چگونه COVID-19 کشد: جدید کروناویروس بیماری می تواند کشنده تبدیل

بزرگنمایی این تصویر دکتر پوشیدن یک ماسک صورت به نظر می رسد در یک CT تصویر از ریه یک بیمار در یک بیما

توسط MINERALNEWS در 26 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

دکتر پوشیدن یک ماسک صورت به نظر می رسد در یک CT تصویر از ریه یک بیمار در یک بیمارستان در ووهان چین. خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
خبرگزاری گتی ایماژ

بیش از 1300 نفر تقریبا همه در چین در حال حاضر از درگذشت COVID-19 — به تازگی ضرب نام برای coronavirus بیماری برای اولین بار شناسایی شده در ووهان چین که آلوده بیش از 55 ، 000 مردم است.

در عین حال با توجه به سازمان بهداشت جهانی این بیماری نسبتا خفیف در حدود 80 درصد از موارد بر اساس داده های اولیه از چین است.

چه خفیف چیست ؟

و چگونه این بیماری به نوبه خود منجر به مرگ?

اولین علائم COVID-19 بسیار رایج با بیماری های تنفسی — تب و سرفه خشک و تنگی نفس می گوید: دکتر Carlos del Rio, یک استاد پزشکی و بهداشت جهانی در دانشگاه اموری است که مشورت با همکاران درمان coronavirus بیماران در چین و آلمان است. "برخی از مردم نیز دریافت سردرد و گلودرد," او می گوید. خستگی نیز گزارش شده است و کمتر معمولا اسهال است. آن را ممکن است احساس به عنوان اگر شما سرد است. و یا شما ممکن است احساس کنید که آنفلوآنزا مانند احساس بودن در برخورد با قطار.

پزشکان می گویند این بیماران با علائم خفیف باید بررسی کنید با پزشک خود را به مطمئن شوید که علائم پیشرفت نکنید به چیزی جدی تر اما آنها نمی نیازمند مداخله پزشکی.

اما جدید کروناویروس حملات ریه ها و در حدود 20 ٪ از بیماران مبتلا به عفونت می تواند جدی تر است. به عنوان ویروس وارد ریه سلول های آن شروع به تکثیر و از بین بردن سلول های, توضیح می دهد که دکتر یوکو فورایا, یک متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه کلمبیا ایروینگ مرکز پزشکی.

"از آنجا که بدن ما حواس همه کسانی که ویروس ها به عنوان اساسا مهاجمان خارجی که محرک سیستم ایمنی بدن ما به رفت و برگشت و سعی کنید برای مهار و کنترل این ویروس و جلوگیری از آن از ساخت بیشتر و بیشتر نسخه هایی از خود را," او می گوید.

اما فورایا می گوید که این پاسخ سیستم ایمنی بدن به این مهاجم همچنین می توانید از بین بردن بافت ریه و التهاب می شود. نتیجه نهایی می تواند ذات الریه. که به معنی کیسه هوا در ریه ها ملتهب و پر از مایع ساخت آن را سخت تر برای نفس کشیدن.

دل ریو می گوید که این علائم همچنین می توانید آن را سخت تر برای ریه ها برای دریافت اکسیژن به خون خود را به طور بالقوه باعث یک آبشار از مشکلات است. "کمبود اکسیژن منجر به التهاب بیشتر مشکلات در بدن است. ارگان ها نیاز به اکسیژن برای عملکرد درست است ؟ به طوری که شما لازم نیست که اکسیژن وجود دارد و سپس خود را به کبد می میرد و کلیه خود را می میرد," او می گوید.

چیزی که به نظر می رسد اتفاق می افتد در بسیاری از موارد شدید. در حدود 3 ٪ تا 5 ٪ از بیماران در نهایت در بخش مراقبت های ویژه با توجه به این که. و بسیاری از بیماران بستری در بیمارستان نیاز به اکسیژن اضافی. در موارد شدید آنها نیاز به تهویه مکانیکی از جمله استفاده از یک تکنولوژی پیشرفته شناخته شده به عنوان ECMO ("سنگ شکن غشاء اکسیژن) که اساسا به عنوان بیمار ریه ها اضافه کردن اکسیژن به خون و از بین بردن دی اکسید کربن. این تکنولوژی اجازه می دهد تا ما را به صرفه جویی شدید بیماران" دکتر سیلوی Briand مدیر که همه گیر و اپیدمی بیماری های بخش گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز دوشنبه است.

بسیاری از موارد جدی تر شده است در افرادی که میانسال و سالمند — فورایا اشاره می کند که سیستم ایمنی بدن ما ضعیف تر می شود به عنوان سن. او می گوید: برای طولانی مدت افراد سیگاری از آن می تواند حتی بدتر چون خود را در راه های هوایی و ریه ها آسیب پذیر تر است. افراد با زمینه ای دیگر شرایط پزشکی مانند بیماری های قلبی, دیابت یا بیماری مزمن ریه را نیز ثابت ترین آسیب پذیر است. فورایا می گوید: این نوع از شرایط می توانید آن را سخت تر برای بدن به بازیابی از عفونت.

"البته شما باید نقاط دورافتاده — افرادی که جوان هستند و در غیر این صورت قبلا سالم که در حال مرگ" Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی به تازگی گفته NPR 1A نشان می دهد. "اما اگر شما نگاه در اکثریت قریب به اتفاق افرادی که از بیماری جدی و خواهد شد که در نهایت مرگ آنها در آن گروه هستند که یا افراد مسن و یا دارای شرایط اساسی."

این است که گفت: بیشترین مرگ و میر تا کنون به نظر می رسد از چند نارسایی ارگان ها و محاسبه کرده است مورد مرگ و میر در حدود 2% یا کمتر بر اساس پیش رو از چین است. اما کارشناسان بیماری های عفونی توجه داشته باشید که آن را سخت بدانید که این اعداد درست در این نقطه در این بیماری همه گیر.

اما دل ریو اشاره می کند که آن را نه فقط COVID-19 است که می تواند در چند ارگان شکست. فقط در ماه گذشته او را دیدم همان چیزی که قبلا سالم آنفولانزا بیمار در ایالات متحده که تا به حال بدست واکسن آنفولانزا.

"او رفت و به یک دکتر. گفتند: شما باید آنفولانزا — نگران نباشید.' او به خانه رفت. دو روز بعد او در ER. پنج روز بعد او بسیار بیمار و در ICU" با نارسایی ارگان دل ریو می گوید. در حالی که آن را ممکن است برای بیمارانی که رسیدن به این مرحله برای زنده ماندن بازیابی می تواند بسیاری از هفته ها یا ماه.

در واقع بسیاری از کارشناسان بیماری های عفونی شده است مقایسه بین این کروناویروس جدید و آنفولانزا و سرماخوردگی, چرا که آن را به نظر می رسد به شدت انتقال.

"چه این اقدام مانند آن را گسترش بسیار سریع تر از سارس [سندرم حاد تنفسی] دیگر coronavirus اما نرخ مرگ و میر بسیار کمتر" Fauci گفت: 1A. "این اقدام بسیار بیشتر شبیه به یک واقعا بد آنفلوانزا است."

آنچه کارشناسان ترس که مانند آنفولانزا COVID-19 را حفظ خواهد کرد به آینده را سال پس از سال است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن