چگونه فدرال دلار صندوق محلی پلیس

بزرگنمایی این تصویر پلیس افسران گارد را در طول یک اعتراض به مرگ جورج فلوید ماه گذشته در مینیاپولیس.

توسط MINERALNEWS در 20 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

پلیس افسران گارد را در طول یک اعتراض به مرگ جورج فلوید ماه گذشته در مینیاپولیس. Chandan Khanna/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Chandan Khanna/خبرگزاری گتی ایماژ

فعالان در اعتراض به خشونت پلیس در تماس شهرها و ایالات متحده پال خواستار قطع بودجه دولت خود را به پلیس. بودجه برای اجرای قانون محلی در حال حاضر به طور فزاینده ای از دولت فدرال است.

ادارات فدرال اعم از وزارت دادگستری به وزارت کشاورزی باید برنامه کمک مالی با هدف استخدام پلیس بیشتر تجهیز آنها و ساخت ساختمان جدید پلیس امکانات.

برخی از کارشناسان می گویند که فدرال دخالت تضعیف جامعه پاسخگویی و تمرکز بیشتر در اجرای از به حداقل رساندن آسیب برساند.

احتمالا شناخته شده ترین از همه از جمله ابتکارات جامعه محور پلیس خدمات برنامه ایجاد شده به عنوان بخشی از 1994, جرم, لایحه. وزارت دادگستری است که نظارت پلیس برنامه می گوید آن را فراهم کرده است 14 میلیارد دلار از زمان آغاز به کار برای استخدام و آموزش پلیس محلی درگیر در جامعه محور.

در اوایل این ماه دادستان کل ویلیام Barr اعلام کرد اعطای 400 میلیون دلار در سال مالی 2020 تحت این برنامه در نظر گرفته شده برای پرداخت هزینه های استخدام 2,732 افسران پلیس در 596 سازمان های اجرای قانون. مقداری از آن پول را نیز به جوامع به استخدام "منابع مدرسه افسران" — موقعیت است که برخی از فعالان را محکوم کرد.

اتفاقا به عنوان بخشی از عدالت کیفری ابتکار, presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن متعهد به صرف 300 میلیون دلار برای پلیس برنامه.

وزارت دادگستری نیز اداره ادوارد بایرن یادبود عدالت اعطای کمک برنامه. آن را فراهم می کند کمک های مالی به کشورهای در مناطق قبایل و دولت های محلی برای اجرای قانون و اصلاحات برنامه های. با توجه به وب سایت خود را وجود دارد حدود 264 میلیون موجود در 2019 سال مالی.

DOJ دیگر کمک های مالی نیز از جمله پاتریک لیهی جلیقه ضد گلوله مشارکت به نام سناتور دموکرات از ایالت ورمونت و بخشی از اداره دادگستری, کمک, که همچنین فراهم می کند کمک های مالی برای بسیاری از برنامه ها از جمله دوربین های بدن و "نوآورانه پلیس تکنیک است."

پس از حملات یازدهم سپتامبر ، حملات 11, کنگره فدرال مجاز بودجه اختصاص داده شود به سازمان های اجرای قانون محلی برای هدف دیگری برای محافظت در برابر و در پاسخ به حملات تروریستی است. در سال مالی جاری وزارت امنیت داخلی نزدیک به 1.8 میلیارد موجود برای جوامع در آن آمادگی کمک های مالی برنامه. محل دریافت خواهید کرد که این بودجه باید موافقت خود را با اختصاص حداقل 25 درصد به اجرای قانون تحت بسیاری از کمک های مالی.

یک سازمان که به ظاهر کمی ارتباط با پلیس بخش کشاورزی نیز دست اجرای قانون کمک های مالی. تحت آن توسعه روستایی, جامعه, تسهیلات اعطا برنامه شهرهای زیر 5000 جمعیت می توانید برای درخواست پول برای ساخت و امکانات پلیس و یا در برخی موارد جدید پلیس خرید موبایل.

و وزارت دفاع را فراهم می کند مازاد تجهیزات نظامی به سازمان های اجرای قانون با آن به اصطلاح 1033 برنامه که منتقدان را متهم منجر به افزایش نظامی از غیر نظامی پلیس است.

آیا این برنامه ها کار می کنند ؟

"کمک هزینه فدرال و تجهیزات برنامه های پلیس اغلب طراحی شده در راه است که مشوق مضر پلیس و تضعیف محلی و دولت سیاسی پاسخگویی می گوید:" راشل هارمون یک استاد حقوق و مدیر مرکز عدالت کیفری در دانشگاه ویرجینیا مدرسه قانون است. هارمون افزود: از طریق ایمیل که از جمله برنامه های "به مراتب بیشتر تمرکز موثر پلیس نسبت به تضمین این که پلیس عادلانه است, حداقل مضر و یا مطابق با قانون است."

بری فریدمن مدیر پلیس پروژه در NYU Law نیز انتقادی از وزارت دادگستری اجرای قانون کمک های مالی. "آنها نه اصرار بر انطباق با داده های گزارش," او می گوید و "DOJ قوی اجرای قانون چشم انداز به جای یک جامعه ایمنی چشم انداز."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب