمریکا توقف کمک های مالی و همکاری با سازمان ملل و آژانس وظیفه با هماهنگی جهانی در پاسخ به تهدید سلامت از جمله COVID-19 بیماری همه گیر. در اینجا چیزی است که اتفاق می افتد می تواند در کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت:

در کوتاه مدت واکنش

آن را حتی روشن یک لحظه خروج امکان پذیر است.

به طور رسمی ترک سازمان ایالات متحده قرار است به یک سال متوجه و پرداخت غرامت برجسته با توجه به زبان است که ایالات متحده به اضافه این که در قانون اساسی به هنگام امضای این پیمان در سال 1948. به عنوان از آوریل 30 سال 2020 آمریکا بدهکار $198 میلیون در عدم پرداخت حق عضویت.

آیا مغلوب ساختن پیشی جستن در نظر دارد به طور رسمی خروج از سازمان و یا فقط جلوگیری از شرکت یک سوال باز می گوید: سعادت Vabulas استادیار مطالعات بین المللی در دانشگاه که مطالعات چگونه کشور را ترک سازمان های جهانی.

تا کنون که پاسخ های عمومی بوده است به قلم مو رنگ کردن تهمت نظرات. "این است که ای کاش برای این همکاری [بین ایالات متحده و کسی که] به ادامه گفت:" Tedros Adhanom Ghebreyesus که مدیر کل در آنچه تا کنون شده است که تنها پاسخ به مغلوب ساختن پیشی جستن در اطلاعیه ای در یک کنفرانس مطبوعاتی در تاریخ 1 ژوئن. Tedros ارائه نظرات بیشتر زمانی که فشار داده شده است.

"وقار سکوت از ژنو" است چگونه کلی لی جهانی بهداشت استاد دانشگاه Simon Fraser University, مشخصه آن است.

"نادیده گرفتن یک تهدید خالی" است چگونه کلر Wenham, استادیار بهداشت جهانی سیاست در مدرسه اقتصاد لندن توصیف آن است.

Wenham را بخوانید که استراتژی فعلی این است که آنها امید به صبر مغلوب ساختن پیشی جستن ، اگر او از دست می دهد انتخابات در سقوط او و دیگر بهداشت جهانی کارشناسان فکر می کنم یک ورودی جدید رئیس جمهور احتمال برقراری مجدد روابط کاری بین ایالات متحده و چه کسی است.

Vabulas می گوید این صبر آن از استراتژی کار می کرد قبل از اینکه به سازمان ملل متحد. در سال 1965 اندونزی گفت: U. N. بود که آن را ترک سازمان در طی یک درگیری با مالزی است. "پس از آن وجود دارد که دولت گردش و آنها اساسا آمد و گفت:" در واقع ما واقعا می خواهید به انجام این کار است. و U. N. گفت: "ما واقعا هرگز درمان آن را مانند آن بود به هر حال."

"شاید" می گوید Vabulas "وجود دارد یک دلیل استراتژیک به تنها ماندن مادر در حال حاضر."

در همین حال معاون بودجه یخ همچنان که چهره های بالقوه کمبود بودجه در آن عملیاتی و COVID-19 دیدگاه بودجه. ایالات متحده آمریکا است که در بالا موسس و کمک حدود 450 میلیون نفر در هر سال پوشش حدود 15-20 ٪ از آژانس بودجه.

کشورهای دیگر و همکاران پله تا برای پوشش کسری می گوید Wenham.

پس از مغلوب ساختن پیشی جستن برای اولین بار اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا بودجه یخ اواسط ماه آوریل چین متعهد اضافی $30 میلیون به کسی که coronavirus پاسخ در مورد همان مقدار که آمریکا در ابتدا به اهدا کردند. چین پس از متعهد یکی دیگر از 2 میلیارد دلار بیش از دو سال برای کسی که coronavirus مبارزه است.

آن را نه فقط در چین که تبادل در Wenham می گوید. کشورهای اروپایی بالا برده اند خود را به عنوان سهم دارای بنیاد گیتس است که دومین منبع مالی (و همچنین یک حامی مالی برای NPR و این وبلاگ).

میان مدت و احتمالات

یک توضیح ممکن برای مغلوب ساختن پیشی جستن ناگهانی اعلام شده است که این انگیزه سیاست است. Kickbusch برای مثال theorizes که او امیدوار است برای تغییر سرزنش برای این کشور افزایش COVID-19 اعداد دور از دولت و بر روی چین و کسی که در تلاش برای جذب رای برای ماه نوامبر انتخابات ریاست جمهوری. "برخی از مردم فکر میکنند که باید به رئیس جمهور تهمت بود مجددا انتخاب تمرکز بر روی که ممکن است کاملا به عنوان مهم به عنوان آن را در حال حاضر و او ممکن است بیشتر متمایل به یک معامله" Kickbusch می گوید.

اما اگر آمریکا در واقع به طور دائم جلو و نمایندگان خود را از این سازمان آن را به صرفنظر کردن از صندلی خود در یک بسیار مهم جدول. "ایالات متحده همواره در خط مقدم تحولات جهانی بهداشت سیاست و توسعه سازمان بهداشت جهانی پس از آن آغاز شده است می گوید:" Wenham. "آنها شده ایم قادر به مستقیم بهداشت جهانی سیاست به نقشه بر روی منافع ایالات متحده" شده اند که تا حد زیادی متمرکز بر مسائل است که می تواند تهدیدی برای سلامت و ایمنی از آمریکایی ها و همچنین به عنوان انتخاب های عفونی مانند ایدز و مالاریا و سل و فلج اطفال.

این می تواند معنی است که بهداشت جهانی از اولویت های ایالات متحده به سرمایه گذاری قابل توجهی رنج می برند عمده موانع می گوید لی. برای مثال در ایالات متحده کار کرده است برای چندین دهه به خلاص شدن از شر جهان از فلج اطفال و وحشی ویروس در گردش است فقط در دو کشور افغانستان و پاکستان است. در سال گذشته منتشر شد که 5 سال از فلج اطفال پایانی برنامه به طور کامل ریشه کن کردن بیماری که ایالات متحده کمک قابل توجهی بودجه و تخصص است. در صورتی که حمایت خارج لی معتقد است که نتیجه این خواهد بود یک کاهش در تعداد کودکانی که واکسینه می شوند.

مغلوب ساختن پیشی جستن کرد و گفت: ایالات متحده همچنان به صندوق چنین جهانی بهداشت اولویت ها و قیف پول به شرکای دیگر از که — اما لی پیش بینی کرد که این کار را هنوز هم خواهد شد به طور قابل توجهی مختل شود. "این مناطق از جهان که شما فقط می توانید راه رفتن و جمع کردن کسی آستین [و به یک شات] می گوید:" لی "شما را به ایجاد روابط. شما باید اعتماد از جوامع محلی. در آن طول می کشد سال ها و سال ها برای ایجاد یک برنامه است."

Konyndyk موافق است که چه کسی نقش مهمی که سازمان های خیریه و سازمان های غیر دولتی نمی تواند تکرار. "بسیاری وجود دارد, بسیاری از کشورها در جهان است که با تکیه بر که به عنوان یک فرمت از سلامت خود وزارتخانه" او می گوید: به خصوص کشورهای در حال توسعه با منابع محدود است که اعتماد که به ارائه معتبر مشاوره و راهنمایی. "که در داخل چادر با وزارت بهداشت در راه است که هیچ سازمان غیر دولتی خواهد بود."

پتانسیل تغییر و موانع به کار به عنوان یک نتیجه از ایالات متحده خروج خواهد بود تاسف نه تنها برای کشورهای دیگر بلکه برای آمریکا نیز Konyndyk می گوید: "[که] در خدمت منافع ایالات متحده با فعال کردن دیگر کشورها برای مقابله بهتر با خود مشکلات بهداشتی و جلوگیری از کسانی که از تبدیل شدن مشکلات جهانی."

در دراز مدت اثرات

هر دو که و آمریکا صورت می تواند عواقب جدی به گفته متخصصان مصاحبه.

برخی از کشورها ممکن است به دنبال به عنوان مثال در ایالات متحده و ترک که "اگر آنها موافقت خود با ایالات متحده است که چه کسی خراب کرد [در حال بیش از حد تحت تاثیر چین] است یا نه در خدمت منافع خود را و یا وجود فشار بر روی آنها از ایالات متحده آمریکا به دنبال کت و شلوار می گوید:" Wenham. که به تضعیف که جهانی قدرت قابل توجهی.

ایالات متحده همچنین می توانید پیدا کردن خود جدا شده و با داشتن کمتر نفوذ در امور جهانی, Konyndyk می گوید. کشور می تواند تمایلی به متحد با آمریکا اگر آنها بر این باورند که کشور خوب است در آن کلمه می گوید Vabulas.

از تکه تکه شدن سازمان بهداشت جهانی می تواند مجموعه ای از دنیا عقب یک قرن به قبل از جنگ جهانی دوم زمانی که وجود دارد چند رقابت بین المللی سلامت گروه در اروپا و آمریکا می گوید: لارنس Gostin مدیر اونیل موسسه ملی و جهانی سلامت قانون در دانشگاه جورج تاون.

"ما می تواند در نهایت داشتن یک [بین المللی سلامت شاخه ای] که توسط رهبری چین از طریق خود کمربند و جاده ابتکار یکی از طریق اروپا و آفریقا با سازمان بهداشت جهانی و ایالات متحده با استفاده از خود کانال های مانند این طرح و یا صندوق جهانی" Gostin می گوید.

سپس رهبران جهانی به احتمال زیاد relearn ارزش داشتن یک متحد جهانی سلامت بدن مانند که و فرم آن را دوباره می گوید: Lee.

او می بیند دو ممکن است مسیرهای جهان می تواند به دنبال. در یک سناریو کشورهای در ادامه به منزوی کردن و محدودیت های اعمال شده توسط مقامات بهداشتی منجر به کمتر فرصت برای سفر و تجارت و برای کار multilaterally در مسائل مربوط به سلامت است که در سراسر مرزهای بدون توجه به آنچه.

جایگزین برای یادگیری از این تجربه و کار به تعمیر سیستم های ما, او می گوید: "اگر ما می خواهیم به رفتن به یک جهان که در آن ما در حال به هم پیوسته ما نیاز بهداشت جهانی حکومت به زیر بنای آن است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب