چگونه چین تست شده 11 میلیون نفر برای COVID-19 فقط در دو هفته

ووهان مجموعه کامل تست از کل آن جمعیت 11 میلیون به چین هرچه گسترده منابع را به اجتناب از حیات COVID-19 عفونت.هد

توسط MINERALNEWS در 12 خرداد 1399

ووهان مجموعه کامل تست از کل آن جمعیت 11 میلیون به چین هرچه گسترده منابع را به اجتناب از حیات COVID-19 عفونت.

هدف قرار دادن هدف در یک زمان هنگامی که ایالات متحده و کشورهای دیگر در حال تلاش برای پیاده سازی کافی تست مورد نیاز است بسیج هزاران نفر در این شهر که در آن پاتوژن برای اولین بار شناسایی شده است. همه ساکنان و کسانی که ذکر شده در اسناد هویت از مردم محلی شده است تماس برای ارزیابی و مقامات محلی گزارش داده اند که فقط یک مورد جدید پس از دو هفته برنامه لگد کردن در مارس 13.

چین تلاش های تست بخشی از فشار در تمام سطوح دولت برای تغییر مکان روایت به آینده در میان اتهامات این کشور با تاخیر پاسخ به این ویروس است که آلوده تقریبا 6 میلیون و ادعا کرد بیش از 360,000 زندگی در سطح جهان است. پکن در حال بالا بردن سرعت توسعه واکسن گسترش تست در سراسر کشور و حفظ سفت و سخت محدودیت های مسافرتی برای اطمینان از رها کردن عفونت باقی می ماند که راه.

"چین نشان داد که می تواند بسیج لازم منابع انسانی و تجهیزات برای انجام کارهای به سرعت و در مقیاس" گفت: Raina مک اینتایر, استاد جهانی امنیت زیستی در دانشگاه نیو ساوت ولز در سیدنی. "این یک ترکیب ظرفیت و سیاسی خواهد شد."

در حالی که چین با رد اتهامات خود که آن را پوشش داده تا این ویروس در روز های اولیه آن نیز صحبت کردیم تا همکاری های بین المللی در یک پست-coronavirus جهان است. برتر لی کچیانگ در هفته گذشته به نام اصلاحات به سیستم برای پیشگیری از بیماری و بهبود مکانیزم های مستقیم و اوایل گزارش از شیوع بیماری.

"هر گونه عفونت و هر زمان که پیدا کردم باید بی درنگ به کار گرفته شده" لی گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز پنج شنبه این کشور را بالای سیاسی جمع آوری است. "هیچ پوشش را تا کنون اجازه داده شود."

یازدهم به دنبال پیروزی بر مغلوب ساختن پیشی جستن در مسابقه برای COVID-19 واکسن

ووهان که تا به حال تنها پنج فعال موارد به عنوان جمعه با استفاده از تعدادی از روش های مختلف برای ارزیابی هر کس از تشخیص است که به دنبال عفونت فعال برای آنتی بادی اندازه گیری است که تشخیص نشانگر در خون برای قرار گرفتن در معرض به کوروناویروس. موقت چادر شدند تا در مسکونی ترکیبات در سراسر شهر به سواب گلو و یا بینی با نتایج به احتمال زیاد از نزدیک تماشا در سطح بین المللی با توجه موضع چین به عنوان اولین و مهمترین اقتصاد به ظهور از COVID-19 مستندات.

"این قطعا یک معجزه اگر 11 میلیون نفر از مردم واقعا تست شده تنها در دو هفته گفت:" ژو Xiangning یک ووهان محلی که گفت: سواب گلو آزمون در زمان حدود 20 دقیقه است.

رسیدن به 11 میلیون و هدف مورد نیاز اتخاذ یک دسته روش تست فعال است که سلامت کارگران برای ارزیابی به عنوان بسیاری از 10 نمونه به طور همزمان.

ادغام نمونه ها را قادر می سازد بیشتر تست با کیت های موجود در حالی که هنوز ارائه کافی تشخیصی و دقت با توجه به مقاله منتشر شده در مجله پزشکی لانست در اواخر ماه آوریل است. اگر یک نتیجه مثبت می آید از دسته ای مقامات پس از آن می توانید دنبال کنید تا با ارزیابی در هر فرد در گروه.

"این دقیق نیست به این معنا که اگر شما یک مثبت شما نمی دانید که در دسته مثبت است" گفت: مک اینتایر. "اما آن را اجازه می دهد تا سریع غربالگری از مناطق مختلف و اگر شما پیدا کردن یک مثبت شما می توانید در رفتن و تست هر کس به صورت جداگانه."

هنوز هم این روش ممکن است قابل اجرا در کشورهای دیگر که هنوز گزارش دهها هزار نفر از عفونت. این روش تنها کارآمد هنگامی که عفونت نرخ کمتر از یک درصد با توجه به Peng Zhiyong مدیر بخش مراقبت ويژه در ووهان Zhongnan بیمارستان.

"اگر عفونت رای در میان مردم است به عنوان بالا به عنوان در اوایل سناریو در ووهان این امر به جای افزایش تست هزینه" پنگ رسانه های محلی گفت.

داخل Dystopian پست-مستند جهان در ووهان

چین زیادی برای تست ظرفیت outshone بسیاری از کشورهای توسعه یافته از جمله ایالات متحده آمریکا و انگلستان, اما آن را نیز مطرح شده سؤال که آیا تلاش های گسترده ضروری هستند یا بیش از حد به عنوان نتایج حاصل از ووهان تنها نشان دادن موارد در تک رقمی.

آن شده است یک روند صاف برای تمام کسانی که در حال آزمایش با برخی از ساکنان به رسانه های اجتماعی به شکایت در مورد زمان انتظار و ابراز نگرانی در مورد عدم فاصله برای کسانی که پوشش.

با ساکنان قادر به ترک ووهان تا آنها آزمایش 25 ساله آریل Min گفت: او رفت و به یک بیمارستان به طوری که او می تواند یک نتیجه که روز و قادر به سفر به شانگهای. دولت مورد حمایت جامعه مکان می تواند یک هفته برای نتایج.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

فشار از دولت و جامعه کمک کرد افزایش تعداد پاسخ. کسی نیست تست شده چهره های چشم انداز خود را رنگ رمزی وضعیت سلامت کاهش داد. فقط در حال حرکت از سبز به سطح پایین تر از زرد تاثیر می گذارد توانایی فرد برای کار سفر خارج ووهان و به دست آوردن دسترسی به رستوران ها و حمل و نقل عمومی و امکانات دیگر.

ساکنان که موفق به دریافت تست شده همچنین ممکن است نام خود را در تابلو اعلانات با توجه به Ma Cong که بینی خود را swabbed و خون کشیده شده هفته گذشته.

"جامعه است که بسیار سخت به این دلیل که آنها پاسخگو خواهد بود اگر وجود دارد هر گونه حذف است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب