چگونه امنیت ملی نظارت nabs بیش از جاسوسان

واشنگتن - پرونده Nassif سامی ضاهر و Kamel محمد Rammal دو میشیگان مردان متهم مواد غذایی تمبر تقلب به سختی به نظ

توسط MINERALNEWS در 25 اسفند 1398

واشنگتن - پرونده Nassif سامی ضاهر و Kamel محمد Rammal دو میشیگان مردان متهم مواد غذایی تمبر تقلب به سختی به نظر می رسید استثنایی است. اما ابزاری است که عوامل استفاده می شود به آنها را بررسی فوق العاده ای بود: پنهان نظارت فرآیند در نظر گرفته شده برای شناسایی پتانسیل جاسوسان و تروریست ها است.

این بدان معنی است که مردان بر خلاف اکثر متهمان جنایی بودند که هرگز نشان داده شده است شواهد مقامات استفاده می شود برای شروع به تحقیق در مورد آنها و یا اطلاعاتی که وزارت دادگستری ارائه شده برای به دست آوردن حکم اصلی.

این موردی است که در میان تعقیب است که با تکیه بر همان نظارت قدرت های شناخته شده توسط مخفف FISA که اجرای قانون مقامات اذعان داشتند سوء استفاده در روسیه بررسی است. کسانی که اشتباهات را وادار یک حساب داخل FBI و بحث در کنگره در مورد حفظ حریم خصوصی جدید پادمان.

توجه به FISA نیز بازیگران ویژه در مواردی مانند میشیگان یکی که در آن ابزار نظارت استفاده می شود به بررسی اطلاعاتی خارجی تهدید در نهایت منجر به پیگرد قانونی برای عادی جنایات.

این اداره می گوید که نمی تواند به نوبه خود چشم خود را به جنایات این کشف زمانی که مورد نقد کسی که برای امنیت ملی اهداف حتی اگر کسانی که جرم نیست, اولیه اساس بررسی است. در سال های اخیر سوالات آغاز شد که با FISA حکم را به همراه داشت اتهامات از جمله پورنوگرافی کودکان و سیم تقلب.

فعلی و سابق مقامات می گویند فقط به خاطر یک حکم FISA تولید اتهامات دیگر از امنیت ملی آنهایی که به این معنا نیست هدف این است که دیگر به عنوان یک تهدید امنیت ملی. گاهی اوقات به خصوص زمانی که اخلال در یک توطئه تروریستی دادستان ممکن است انتخاب کردن را به اتهام جنایات دیگر آنها برای پیدا کردن شواهد برای ترس از اوج هدف توطئه گران به بررسی واقعی هدف.

اما منتقدان می گویند ساختمان روال موارد بر شواهد به دست آمده از FISA حکم تضعیف قانون اساسی حفاظت در برابر جستجوهای غیر منطقی. هر چند برخی از قضات نگرانی در هیچ دادگاه ممنوع تمرین. دیوان عالی کشور هرگز به طور مستقیم مواجه موضوع خاص.

پاتریک Toomey مدیر اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا امنیت ملی پروژه اشاره کرد که متمم چهارم قانون اساسی نیاز دولت برای توصیف نوع جنایی شواهد آن را به دنبال قبل از انجام جستجو. دفاع وکلای مدنی و آزادی خواهان می گویند اگر اصلی نرم افزار نظارت سرند با اشتباهات هر نتیجه محاکمه آلوده است.

"نظر ما این است که این نوع از جستجوهای گسترده برای خارجی اطلاعات منعکس متمم چهارم قانون اساسی بر سر آن زمانی که دولت repurposes کسانی جستجوهای داخلی برای تعقیب کیفری," Toomey گفت .

که آنچه اتفاق افتاده است با ضاهر و Rammal. آنها متهم شدند در ماه اوت سال 2018 با defrauding مواد غذایی تمبر برنامه در یک طرح است که محققان می گویند بر در دیترویت ایستگاه های خدمات.

ماه آینده دادستان به آنها گفت که دولت در نظر گرفته شده برای استفاده از اطلاعات جمع آوری شده تحت یک حکم تایید شده توسط دادگاه نظارت بر اطلاعات خارجی است که اجازه اجرای قانون استراق سمع در مردم آن را علت احتمالی به این باور هستند که عوامل خارجی قدرت.

که بدان معنی است که در حالی که ضاهر و Rammal می توانید ببینید دولت شواهد درباره ادعاهای آنها را تکذیب کرد جزئیات بیشتر در مورد دلایل امنیت ملی نظارت است.

هر چند وزارت دادگستری حاضر به فاش کردن نرم افزار آن را به دادگاه ارائه شده آن براده را روشن مورد بخشی از گسترده تر مربوط به تروریسم پرس و جو. دادستان تولید بیانیه ای از دادستان کل ویلیام Barr گفت: FISA مواد برگزار می شود اطلاعات طبقه بندی شده در مورد مبارزه با تروریسم و تحقیقات است که افشای آنها صدمه خواهد امنیت ملی است.

Rammal که مطرح شد در لبنان است و از آنجا التماس کرد گناه را به تقلب. ضاهر مبارزه کرده است ناموفق برای دیدن FISA اطلاعات است و در انتظار محاکمه است. وکلای او ادعا ضاهر یک مسلمان هدف قرار داده بود در یک پست-سپتامبر. 11 "اراذل و اوباش ذهنیت" نه مردان مواجه تروریستی مرتبط با اتهامات عنوان شده علیه.

"سامی nerd است با نفس و تخیل اما او را یک تروریست و یا تهدیدی برای امنیت ملی" ناصر وکلا نوشت.

وزارت دادگستری می گوید: 1978 نظارت بر اطلاعات خارجی قانون به صراحت اجازه اجرای قانون را با استفاده از مدارک و شواهد از FISA حکم داخلی تعقیب کیفری و که آن را حس می کند آشکار به انجام این کار.

"کنگره در نظر گرفته شده است که شما را نادیده بگیرد و شواهد از جرم و جنایت دیگری در حالی که شما در حال انجام نظارت بر اطلاعات خارجی و FISA خود نشان دهنده این" دستیار دادستان کل جان Demers گروه بالا امنیت ملی رسمی در بیانیه ای گفت:. "این مزخرف به نادیده گرفتن شواهد از جرم و جنایت است که ما قانونی جمع شده بودند."

با اینحال دفاع وکلا دیدن این بخش به عنوان ضلالت فراتر از FISA را قصد اصلی.

منتقدان به مدت طولانی در مورد شکایت یک طرفه طبیعت از این روند است. هدف از نظارت به عنوان مثال به طور مداوم رد نسخه از FISA برنامه ساخت آن را سخت را برای آنها به دانستن صحت اطلاعات داده شده به دادگاه را به یاد که چرا دقیقا دادستان در نظر گرفته و آنها را یک امنیت ملی نگرانی و به مسابقه مشروعیت جستجو.

در روسیه مورد جزئیات این حکم FISA مورد استفاده در سابق مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین مشاور کارتر صفحه شناخته شد تنها به این دلیل که از شدت حزبی کنگره مبارزه با بیش از ویژه مشاور رابرت مولر را بررسی است. بعد بازرس کل وزارت دادگستری نشان داد که FBI حذف شده از برنامه های کاربردی آن اطلاعات کلیدی که باید ارائه شده به دادگاه.

اف بی آی اعلام کرده مراحل را با هدف حصول اطمینان از که آن wiretap برنامه های کاربردی دقیق تر. مجلس با تصویب قانون چهار شنبه حاوی جدید حمایت از حریم خصوصی. سنا برای هفته بدون تصویب آن اجازه می دهد برخی FISA ارائه s به طور موقت به پایان می رسد.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

اکثر FISA حکم نیست در نتیجه تحت تعقیب کیفری. صفحه مثلا تخلف را رد کرده است و هرگز متهم شده است. کسانی که به طور کلی شامل امنیت ملی جرایم از قبیل اخیر جاسوسی مورد در برابر یک پیمانکار نظامی متهم به افشای اطلاعات طبقه بندی شده.

اما دیگر اخیر FISA حکم شده اند گنجانیده شده و به تعقیب با هیچ امنیت ملی به اتهام.

در کالیفرنیا عبدالله Osseily یک شهروند از لبنان متهم شد توسط امنیت ملی دادستان در سال 2018 با دروغ گفتن در بانک اسناد و تابعیت خود را درخواست.

دادستان فاش نظارت ضبط شده است که وکلای مدافع می گویند نمی آمد از معمولی جنایی wiretaps هر چند دولت حاضر به تایید یا رد اگر آن به دست آمده حکم FISA. وزارت دادگستری می گوید هیچ یک از شواهد آن را با استفاده از در دادگاه به دست آمده از FISA. دفاع وکلا باید با اینحال مبارزه برای دیدن برنامه اصلی.

"او با توجه به فرصت برای پاک کردن نام خود و یا در غیر این صورت چالش دولت اتهامات که او نشان دهنده تهدیدی برای امنیت ملی" گفت: وکیل, Bilal Essayli.

در ماه اوت گذشته دادستان اطلاع تانک فکر می کنم همکار و سابق وزارت امور خارجه کارکنان آنها تا به حال فقط دستگیر کردند که آنها در نظر گرفته شده برای استفاده از مدارک و شواهد از یک حکم FISA در وام مسکن خود را مورد تقلب.

مرد دیوید Tawei یک بررسی شد برای روابط خود را به مقامات تایوانی زمانی که ماموران FBI مواجه می شوند آنچه به آنها گفته شد شواهد او فرستاده شده نادرست درخواست وام. در نهایت یک مجرم ماه گذشته تقلب.

یکی از برجسته مورد نگرانی های سابق بوئینگ مهندس کیت Gartenlaub که هدف قرار داده بود با حکم FISA به دلیل عوامل مشکوک او را از داشتن عرضه شده در این طرح از یک C-17 حمل و نقل هواپیما به چین است. عوامل با استفاده از آن حکم به جستجو در کامپیوتر خود فایل ها گفت: آنها دریافتند تصاویر پورنوگرافی کودکان. دادستان متهم او را با آن اما هرگز علنا او را متهم به جاسوسی برای چین چیزی که او را شدیدا رد می کند.

او به اعدام محکوم شده در پورنوگرافی کودکان می شمارد و به تازگی منتشر شده پس از نزدیک به دو سال در بازداشت هر چند او می گوید تصاویر خود نبودند و در یک کامپیوتر چند نفر که در داخل و خارج از کالیفرنیا ساحل خانه تا به حال دسترسی به.

"FISA تبدیل به یک راه برای دور زدن دادرسی در نظام حقوقی" Gartenlaub گفت. "هر کسی در وضعیت من نمی تواند از خود دفاع کنند زیرا شما نمی توانید هر چیزی را ببینید."

یک سان فرانسیسکو مستقر در دادگاه تجدید نظر فدرال تایید محکومیت خود را. اما آن نیز گفت: دادستانی به صورت "کاملا نامربوط جرایم کشف شده به عنوان یک نتیجه از rummaging" از طریق یک کامپیوتر "می آید خطرناکی نزدیک به دقیق موارد نقض حقوق بشر که در برابر متمم چهارم قانون اساسی طراحی شده برای محافظت از."

ACLU می بیند باز برای محدود کردن قدرت دولت گفت: دادگاه فقط در حال حاضر شروع به دست و پنجه نرم کردن با انصاف امنیت ملی جستجوهای استفاده معمولی تعقیب.

"این جستجوها" Toomey گفت: در یک ایمیل "upend سنگ بستر حمایت قانون اساسی."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب