چگونه برای ایمن ماندن از COVID-19 حالی که با استفاده از یک مستراح عمومی

در چند روز Nova Scotians قادر خواهد بود برای لذت بردن از یک شام خوردن در وعده غذایی و دریافت خود را مدتها در ا

توسط MINERALNEWS در 13 خرداد 1399

در چند روز Nova Scotians قادر خواهد بود برای لذت بردن از یک شام خوردن در وعده غذایی و دریافت خود را مدتها در انتظار کوتاهی مو. اما همانطور که بیشتر مردم سرمایه گذاری در خارج از خانه های خود را برای دوره های طولانی تر از زمان سفر به یک حمام عمومی اجتناب ناپذیر است.

اگر مردم منفور سفر در گذشته آن را تبدیل به ضروری با COVID-19. Washrooms عمومی هستند و تنها راه آنها می تواند به حفظ استاندارد طلا بهداشت عمومی قوانین: شستن دست ها.

به عنوان بخشی از تحرک آن پاسخ طرح هالیفاکس شهرداری منطقه نصب دو قابل حمل washrooms در پلازا پشت هالیفاکس کتابخانه مرکزی. عدم washrooms عمومی را ترک کرده بود افراد آسیب پذیر مانند کسانی که دچار بی خانمانی و نه متصل به یک پناهگاه با چند گزینه برای شستن دست های خود و یا از بین بردن خود است. از سوی دیگر این ضروری فضا نشان دهنده آنچه که مردم باید اجتناب شده است برای چند ماه گذشته: ریز فضاهای محدود با بالا لمس سطوح است که آنها باید به اشتراک گذاشتن.

لیزا بارت, پزشکی, دکتر و پزشک و دانشمند است که به مطالعه بیماری های عفونی می گوید: ترس از COVID-19 نباید متوقف کردن مردم از استفاده از حمام.

"شانس است که یک مستراح عمومی در خود و برای خود است مخاطره آمیز است."

آن را به دلیل Sars-cov-2 ویروس باعث COVID-19 یک ویروس تنفسی. آن عمدتا اسپرد را از طریق قطرات آمده است که از صحبت کردن سرفه یا عطسه. یک فرد آلوده اگر آنها در تماس نزدیک با فرد بیمار و یا زمانی که آنها را لمس جسم آلوده و سپس تماس چهره خود را.

اگر مردم نگه داشتن یک فاصله امن از دیگران وجود دارد شانس کمی برای آنها را دریافت کنید.

"اگر فضای کافی برای حفظ فاصله از دو متر بدون مانع بین آنها و سپس آنها باید صبر کنید تا زمانی که فرد بیرون می آید قبل از اینکه آنها را وارد کنید."

اگر چه Sars-cov-2 یک ویروس تنفسی محققان در چین پیدا کرده اند شواهد ذرات ویروس در مدفوع از 39 نفر از بيماران بستری که تست مثبت برای COVID-19. این مطالعه به بررسی 71 بيمار.

سیفون توالت می تواند تولید ذرات معلق در هوا است که می تواند به گسترش این ویروس قرار دادن مردم در معرض خطر است. ذرات معلق در هوا هستند و ذرات کوچک است که می تواند معطل در هوا برای مدت طولانی و فاصله است.

"خطر بسیار بسیار بسیار پایین که سیفون روش رفتن به تولید شش پا آئروسل کامل عفونی ویروس که رفتن به پاپ خود را به چشم خود بینی یا دهان."

برای یک چیز روشن نیست که آیا این ویروس ذرات موجود در مدفوع از بیماران می تواند باعث COVID-19. نیز وجود دارد هیچ موردی از این ویروس در حال گسترش به مردم از طریق مدفوع انتقال است.

"در طول تمام 5.5 میلیون نفر در جهان تا کنون ما را دیده اند که که حالت انتقال است. بنابراین کمتر احتمال دارد که این یکی از عوامل عمده ای به راه ما عفونت."

بارت می گوید اگر مردم هنوز هم نگران آنها قرار می تواند درب توالت قبل از سیفون.

"گزینه دیگر این است که مطمئن شوید که شما صرف مقدار زیادی از زمان است که در فضای پس از توالت را برافروخته اگر شما نگران هستید و اگر شما لازم نیست که یک درب شما می توانید را پایین واقعی توالت."

این نیز مهم است برای حفظ washrooms عمومی بهداشتی. این نه تنها می توانند به توالت خود را, اما همچنین شامل تمیز کردن سطوح است که مردم اغلب در لمس از جمله دستگیره های درب, درب چفت کاغذ توالت دارندگان خاموشی و اگر آنها را لمس نمی کند رایگان است.

"اما این است که هیچ مهم تر از آن خواهد بود در یک روز به طور منظم و یا فصل است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

بارت می گوید آن را به دلیل washrooms عمومی در حال گسترش زمین برای همه نوع عفونی و ویروس ها است که مردم نیاز به محافظت از تمام سال است.

"من هرگز می گویند هیچ به تمیز کردن اما آنچه من می گویند هیچ به تعطیل عمومی washrooms زیرا مردم می گویند که آنها نمی تواند تمیز شود, شش, هفت, هشت, بار در روز ... که فقط باعث کاهش توانایی های عمومی قادر به دسترسی بسیار مهم است."

بارت می گوید آن را آسان به قاضی پاکیزگی از یک سرویس بهداشتی عمومی. اولین نشانه این است که آیا آن را به خوبی مواجه نگردند با موارد مانند کاغذ توالت و ضد عفونی کننده.

"چیزهایی که من فقط از لحاظ جسمی: آیا این نگاه پاک است یا نه؟," او می گوید. "من آن را دوست دارم زمانی که چک لیست وجود دارد که به من بگویید کارکنان بوده است."

در تمام موارد مسئولیت نهفته در مردم برای تمرین خوب بهداشت شخصی. این به این معنی است که هیچ اتاق را برای مردم به چشم پوشی از شستن دست پس از استفاده از حمام.

اگر مردم باید این گزینه بارت نشان می دهد با استفاده از حوله کاغذی به جای هوا خشک کن.

"به خصوص در یک زمان مثل این که وجود دارد ممکن است به دلایل به تماشای انفجار," او می گوید.

"آن را نیز سریع تر از داشتن مردم ایستاده در اطراف در حال انتظار برای خشک کن برای خشک کردن دست خود و در این نقطه که در آن ما در حال تلاش برای کاهش تراکم و تعداد زیادی از مردم در یک فضای."

هر کسی که دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 که دارای علائم یا کسانی که تا به حال تماس با یک COVID-19-مثبت مورد باید در خانه بمانند. آن را نه تنها برای محافظت از دیگر حمام, کاربران, اما همچنین کسانی که تمیز کردن washrooms.

"اینها سه بخش کلیدی را که در حال راه مهم تر از نگرانی در مورد چیزهایی مانند swabbing مواد غذایی و صندلی توالت."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب