چگونه از کالج ها درجه بندی دانش آموزان در طول Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر CSA تصاویر RF/گتی ایماژ زمانی که Carolynn van Arsdale ارشد در دانشگاه ورمون

توسط MINERALNEWS در 22 فروردین 1399
College Campus Illustration
بزرگنمایی این تصویر
CSA تصاویر RF/گتی ایماژ

زمانی که Carolynn van Arsdale ارشد در دانشگاه ورمونت بود مجبور به ترک دانشگاه در میان coronavirus نگرانی در ماه گذشته آن را باعث بسیاری از عوارض. "من مجبور به حرکت در خارج از ساختمان و حرکت به خانه مادرم را در حالت های مختلف," او گفت:. "من از دست یکی از کارهای من ... و من تلاش کرده ام با بهداشت روانی. همه این تنش ها به چالش کشیده اند من در بودن قادر به انجام بهترین من در دوره های کالج."

سامانتا نور دانشجویی در دانشگاه جنوب کالیفرنیا مجبور به ترک پشت پژوهش او انجام شده است در تمام طول سال برای پایان نامه ارشد. در حالی که او سعی کرد به نوشتن تا نتایج خود را از راه دور آن را ثابت دشوار است به عنوان او تا به حال غیر قابل اعتماد به اینترنت و دیگر نمی تواند دسترسی به آزمایشگاه او. "این واقعا استرس زا" نور گفت. "من فکر می کنم من ممکن است مجبور به رها کردن پایان نامه ها شخصا چون من ترم آخر و من نمی خواهید به پایان با C و یا یک شکست که من می تواند اجتناب شود."

نور و van Arsdale در میان میلیون ها نفر از دانشجویان سراسر کشور که مجبور شده اند برای رفتن به کلاس های آنلاین از طریق سیستم عامل های مانند تخته سیاه و زوم به عنوان coronavirus تعطیل شده دانشگاه. برای بسیاری از دانش آموزان, بهداشت است که نه تنها نگرانی که در حال رشد همه گیر به ارمغان می آورد — آنها همچنین باید به نگرانی در مورد پیدا کردن مسکن جدید و یا دسترسی به مواد غذایی عقب مانده و یا حتی غیر موجود اتصال به اینترنت به علاوه پشت سر گذاشتن دوستان خود و وسایل شخصی.

همه که در بالا از دوره خود را بارگذاری.

در عین حال بسیاری از دانشگاه ها شده اند مردد به ایجاد تغییرات به سیستم درجه بندی برای ترم با وجود چگونه به شدت دانشجويان در زندگی تغییر داده اند در این بیماری همه گیر. برخی از مدارس قرار دادن قدرت در دانش آموزان خود را' دست: Colby College در مین دانشگاه کالیفرنیا در دیویس و دانشگاه ورمونت که در آن van Arsdale حضور داده اند دانش آموزان گزینه ای بین مصرف یک دوره برای یک کلاس و یا گرفتن یک کلاس پاس شکست.

"هدف ما این بود که به دانش آموزان به عنوان مقدار انعطاف پذیری و انتخاب به عنوان امکان پذیر است و اجازه می دهد دانش آموزان ما به تمرکز بر روی یادگیری و انجام بهترین کار خود را دانستن است که آنها را کنترل, چگونه آنها را ارزیابی" توضیح مارگارت McFadden که نظارت این تغییرات به Colby College درجه بندی سیستم برای این ترم.

مدارس دیگر را ساخته اند همه دوره های عبور موفق از جمله یک تعداد انگشت شماری از آیوی لیگ مدارس مانند دانشگاه ییل و دانشگاه کلمبیا.

"من زندگی می کنند در آپارتمان های تنگ با خانواده ام که در آن بسیاری از کار من باید تکمیل شود بر روی تشک و یا در طبقه" گفت: Miskiyat Jimba ارشد در کالج امهرست. "من توانایی کامل ترم در خانه به شدت متفاوت است از آنچه من قادر به در مدرسه. "کالج امهرست توسعه یافته خود عبور موفق مهلت میان coronavirus اما Jimba و دوستان او گفت: آنها به خارج از شهردار و رئیس دانشکده برای حمایت بیشتر تغییرات شدید.

Jimba است که نه تنها دانش آموز را امتحان کنید به همین دلیل با او در اداره مدرسه. دانش آموزان در سراسر کشور استدلال کرده اند — و سازماندهی شده در اطراف این ایده — که دانشگاه ها باید کمک مالی آنها نرمی وقتی که می آید به نمرات این ترم به عنوان استرس و عدم اطمینان از همه گیر شده است به تمرکز بر روی و یا اولویت بندی مطالعات خود را. "من صرف تمام بهار شکستن در تلاش برای حمایت از دانش آموزان آسیب پذیر به اقتصادی و روانی و جسمی آسیب در طول این بیماری همه گیر" گفت: چارلی جونز, تاریخ در کالج Vassar در نیویورک است که یک شرکت خالق "هیچ کس نتواند VC" کمپین حمایت از جهانی تصویب در مدرسه.

دانش آموزان در کالج Simmons در بوستون دانشگاه کرنل و دیگر دانشکده ها ایجاد کرده اند درخواست و تماس های خود را مدیریت به استدلال می کنند که چرا آن را غیر اخلاقی است اجازه می دهد تا یک دانش آموز به شکست و یا استرس خود را در مورد معدل در جهانی همه گیر و دانشجویان در دانشگاه ییل با موفقیت متقاعد دولت به سوئیچ به یک جهانی عبور سیستم درجه بندی برای بهار سال 2020 ترم.

سایر مدارس برگزار شد در تغییر درجه بندی سیاست چرا که آنها نگران اعتباربخشی مسائل اگر آنها حذف نمرات ترم. که با وجود این واقعیت است که برخی از کالج ها مانند قهوه ای دانشگاه شده اند به طور کامل درجه-اختیاری برای چند دهه.

"مدارس را به مخاطره نمی اندازد خود اعتباربخشی وضعیت اگر آنها خود را تغییر درجه بندی سیستم در نور COVID-19" تایید سانی Ramaswamy که منجر شمال غرب کمیسیون کالج ها و دانشگاه های منطقه ای سازمان های اعتباربخشی. "ما تا به حال یک تعداد از ما موسسات سوئیچ از یک نامه درجه یک پاس/خرابی گزینه ای که ما آن را تایید, در خط با هدایت از وزارت آموزش و پرورش. ما تنها نیاز است که اگر این نهاد سوئیچ به یک پاس/خرابی سیستم و یا به همه دانش آموزان یک کلاس تنها آنها باید درخواست آن را منصفانه و عادلانه به همه دانش آموزان است."

در حالی که اکثر دانش آموزان به نظر می رسد vouching برای جهانی عبور-شکست سیاست نیز وجود دارد که تعداد قابل توجهی از دانش آموزان که ترجیح می دهند مدرج به عنوان معمول است. برخی از دانش آموزان که علاقه مند به تحصیلات تکمیلی به عنوان مثال ممکن است امید به افزایش معدل این ترم به خصوص که برنامه هایی مانند دانشکده پزشکی هاروارد اعلام کرده اند که اگر چه آنها را قبول pass-شکست درجه بندی برای بهار سال 2020 ترم آنها ترجیح می دهند حرف نمرات اگر دانش آموزان داده شد که گزینه ای در خود مدرسه خاص.

مهم نیست که چه درجه بندی سیاست یک کالج, تصویب, گفت: دیگو گومز یک دانشجو در کالج امهرست ضروری است که مدارس در حال درک نسبت به دانشجو و دریافت ورودی خود را قبل از حرکت رو به جلو است. "هر زمان که من در مورد آن فکر نمی تونم باور کنم که من مدرسه در حال ارزیابی و درجه بندی در طول یک بیماری همه گیر" او گفت:. "داشتن شانس برای گرفتن نمرات خوب به نظر من باید یکی از دلایل من برای حفظ خودم و خانواده سالم در حال حاضر."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن