چگونه نژادی ناآرامی است انگیزه سفید رای دهندگان در یک کلید Michigan شهرستان

بزرگنمایی این تصویر کیم گیتس می گوید: او هرگز در نظر گرفته خودش سیاسی تا زمانی که دونالد مغلوب ساختن

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

کیم گیتس می گوید: او هرگز در نظر گرفته خودش سیاسی تا زمانی که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پیروزی در سال 2016. Asma خالد/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Asma خالد/NPR

در یک روز صبح اخیر کیم گیتس کمک رایگان جعبه میوه و سبزیجات تازه در یک منطقه محروم از Grand Rapids, Mich.

به تازگی بازنشسته, معلم مدرسه از نزدیکی شهر کوچک از کالدونیای تلاش شده است تا داوطلب با جوامع اقلیت و جزئیات بیشتر در مورد نژاد پرستی.

63 ساله زن سفید همیشه رای برای نامزد او فکر کردم بهترین ها را برای این کار — مثل مثلا میشیگان اخیر جمهوری خواه فرماندار ریک اسنایدر. او می گوید: او هرگز در نظر گرفته خودش سیاسی تا زمانی که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پیروزی در سال 2016.

"شب او رو انتخاب کردم آنلاین و شروع به دنبال مسائل من که قرار بود برای حمایت از" گیتس گفت. "و من تصمیم به حمایت از مناطق در برابر نژادپرستی و با مهاجرت است."

گیتس می گوید که او کشیده شده بود به این موضوعات در آن او زندگی می کنند در یک "بسیار بسیار سفید بسیار همگن جامعه است." انتخابات از مغلوب ساختن پیشی جستن او اولیه کاتالیست اما مانند بسیاری از رای دهندگان سفید مرگ جورج فلوید و اعتراض کرد که او را ساخته اند آگاه تر از نژاد و نژادی و بی عدالتی است.

نظرسنجی نشان می دهد گیتس به تنهایی نیست. اخیر منموته بررسی نشان داد 76 درصد از آمریکایی ها می گویند نژادی و تبعیض قومی است که یک مشکل بزرگ در کشور است. که از 51 درصد پنج سال پیش است. بیش از نیمی از آمریکایی ها همچنین در حال حاضر پشتیبانی سیاه زندگی مهم جنبش نظرسنجی دیگری یافت می شود. در خصوص سفید حومه رای دهندگان با داشتن یک حساب با مسابقه نشان دادن به تظاهرات در شهرهای کوچک و خواستار پلیس اصلاحات در جوامع است که تا به حال هرگز شاهد یک زندگی ماده رالی قبل از.

به عنوان NPR قبلا گزارش نظرسنجی ها نشان می دهد تعداد فزاینده ای از سفید لیبرال شروع به اتخاذ پیشرفته تر موقعیت بر روی طیف وسیعی از مسائل فرهنگی در اطراف 2012. این روزها سفید و دموکرات ها — و به ویژه سفید لیبرال — به احتمال زیاد در چند دهه گذشته به حمایت بیشتر لیبرال سیاست های مهاجرتی در آغوش تنوع نژادی و حمایت از اقدام مثبت.

"این کشور نیاز به یک مرد مانند جرالد فورد"

بزرگنمایی این تصویر

سابق رئیس جمهور جرالد فورد بچگی صفحه اصلی دیده می شود در Grand Rapids, Mich. Asma خالد/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Asma خالد/NPR

برای چند دهه, Kent County, صفحه اصلی به گراند رپیدز شده است قابل اعتماد خواه. با استثنا از باراک اوباما پیروز در سال 2008 دموکرات نامزد انتخابات ریاست جمهوری انجام داده این شهرستان پس از لیندون جانسون در سال 1964.

اما در سال 2016 تهمت دقت برنده آن توسط 3 درصد — به مراتب باریک تر از میت رامنی پیروزی وجود دارد چهار سال قبل.

و در سال 2018 دموکرات ها بیشتر رنده دور در که میراث تاریخی. دولت دموکراتیک فرماندار گرچن Whitmer برنده این شهرستان توسط 4 درصد است. و پس از آن در سال گذشته محافظه کار در کنگره جاستین Jalbi که نشان دهنده بخشی از شهرستان در کنگره چپ حزب جمهوری خواه برای تبدیل شدن به مستقل.

هلندی مهاجران مسیحی شکل فرهنگ منطقه است. اما این روزها حومه در حال رشد به سرعت و تنوع. شهر Kentwood جنوب شرقی Grand Rapids شناخته شده است متنوع ترین مدرسه در منطقه میشیگان.

این شهرستان به خود می بالد در آن منحصر به فرد ورید معتدل و میانه سیاست است. هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات خواهم به اشاره است که جرالد فورد رئیس جمهور که رهبری این کشور در پی رسوایی واترگیت مورد ستایش قرار داد از گرند رپیدز ،

"این کشور نیاز به یک مرد مانند جرالد فورد" گفت: تیم انگلستان که در حال حاضر زندگی در فورد بچگی صفحه اصلی. "فلسفه او بود که او می خواست به درمان این کشور است."

انگلستان بزرگ شد تا به عنوان یک جمهوری خواه است اما او می گوید به هیچ وجه او را برای رای دادن به مغلوب ساختن پیشی جستن.

"این یک رسوایی آنچه که او انجام داده برای ما دموکراسی" او گفت:.

انگلستان می خواهد یک رئیس جمهور خواهد شد که یک دست ثابت و چوپان این کشور از هرج و مرج بسیار شبیه فورد پس از ریچارد نیکسون. و این سقوط او در نظر دارد به رای presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن.

دیو لویت گفت: او در حال حاضر یک "سقوط محافظه کار سابق محافظه کار است."

لویت رای برای رامنی در سال 2012, اما پس از آن تصمیم هیلاری کلینتون بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016. او با این نسخهها کار در املاک و مستغلات و می گوید برای سال او را انتخاب روسای جمهور جمهوری خواه به دلیل سیاست های اقتصادی. او تا حد زیادی نادیده گرفته, مسائل اجتماعی, اما او می گوید او نمی تواند دیگر.

"من نمی می توانید ببینید خوب مردم در هر دو طرف در شارلوتزویل من متاسفم نمی توانم" لویت گفت: ارجاع مغلوب ساختن پیشی جستن نظرات به the 2017 حادثه است. "اگر شما در حال راهپیمایی در خیابان با یک مشعل ماورا گفت: "یهودیان را جایگزین ما' من قصد ندارم به حمایت از آن است."

و پس از آمدن این سقوط او بیش از حد در نظر دارد به رای بایدن حتی اگر او احساس می کند مانند یک انسان بدون خانه در هر دو حزب سیاسی.

"من فکر می کنم من را درک نمی کنند امتیاز سفید"

بزرگنمایی این تصویر

نقاشی های دیواری در Grand Rapids, Mich. Asma خالد/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Asma خالد/NPR

Kent County نوع محل بایدن ممکن است نیاز اگر او در نظر دارد به پیروزی میشیگان برای دموکرات ها — پر از حومه پیدا کرده اند و جوان, دانشکده, آموزش پیوند که تکیه به سمت حزب خود را.

"زمانی که من به دانشگاه رفت و در اینجا در سال 2000 همه دوستان من سمت چپ. آن را تقریبا فقط من و شوهرم در اینجا گفت:" راشل Westerhof محلی دموکراتیک سازمان. "و در حال حاضر تعدادی از این افراد آمده اند."

اما آن را فقط به افراد جوان که منتقل کرده اید به این شهرستان است که در حال رشد است در سرعت سریع تر از دولت است.

Westerhof را پدر و مادر خود نقل مکان به منطقه از آیووا دو سال پیش. مادر او مریم Meuzelaar سابق جمهوریخواه که شروع رای گیری برای دموکرات ها در سال 2008 با اوباما و در حال حاضر به نظر خودش "آتشین دموکرات." او می گوید با تغییر آمد به ارزش های اطراف فقر و برابری و عدالت است.

اما اخیرا آن را نیز گنجانیده شده مسابقه.

"من فکر می کنم من را درک نمی کنند امتیاز سفید. من فقط نمی فهمم چرا که آن را در راه من آورده بود تا" Meuzelaar گفت. او می گوید: او شروع به درک این امتیاز در طول هشت سال گذشته و پس از آن فلوید کشته شد.

"اوه خدای من من فقط ویران کرد و به طور ناگهانی آن را فقط در یک راه است که من تا به حال هرگز احساس," او گفت:. "من خیلی خجالت کشیدم چون من نمی بینم آن را قبل از. من می خواهم به شدت به چیزهایی که ما انجام داده ایم برای آخرین 150 سال و من احساس درماندگی در زمان است."

اما رای گیری باعث می شود او احساس کمی کمتر درمانده است. و راه رئیس جمهور به کار گرفته در این وضعیت او می گوید: باعث می شود آن را آسان برای رای دادن در برابر او.

در Juneteenth جشن شب جمعه, سفید ساکنان صف خیابان خواستار تغییر, درخواست عبور اتومبیل به صدای خوک یا گراز در حمایت از. یک جوان مرد سفید پوست در یک Eddie Bauer کوله پشتی برگزار شد تا نشانه آن است که به عنوان خوانده شده "سیاه و سفید زندگی می کند مهم نیست! دوره!" مرد دیگری برگزار کردند و علامتی با کلمات "لغو سفید برتری."

برخی از مردم مانند سوزی سالن 62 ساله, معلم, هرگز با حضور Juneteenth جشن قبل از. اما در حالی که ناآرامی در این کشور باعث شد او را به بیرون آمدن با دخترش.

بزرگنمایی این تصویر

سوزی سالن مناسب و دخترش ربکا دیده می شود در یک Juneteenth جشن. Asma خالد/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Asma خالد/NPR

"چند سال گذشته من متوجه من آموخت بچه ها من به colorblind," او گفت:. "اما من متوجه من حدس می زنم و در فرآیند آموزش خودم بیشتر که نژاد مهم است به خصوص که در کشور ما برابر است به تمام نژادها."

اما برای سالن مانند بسیاری از دموکرات های نژادی و بی عدالتی و نیاز به بیرون می آیند و آن را محکوم نیز تبدیل به یک پاره در برابر رئیس جمهور است.

"ما آمده ایم برای چیزهای دیگر مانند ما راهپیمایی برای علم ما به راهپیمایی برای زنان و چیزهای شبیه به آن گفت:" ایان o'hara, 33, که هرگز قبلا با حضور Juneteenth رویداد یا BLM اعتراض.

تظاهرات در اطراف نژادی و بی عدالتی هستند و برای برخی از سفید دموکرات آخرین خشم در مناجات شکایت از رئیس جمهور انجام است.

"این انتخابات است که واقعا در مورد رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن"

اما با وجود شور و شوق در خیابان با این فرض که زمان نژادی ناآرامی در واقع ممکن است نوسان تهمت رای دهندگان دور از او بعید به نظر می رسد.

جف مسیحیان نظر خود را در حد متوسط pro-کسب و کار و جمهوری خواه. مالک کسب و کار کوچک است که یک فن بزرگ از رئیس جمهور ،

"او بسیار خود محور و من فکر می کنم خود, خدمت," او گفت:. او احساس می کند مخلوط مورد رئيس جمهور در پاسخ به COVID-19 بحران اما هنوز هم او در نظر دارد به او رای برای انتخاب مجدد.

"من می خواهم رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن پلت فرم دوباره به دلیل جمهوریخواه طرفدار رویکرد کسب و کار" مسیحیان گفت. "اقتصادی عوامل بسیار مهم برای جایی که ما در حال حاضر است."

مسیحیان ممکن است مانند رئیس جمهور رفتار اما او قصد ندارد از تبدیل.

و دموکرات ها در اطراف Kent County متوجه می شوند که. آنها می گویند که کلید پیروزی نیست در مورد تلاش برای متقاعد کردن تهمت رای دهندگان آن را در مورد تلاش برای مطمئن شوید که دموکرات ها که riled در حال حاضر در واقع ماندن تغذیه — و پس از آن نشان می دهد تا در روز انتخابات.

"این انتخابات است که واقعا در مورد رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن" گفت: Gary Stark که Kent County دموکراتیک رئیس. "تقریبا تمام دموکرات ها صحبت می کنم می گویند" رای آبی مهم نیست که شما لازم نیست که مشتاق ... این عمل گرا است."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن