چگونه قابل اعتماد هستند COVID-19 آزمون ؟ بستگی دارد که یکی از شما معنی

بزرگنمایی این تصویر تست برای COVID-19 آنتی بادی مرکز آزمون در استیو 9 خیابان بازار در بروکلین, نیویو

توسط MINERALNEWS در 12 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

تست برای COVID-19 آنتی بادی مرکز آزمون در استیو 9 خیابان بازار در بروکلین, نیویورک, ایالات متحده آمریکا, در مارس 25 سال 2020 است. Xinhua News Agency/Xinhua News Agency/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Xinhua News Agency/Xinhua News Agency/گتی ایماژ

تست برای coronavirus شده است بسیار در اخبار. اولین و فوری ترین تمرکز بر افزایش دسترسی به آزمایش برای تشخیص افراد با زمان عفونت. اما در حال حاضر تست های دیگر ظاهر می شود به عنوان به خوبی. آنتی بادی آزمایش است که می تواند شناسایی افراد با نشانه هایی از گذشته عفونت شروع به در دسترس خواهد بود. و یک نوع سوم از آزمون در راه است.

در اینجا یک راهنمای سریع برای مرتب کردن علامت + و minuses از هر از هر نوع آزمون.

تشخیصی و یا تست PCR

آنچه در آن می کند: پزشکان با استفاده از این تست برای تشخیص افرادی که در حال حاضر بیمار با Covid-19. این یکی از ما شده است که شنیدن خیلی در مورد.

چگونه کار می کند: این آزمون با استفاده از یک نمونه از مخاط به طور معمول گرفته شده از یک فرد بینی یا گلو. آزمون نیز ممکن است کار بر روی بزاق دهان – که تحت بررسی است. به نظر می رسد برای مواد ژنتیکی از coronavirus. این تست با استفاده از یک تکنولوژی به نام PCR (polymerase chain reaction) که تا حد زیادی تقویت ویروسی مواد ژنتیکی اگر آن را در حال حاضر است. که مواد قابل تشخیص زمانی که یک فرد به طور فعال آلوده.

تا چه حد دقیق است: به طور کلی این قابل اطمینان ترین آزمون است. اما چند روز ممکن است قبل از تصویب این ویروس شروع می شود تکرار در گلو و بینی پس از این تست نمی خواهد شناسایی کسی که به تازگی آلوده شده است. و سواب گاهی اوقات می تواند موفق به انتخاب کنید تا علائم عفونت فعال.

چگونه سریع آن است: این نمونه ها به طور کلی ارسال به متمرکز آزمایشگاه برای تجزیه و تحلیل پس از آن می تواند چندین روز برای دریافت نتایج. صبر کنید بار دیگر بودند پیش از آن در این بیماری به علت یک تست جمع شدن. نیز وجود دارد دو سریع تست PCR است که می تواند اجرا بر روی تجهیزات تخصصی در حال حاضر به طور گسترده ای توزیع شده در سراسر ایالات متحده speediest یکی توسط آبوت آزمایشگاه ارائه می کنند در نتیجه در دقیقه 13 اما یک مطالعه نشان می دهد این تست می توانید بیش از 10 ٪ از موارد.

تست آنتی بادی

آنچه در آن می کند: آنتی بادی آزمایش شناسایی افرادی که قبلا آلوده شده است با کوروناویروس. آنها نشان نمی دهد که آیا یک فرد است در حال حاضر آلوده. این در درجه اول یک راه خوب برای پیگیری گسترش coronavirus از طریق یک جمعیت.

چگونه کار می کند: این یک آزمایش خون. به نظر می رسد برای آنتی بادی به کوروناویروس. خود بدن تولید آنتی بادی در پاسخ به یک عامل عفونی مانند یک ویروس است. این آنتی بادی به طور کلی بوجود می آیند پس از 4 روز به بیش از یک هفته پس از عفونت به طوری که آنها استفاده می شود برای تشخیص زمان بیماری.

تا چه حد دقیق است: وجود بیش از 120 تست آنتی بادی در بازار است. غذا و دارو اجازه داده است آنها را به بازار عرضه خواهد شد و بدون FDA مجوز و با کیفیت است که یک نگرانی بزرگ است. چند تست باید به صورت داوطلبانه به ارائه اضافی تایید FDA. تست های دیگر هستند که اعتبار توسط فرد پزشکی آزمایشگاه و یا محققان دانشگاه.

در کل این تست قابل اعتماد نیستند به اندازه کافی برای افراد به عمل بر اساس نتایج. و محققان می گویند حتی اگر شما برخی از شما تا به حال آنتی بادی به coronavirus آن هنوز ناشناخته است در صورتی که از شما محافظت از بیمار شدن دوباره. هنوز هم این آزمایشات می تواند به ارائه اطلاعات خوب در مورد میزان عفونت در یک جامعه که در آن اشتباهات فردی نتیجه را کمتر تاثیر است.

چگونه سریع آن است که: این آزمون به طور کلی تولید نتایج در چند دقیقه بر روی یک قطره خون گرفته شده از انگشت. برخی از آزمایشگاه های تحقیقاتی با استفاده از یک پیچیده تر تست آنتی بادی به نام Elisa (Enzyme-linked روش) که دقیق تر اما نه به عنوان به طور گسترده ای در دسترس است.

آزمایش آنتی ژن

آنچه در آن می کند: این آزمون برای شناسایی افرادی که در حال حاضر با آلوده coronavirus. میتواند به عنوان یک تست سریع برای تشخیص عفونت فعال. در ابتدا از آن خواهد شد مورد استفاده برای تشخیص بیماری اما ممکن است مورد استفاده برای صفحه نمایش مردم برای شناسایی کسانی که نیاز به یک مطلب قطعی آزمون.

چگونه کار می کند: آنتی ژن تست می تواند شناسایی ویروس در ترشحات بینی و گلو. این کار به دنبال پروتئین بر روی سطح ویروس (به عنوان آزمون تشخیصی است که به نظر می رسد برای مواد ژنتیکی است که انجام شده است در داخل ویروس). این همان فن آوری مورد استفاده در مطب دکتر شما برای سریع استرپی تست.

تا چه حد دقیق است: این آزمون هنوز در بازار وجود دارد در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد صحت آنها. محققان انتظار نداریم که آن را به عنوان دقیق به عنوان تست تشخیصی PCR اما ممکن است آنها می توان به صفحه نمایش مبتلا به عفونت است. دکتر جردن لیزر آزمایشگاه مدیر در Northwell سلامت, یادداشت های آنتی ژن تست استفاده می شود برای سریع استرپی آزمون که قابل اعتماد و سریع آنفولانزا تست آن هستند.

چگونه سریع آن است که: این آزمون باید ارائه نتایج در فقط چند دقیقه. به عنوان یک نتیجه, آنها می توان به صفحه نمایش مردم در بیمارستان های خاص در محل کار یا در موارد دیگر که در آن مهم است برای پیدا کردن سرعت که آیا کسی در حال حاضر در خطر گسترش این بیماری است. اما مگر این تست ها ثابت می شود بسیار دقیق و پزشکان هنوز هم باید به دنبال یک نتیجه مثبت با تست PCR به یک تشخیص پزشکی.

شما می توانید تماس با NPR علم خبرنگار ریچارد هریس در rharris@npr.org.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن