چگونه نوادا دموکرات ها به امید جلوگیری از آیووا فن آوری خطاهای

بزرگنمایی این تصویر جو Buglewicz/AP نوادا دموکرات ها به امید جلوگیری از تکرار شکست مفتضحانه از,

توسط MINERALNEWS در 30 بهمن 1398
In this Nov. 6, 2018, photo, voters head to the polls at the Enterprise Library in Las Vegas. Nevada's Democratic Party announced new paper-based balloting for its early vote as it scrambles to reconfigure plans and avoid tech problems and reporting delays that mired Iowa's first-in-the-nation caucuses.
بزرگنمایی این تصویر
جو Buglewicz/AP

نوادا دموکرات ها به امید جلوگیری از تکرار شکست مفتضحانه از, آیووا, قفقاز, میزبانی یک ساعته جلسه توجیهی با خبرنگاران سهشنبه شب در که آنها راه می رفت از طریق مسخره حزبی.

خبرنگاران کردم با یک نگاه واقعی حزبی-بعد کاربرگ و پوستر است که خواهد شد در حال استفاده است و بسیار مضطرب در مورد iPad ماشین حساب است که کمک خواهد کرد که با انجمن ریاضی و, که, رهبران حزب, امید, افزایش سرعت یکپارچه سازی اولیه رای گیری اعداد در دولت که دارای آن جلسه شنبه.

در اوایل این ماه, Iowa دموکرات برگزار می شود خود را برای اولین بار در کشور مسابقه در یک فرایند بود که لکه دار نه تنها یک برنامه نویسی خطا در برنامه گوشی های هوشمند استفاده می شود برای انجام قفقاز بلکه یک طرح پشتیبان است که ضعیف بود ابلاغ و اجرا شده است. بیش از دو هفته پس از قفقاز, نتایج باقی می ماند و فرو رفته در جنجال و بازگو.

در نوادا رهبران حزب در حال آگاه از شکست آیووا و علاقه مند به تکرار این اشتباهات در شنبه قفقاز. دولت حزب است و نه با استفاده از یک برنامه برای انجام آن قفقاز. به جای آن دموکرات هستند با استفاده از یک سفارشی مجموعه ای از اشکال گوگل خواهد شد که دسترسی از طریق iPads' مرورگر Safari.

حزب است که توزیع این فناوری به حوزه رهبران طی چند روز آینده چند سایت رهبران نمی خواهد که دسترسی به اولیه رای گیری داده ها تا روز شنبه; های اولیه رای گیری آغاز شد و در دولت گذشته شنبه و زد و تا سه شنبه.

هنوز نگرانی های باقی مانده در مورد ماهیت تکنولوژی استفاده شده در نوادا است. اگر چه iPads ها در حال استفاده هستند 4G و از این رو نه وابسته به WiFi احتمال وجود خواهد داشت برخی از مسائل مربوط به اتصال با توجه به وجود حدود 2000 حوزه در سراسر کشور.

چگونه کار می کند

حوزه صندلی ورود به سیستم با استفاده از فردی خود را اعتبار.

بزرگنمایی این تصویر

آموزش اسلاید برای جلسه روز داوطلبان را نشان می دهد ورود به سیستم صفحه نمایش برای iPad ماشین حساب است که دموکرات نوادا در حال یکپارچه سازی را در قفقاز این سال است. حسن نیت ارائه میدهد از دموکرات های نوادا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از دموکرات های نوادا

از iPads ها تقلید کاغذ step-by-step guides که رهبران حوزه داشته باشد. به طوری که آنها حرکت می کند از طریق انجمن فرایند آنها کلیک کنید همراه در iPad و گرفته شده به یک مرورگر جدید صفحه با هر مرحله.

این آموزش نشان می دهد اسلاید صفحه اول که ادغام اولیه رای گیری داده ها را به یک حزبی رهبران روند. حسن نیت ارائه میدهد از حزب دموکرات نوادا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از حزب دموکرات نوادا

حوزه صندلی باید پس از آن را پر کنید در زمینه های فردی و نشان دادن حمایت در اتاق برای هر نامزد.

پس از این زمینه ها در حال کامل در اپل یک حوزه و صندلی گرفته شده است به یک جدول است که ادغام داده ها از رای گیری اولیه با اطلاعات وارد شده در حوزه و به آنها می گوید که نامزدان قابل دوام است.

نسخه های زیادی از گزارش کاربرگ نمایش داده شود باید در این حوزه با حوزه کار, نوشتن, همراه, بنابراین شرکت کنندگان و ناظران و همچنین به عنوان حزبی رهبران خواهد بود انجام محاسبات ریاضی به صورت جداگانه از ماشین حساب برای اطمینان از اعداد اپل تف کردن صحیح هستند.

کاغذ هنوز هم یک گزینه

نوادا دموکرات ها می گویند همه حوزه صندلی در دولت خواهد شد گزینه ای را برای استفاده از ماشین حساب در iPad اگر آنها را انتخاب کنید و یا اگر فن کار نمی کند به هر دلیلی.

این حزب فراهم خواهد کرد هر صندلی با قابل اولیه رای گیری داده ها بر روی کاغذ است که صندلی را باید به صورت دستی وارد کنید و به آنها کاربرگ و استفاده برای محاسبه یک نامزد زنده ماندن.

بزرگترین تفاوت بین calculator نسخه از این ورزش و نسخه کاغذی این است که اگر آنها با استفاده از کاغذ صندلی را باید به صورت دستی تعداد طرفداران هر نامزد از یک لیست از رای گیری انتخاب آنها داده می شود. هنگامی که آنها با استفاده از اپل است که اطلاعات در حال حاضر خودرو-جمعیت و شمارش.

این چین و چروک می تواند روند طولانی در این حوزه هر چند در بسیاری از حوزه وجود دارد ممکن است فقط چند ده و یا پس از رای اولیه که نیاز به شمارش.

پس از همه, ریاضی کامل است و نمایندگان در حال اعطا حوزه صندلی ها نیاز به تماس در نتایج خود را به دولت. این حزب می گوید آن را ارائه جزئیات بیشتر در گزارش روند در روزهای آینده.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن