چگونه به ترجمه وب سایت وردپرس خود را

اعتماد ترجمه و WPML در حال همکاری برای ارائه به محلی سازی خود را جهانی در محتوای وب سایت از طریق نامرئی ت

توسط MINERALNEWS در 17 دی 1398
WordPress

اعتماد ترجمه و WPML در حال همکاری برای ارائه به محلی سازی خود را جهانی در محتوای وب سایت از طریق نامرئی ترجمه خط لوله است.

وردپرس محبوب ترین منبع باز سیستم مدیریت محتوا (CMS) با نزدیک به 60 درصد سهم بازار و در حدود 75 میلیون وب سایت با استفاده از پلت فرم به همان اندازه با جامعه گسترده ای از همکاران نشان دادن قدرت نرم افزار منبع باز توسعه است.

چرا که وردپرس نیست در حال حاضر ارائه یک ساخته شده است در ترجمه گردش کار قدرتمند و در عین حال کاربر پسند پلاگین چیزی است که شما نیاز به طور خودکار بومی سازی وب سایت خود را به صورت پویا ایجاد محتوای جهانی. خوشبختانه, شما لازم نیست که به دنبال دور چون شما WPML در دست ارائه یک مجموعه کامل از آسان به استفاده از ویژگی های. لیست WPML کاربران در حال حاضر نشان دهنده بیش از 100 کشور در سراسر اروپا و آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی و آسیا و آن را همچنان به رشد روز به روز.

اما به تحقق رویای خود را از نامرئی ترجمه خط لوله—کار در اکثر خودکار راه, پشت صحنه, ارائه یک راه حل مقرون به صرفه شما حتی نمی باید به نگرانی در مورد -- شما هنوز هم از دست رفته یک بخش از معادله است. اعتماد ترجمه کامل که از دست رفته مدت به شما ارائه تمام حیطه بومی سازی خدمات است که با توجه به نیازهای خاص خود را.

اعتماد ترجمه, Inc., یک رهبر در وب سایت ترجمه آنلاین و بازاریابی محلی سازی را نیز به شما ارائه با حمایت شما نیاز به ساده کردن فرایند بومی سازی محتوای وب سایت خود را به رتبه بالاتر در موتورهای جستجو در هر زبان.

برای خرید WPML پلاگین و ترجمه وب سایت خود را با اعتماد ترجمه, بازدید, ترجمه وردپرس سایت با WPML و اعتماد ترجمه

به یاد بگیرند که چرا اعتماد ترجمه خود را بهترین گزینه برای ترجمه خود وردپرس سایت حرفه ای وردپرس سایت ترجمه از طریق WPML پلاگین

ترجمه مقاله

tinyurlrebrandlybitly
آخرین مطالب