چگونه بسیاری از ساکنان انتاریو هنوز COVID-19 در جامعه ؟ در اینجا به همین دلیل این استان نمی تواند با اطمینان بگوید

چگونه بسیاری از مردم در انتاریو هنوز ابتلا به COVID-19 در جامعه ؟ این یک سوال ساده است. شما احتمالا تعجب که در

توسط MINERALNEWS در 17 اردیبهشت 1399

چگونه بسیاری از مردم در انتاریو هنوز ابتلا به COVID-19 در جامعه ؟

این یک سوال ساده است. شما احتمالا تعجب که در مورد آن قبل از سفر به فروشگاه مواد غذایی. چند از خوانندگان خواسته اند این ستاره به آن نگاه کنید ما در تجزیه و تحلیل منظم این استان به بیماری همه گیر.

و ریاضی باید ساده است: به سادگی تعداد موارد جدید این استان گزارش در هر روز داده شده — 370 بیشتر در روز دوشنبه به عنوان مثال — تفریق هر که آمد در دراز مدت مراقبت از خود و یا بازنشستگی و یا یک بیمارستان شیوع و وجود دارد, شما باید آن را داشته باشد.

اما آن را که ساده نیست. چرا ؟

واقعیت این است که یک سری از تاخیر تناقضات و شکاف در انتاریو COVID-19 گزارش داده معنی نه ما و نه این استان می تواند پاسخ یک سوال در مورد مداوم جامعه گسترش با هر چیزی خیلی بهتر از ballpark را برآورد.

روز دوشنبه دکتر دیوید ویلیامز استان افسر ارشد پزشکی بهداشت گفت: روند نشان می دهد حدود 45 درصد از 370 موارد گزارش شده است که روز شد و در دراز مدت مراقبت از خانه به معنی باقی مانده از 55 درصد شد "احتمالا" در جامعه است. اما او تاکید کرد مقامات نمی دانم این برای اطمینان تا زمانی که "حدود شش یا هفت روز از در حال حاضر."

ویلیامز گفت: این ستاره که این تاخیر با توجه به این واقعیت است که منطقه ای بهداشت عمومی واحد نشده اند وارد کردن نتایج تحقیقات خود را به مردم چگونه ممکن است قرارداد این ویروس و کسی که آنها را به تماس با تا پروب کامل -- یک فرایند است که می تواند چندین روز طول بکشد.

او می گوید: بهداشت عمومی انتاریو در حال حاضر درخواست بهداشت محلی واحد شروع به وارد کردن اطلاعات در مورد موارد حق دور حتی اگر این تحقیقات هنوز ادامه دارد.

"ما می خواهیم آنها را زمانی که آنها دریافت اطلاعات به جای انتظار تا زمانی که آنها کامل تمام تحقیقات را وارد کنید در برخی از مسائل حق دور" ویلیامز گفت. "سپس ما می گویند در حال حاضر ما آن را نقل مکان کرد تا از هفت روز به دو یا سه روز و ما حتی نزدیک به علامت."

"ما در حال تلاش به آنها را تشویق به رفتن به همان سرعتی که آنها می توانند."

برای کسی که خارج از بهداشت عمومی انتاریو استان قرار می دهد از یک پایگاه داده در مورد اطلاعات از منابع مرکزی آن سیستم گزارش دهی یکپارچه بهداشت عمومی سیستم اطلاعات (iPHIS). اما این اطلاعات عمومی را شامل نمی شود جزئیات در مورد اینکه آیا هر مورد فردی است که از شیوع یا نه, پس از آن کمک نمی کند که ما در پاسخ به این سوال در مورد جامعه موارد است.

و این واقعیت است که اطلاعات مورد قرار داده است به سیستم خود را با دست توسط انتاریو 34 واحد بهداشت برگ های اتاق را برای دیگر مسائل مربوط به داده ها.

"بسیاری وجود دارد مختلف مدار ممکن است برای چگونه یک COVID-19 مرگ می تواند چنین ثبت شده و وجود فرصت های آن به undercounted یا فقط ثبت شده به عنوان چیزی دیگری گفت:" جک Siemiatycki, یک استاد اپیدمیولوژی در دانشگاه مونترال. "اگر شما در حال پرسیدن چقدر می تواند به ما تکیه بر کسانی که گزارش های روزانه من می گویند با بسیاری از دانه نمک است."

برای مثال این واقعیت است که ما می دانیم تعداد موارد منجر به مرگ انتاریو گزارش هر روز از دست رفته است صدها نفر از سالمندان صفحه اصلی مرگ و میر. از شنبه وزارت مراقبت دراز مدت بود گزارش 1,003 تایید مرگ در انتاریو در دراز مدت-مراقبت در منزل بر اساس اطلاعات گزارش خود با امکانات. (ستاره نگهداری جداگانه با تعداد مشابه در کل.)

در ضمن با توجه به iPHIS فقط 697 استان را 1,361 مجموع مرگ و میر آمده بود در دراز مدت-مراقبت در منزل.

چگونه بسیاری از بیش از 300 گم شده و مرده اند هنوز رتبهدهی نشده است به اضافه iPHIS در تمام ؟ چگونه بسیاری از ممکن است وارد سیستم اما این تحقیقات هنوز کامل نشده است?

ما به سادگی نمی دانم.

Raywat Deonandan متخصص اپیدمیولوژی و استادیار در دانشکده علوم بهداشت در دانشگاه اتاوا گفت: ناتوانی در به دست آوردن یک حس از بار بیماری در یک لحظه دقیق در زمان جلوگیری مقامات از ساخت دقیق پیش بینی در مورد آنچه ممکن است اتفاق می افتد در دراز مدت. "اگر من نمی دانم چه درست بار اندازه گیری های ما موارد — من باید صبر کنید دو روز یا دو هفته به می دانم که — پس از آن هر طرح من را در حال حاضر برای دو هفته از هم اکنون با تعریف نادرست" او گفت:.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

Deonandan اضافه شده است که این مهم باید منسجم بیماری سیستم نظارت در میان یک بیماری همه گیر. "این بدان معناست که یک فرایند که توسط آن تمام اعداد از طریق همین خط لوله و پردازش شده و در همان راه و در نهایت در یک مخزن مرکزی," او گفت:.

"نظارت بیماری پایین است و با تکنولوژی پایین سرمایه گذاری چیزی برای انجام این کار اجازه می دهد تا ما را به تصمیم گیری بهتر در زمان واقعی است."

می تواند ما را نادیده بگیرد وزارت دراز مدت مراقبت از اعداد و ستاره خود تعداد و تکیه به طور کامل در این شماره از iPHIS به منطقی اخیر برآورد جامعه موارد ؟

خوب بدون ما نمی تواند انجام دهد یا نه.

برای یک چیز, داده گاهی اوقات حس را ندارد. برای مثال: این استان گزارش شده 61 جدید موارد منجر به مرگ در iPHIS داده در روز سه شنبه اما تعداد دراز مدت مراقبت های مقیم مرگ و میر بالا رفت و به 697 از 626 — یا 71 جدید مرگ و میر.

واضح است که این اعداد را با هم.

علاوه بر این موارد در دراز مدت مراقبت از خانه فقط یک دسته از COVID-19 عفونت است که اتفاق می افتد در خارج از جامعه است. ستاره نیز شمارش بیش از 900 مورد و بیش از 100 مرگ و میر در انتاریو خانه های بازنشستگی. عمومی iPHIS داده ها ارائه می دهد هیچ بینش در این بیماری.

ما نمی توانیم پاسخ به این سوال در مورد تعداد واقعی از جامعه موارد نیز بدون دانستن اطلاعات است.

تاد کلمن متخصص اپیدمیولوژی و دستیار پروفسور در علوم سلامت در ویلفرید ویلفرد لوریر دانشگاه گفت: واقعیت این است که iPHIS بستگی به یک فرد در هر مکان واحد بهداشت نشسته و دستی وارد کردن شماره از COVID-19 مورد در منطقه منجر به این مشکل است.

"هر واحد بهداشت و درمان به احتمال زیاد به نظر می رسد کمی متفاوت از نظر راه است که آنها سازماندهی چگونه برای وارد شدن به این موارد گفت:" کلمن که با استفاده از این سیستم زمانی که او کار می کرد برای لندن-میدلسکس واحد بهداشت. او افزود که برخی ممکن است ورودی این موارد در دسته نه با اضافه کردن آنها را تا زمانی که تعداد قابل ملاحظه ای رسیده است. "این اطلاعات در زمان واقعی. آن را وابسته به یک فرد نشسته و وارد کردن این موارد است."

"وجود دارد یک سطح از تاخیر که ایجاد یک سطح عدم اطمینان است که بدان معنی است که هر گونه تصمیم گیری ساخته شده بر اساس آن داده ها به طور بالقوه می تواند اطلاعات غلط" او گفت:.

Ed Tubb
اد و اقبال تب است انتساب سردبیر و نویسندگان متمرکز بر جرم و عدالت برای ستاره. او در تورونتو. او در توییتر دنبال: @edtubb
Kenyon Wallace


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب