چگونه COVID-19 تحت تاثیر مراقبت های پزشکی به صورت غیر Coronavirus بیماران

از شیوع کروناویروس در چین کشیده حیاتی منابع پزشکی و پرسنل به طور منظم به دور از روش. این باعث عوارض برای افرا

توسط MINERALNEWS در 4 اسفند 1398

از شیوع کروناویروس در چین کشیده حیاتی منابع پزشکی و پرسنل به طور منظم به دور از روش. این باعث عوارض برای افرادی که نیاز به درمان برای بیماری های دیگر.

اسکات سایمون میزبان:

تمام تلاش خود را برای جلوگیری از COVID-19 ویروس در جریان است در آن مرکز چینی ها در شهر ووهان. هزاران نفر از پزشکان شده اند و منحرف وجود دارد. جدید مراکز درمان شده اند ساخته شده است در هفته به خانه coronavirus بیماران. اما برای کسانی که مبارزه با دیگر تهدید کننده زندگی سلامت مسائل مربوط به مراقبت های پزشکی است که هنوز هم تقریبا غیر ممکن است به آمده است. NPR امیلی فنگ شده است صحبت کردن به مردم که زندگی در معرض خطر هستند از شیوع اما نه به این دلیل که آنها coronavirus.

امیلی فنگ, BYLINE: ویکتور یو سالخورده 47 است رسما یکی از بیش از 2000 نفر توسط coronavirus. او درگذشت مارس 19 از عوارض مربوط به کليه سرطان شایع ترین نوع سرطان کلیه, اما مرگ زودرس او به احتمال بسیار زیاد مربوط به شیوع کروناویروس. در اینجا خواهر زاده خود را.

فرد ناشناس: (از طریق مترجم) آنها را نگه داشته و به تأخیر انداختن مراقبت. من فکر می کنم اگر او تا به حال بدست مراقبت های پزشکی بلافاصله خود تومور را بدست خیلی بد.

فنگ: یو تماسی مانند بسیاری در داستان نمی خواست به نام او چون چین شده و سانسور و حتی بازداشت کسانی که انتقادی از دست زدن به آن از شیوع اما او توضیح داد که عموی او مصیبت در جزئیات به NPR از طریق تلفن. او تشخیص داده شده است در سال 2014 و نیاز مداوم مراقبت در بیمارستان. اما در ژانویه 25, بیمارستان فرستاده او را به خانه برگردانید. آنها می خواستند تخت خود را برای coronavirus بیماران.

فرد ناشناس: (از طریق مترجم) حتی افرادی مانند او در شرایط بحرانی نمی تواند مراقبت در بیمارستان زیرا هر بیمارستان در حال حاضر بشود درمان coronavirus.

فنگ: Yu وضعیت بدتر شده است. او نمی تواند نگه داشتن مواد غذایی پایین. او در درد ثابت. پزشکان به او گفت که او نیاز به عمل جراحی برای برداشتن یک تومور اما هیچ بیمارستان تا به حال از این ظرفیت برای انجام آن است. در نهایت در فوریه 17, بیش از سه هفته بعد از اینکه از بیمارستان او یک تماس از جامعه اند. تخت بیمارستان باز کرده بود ،

فرد ناشناس: (از طریق مترجم) او در نهایت انجام عمل جراحی و آن را کمک به تسکین بخش کوچکی از درد و رنج خود را.

فنگ: اما خیلی دیر شده بود. یو درگذشت دو روز پس از عمل جراحی خود را. او را در میان ناشناخته ها تعداد افرادی که به احتمال زیاد درگذشت زودرس به دلیل چگونه تیره و تار منابع پزشکی در شیوع کانون. یک پدر NPR درباره توصیف قادر به برنامه صرفه جویی در زندگی عمل جراحی برای کودک متولد شده با یک بیماری ژنتیکی نادر. شخص دیگری گفت: او می خواهم قادر به کاتتر از پدر خود فلج دیابت بیمار برای تغییر هفته به دلیل کمیاب کارکنان پزشکی. یک جفت از پدر و مادر توضیح داد که چگونه آنها گیر در ووهان هنوز تحت سخت قرنطینه قوانین و نمی تواند خود را در انتقال به یک بیمارستان مجهز برای درمان نوع سرطان است.

چین فرستاده است بیش از 21,000 اضافی کادر پزشکی به ووهان, که در آن حدود نیمی از ویروس موارد در سطح جهانی شده اند. آن ساخته شده است حدود 20 توده قرنطینه و مراکز درمانی در این شهرستان و ایجاد هزاران اضافی تخت بیمارستان اما همه آنها متعلق به کروناویروس مبتلا ،

وانگ بینگ: (از طریق مترجم) وجود دارد بدون تخت بیمارستان و هیچ گزینه های درمان به دلیل وجود پزشکان و هیچ پزشکی است.

فنگ: که وانگ بینگ (ph) در ووهان ساکن ، او 62 ساله و مادر Jiangxao هو (ph) به پایان رسید آخرین دور از شیمی درمانی برای یک نوع سرطان خون در ماه ژانویه تنها برای پیدا کردن در هفته گذشته که او هنوز هم تا به حال سرطان است.

وانگ: (از طریق مترجم) او نیز نیاز به تزریق خون وجود دارد اما هیچ یک را انجام می دهند در حال حاضر. خیلی خسته شدم هیچ گونه نگرانی در مورد این.

فنگ: کمبود منابع پزشکی هستند و نه فقط اتفاق می افتد در ووهان یا اطراف هوبئی استان که در آن شیوع بوده و بدترین. آشکار تبعیض است stymieing دیگران از گرفتن مراقبت از آنها نیاز است. Miss وانگ (ph) - بدون ارتباط با وانگ بینگ - نقل مکان کرد و از هوبئی استان به شانگهای در سال گذشته ، آنها می خواستند درمان بهتر برای او و مادرش سرطان دهانه رحم, اما در حال حاضر او و مادرش برای اولین بار عملیات نمی تواند برنامه ریزی شده به دلیل شانگهای بیمارستان می گویند که آنها در حال درمان غیر خودی در طول شیوع بیماری به ویژه بومیان هوبئی استان مانند خانم وانگ ،

MISS وانگ: (از طریق مترجم) آنها حداقل باید درمان موارد انتقادی ، Coronavirus تنها یک بیماری است. آیا مردم نمی مریض از بیماری های دیگر?

فنگ: Miss وانگ است که انتظار و امید که به کمک می آید قبل از اینکه خیلی دیر به عنوان آن را برای برخی از در بومی استان هوبئی. امیلی فنگ, NPR, اخبار, پکن.

کپی رایت © 2020 NPR. تمام حقوق محفوظ است. بازدید از وب سایت ما شرایط استفاده و ویرایش صفحات در www.npr.org برای اطلاعات بیشتر.

NPR متن ایجاد شده در یک عجله مهلت Verb8tm, Inc., یک NPR پیمانکار و تولید شده با استفاده از اختصاصی رونویسی روند توسعه با NPR. این متن ممکن است در شکل نهایی آن است و ممکن است به روز رسانی و یا تجدید نظر در آینده است. دقت و در دسترس بودن ممکن است متفاوت باشد. معتبر رکورد NPR برنامه نویسی های صوتی ضبط.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب