چگونه سالم-به دنبال کودک ممکن است گسترش coronavirus

اولین مادر و پرستار در بیمارستان بستری شد با پنومونی مشکوک به آلوده شدن با رمان coronavirus. روز بعد پدر بیمار

توسط MINERALNEWS در 16 اسفند 1398

اولین مادر و پرستار در بیمارستان بستری شد با پنومونی مشکوک به آلوده شدن با رمان coronavirus. روز بعد پدر بیمار با تب و گلو درد و در بیمارستان بستری شد بیش از حد.

با هیچ کس به مراقبت از او این کودک را به بیمارستان برای مراقبت در یک واحد جداسازی. کودک — 6-ماه-پیر پسر — آمد به بیمارستان با علائم COVID-19. او به نظر می رسید کاملا سالم بود و تنفس خوب و بدون تب در هنگام ورود خود را در, بیمارستان, پزشکی, حرفه ای مشاهده شده است.

اما یک بررسی دقیق تر تولید شده تعجب: مقدار بسیار عظیمی از رمان coronavirus تشخیص داده شد در نوزاد است. این ویروس پیدا شد در گلو خون و مدفوع. پاتوژن در ادامه به شناسایی در 16 روز اول او در بیمارستان است. اما او هرگز نشان داد علائم این بیماری به غیر از یک واحد متوسط خواندن 101.3 درجه سقوط کرد که بازگشت به حالت عادی در عرض یک ساعت.

تبلیغات

در این مورد از سنگاپور گزارش داد در یک مطالعه منتشر شده در مجله بالینی بیماری های عفونی — مادر بود نه سفر کرد اما کار او قرار داده و او را در تماس نزدیک با گردشگران از چین, کانون شیوع.

این یافته ها بسیار مهم هستند برای مقامات بهداشت عمومی به درک, محققان می گویند.

"در حالی که اکثر بزرگسالان با COVID-19 عفونت دارای تب و علائم تنفسی و/یا chest X-ray تغییرات داده های کنونی نشان می دهد که اکثریت آلوده کودکان خفیف یا بدون علائم" نوشت: نویسندگان و کارشناسان با KK زنان و کودکان بیمارستان و مرکز ملی بیماری های عفونی در سنگاپور است.

دکتر اتو یانگ, یک متخصص بیماری های عفونی در UCLA بود که بخشی از این مطالعه گفت: "یافته ها "مهم مفاهیم." نتایج نشان می دهد که چگونه کودکان می توانند "باید حداقل علائم یا بدون علائم هستند اما عفونی," او گفت:.

تبلیغات

"به طور کلی جوانتر از شما هستند کمتر شدید علائم خود هستند. اما این نه به این دلیل شما نمی تواند آلوده. آن را به دلیل عفونت نمی شود شما به مریض" یانگ گفت. با اینحال "شما احتمالا هنوز هم باقی می ماند بسیار عفونی."

مطالعات دیگر پشت این ایده که نوزادان کودکان نوپا و کودکان هستند یا نه سقوط بیمار یا نه بسیار بیمار از ویروس است که بیمار بیش از 97,000 در سطح جهانی و کشته شدن بیش از 3000.

جارو بررسی 44,672 آزمایشگاه-تایید COVID-19 نفر در چین با مقامات چینی پیدا کردم که هیچ مرگ و میر رخ داده است در میان هر کسی که کمتر از 10.

مطالعه دیگری که توسط کارشناسان در ووهان چین منتشر شده در مجله آمریکایی پزشکی Assn., به دنبال بررسی تمام در بیمارستان بستری نوزادان مبتلا COVID-19 عفونت بین Dec. 8 و فوریه. 6 در چین است.

توسط Feb. 6 وجود دارد شده بود 31,211 تایید موارد COVID-19 و 637 مرگ و میر. اما نویسندگان این مقاله می تواند به پیدا کردن نه تنها آلوده به نوزادان بستری شده در سراسر کشور.

"هیچ یک از نه مورد نیاز نوزادان در بخش مراقبت یا تهویه مکانیکی یا تا به حال هر گونه عوارض شديد" مطالعه گفت.

چهار تا به حال تب دو خفيف دستگاه تنفسی فوقانی علائم و یکی تا به حال هیچ نشانه ای ندارند اما آزمایش مثبت برای این ویروس به دلیل کودک را در معرض آلوده ، وجود دارد هیچ نشانه ای در دسترس برای دو نفر دیگر بیماران است.

تبلیغات

و یک گزارش منتشر شده در جهان Journal of Pediatrics, خلاصه کارشناسان اجماع در coronavirus در کودکان نیز هشدار داده است که افرادی که "سکوت عفونت" در میان منابع اصلی انتقال این بیماری است.

"ما همچنین باید به اهمیت متصل به موارد بدون علامت است که ممکن است نقش مهمی در فرآیند انتقال" این گزارش گفت:. "قطرات تنفسی و تماس با را می توان اصلی ترین راه های انتقال. تماس نزدیک با علامتی موارد و موارد بدون علامت با سکوت عفونت اصلی ترین راه های انتقال از [رمان coronavirus] عفونت در کودکان است."

مدیر کل سازمان بهداشت جهانی تحت فشار قرار دادند پشت این ایده است که coronavirus می تواند آلوده مردم به راحتی به عنوان آنفولانزا. Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: اگر چه یک فرد مبتلا به آنفلوانزا می تواند مسری است زمانی که یک فرد آلوده ندارد علائم مشابه به نظر نمی رسد درست باشد برای coronavirus.

بیشتر آلوده کودکان بدون تب و یا علائم ذات الریه و چند پیشرفت برای عفونت ریه, این گزارش گفت:. آلوده کودکان یا ممکن است نشان می دهد هیچ نشانه ای از بیماری یا تب و سرفه خشک و خستگی; چند فوقانی تنفسی علائمی مانند آبریزش بینی یا گرفتگی بینی و برخی از گزارش یک درد معده, تهوع, استفراغ و اسهال.

یکی ممکن است دلیل که چرا نوزادان, کودکان نوپا و کودکان شده اند به شدت تهدید جدید کروناویروس خود را نابالغ سیستم ایمنی بدن است. یک توسعه نیافته سیستم ایمنی بدن ممکن است جلوگیری از تحریک و التهاب به اندازه کافی شدید منجر به ذات الریه, سپتیک شوک یا نارسایی ارگان گفت یانگ, بیماری های عفونی پزشک متخصص در UCLA.

در حالی که این کروناویروس جدید می تواند خفیف و یا هیچ بیماری در جوانان خطر بسیار بالاتر است در کسانی که بیش از سن 70. اساسی شرایط پزشکی نیز یک عامل خطر برای ابتلا به عوارضی مانند دیابت و چاقی و بیماری قلب ، ریه ، کلیه و کسانی که با تضعیف سیستم ایمنی بدن با توجه به Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی.

بسیاری از افرادی که آلوده شدن با COVID-19 نشان می دهد فقط علائم خفیف; بررسی 44,672 آزمایشگاه-تایید بيماران نشان داد 81 درصد با علائم خفیف. محققان دریافتند 14 درصد بیماری شدید و 5 درصد بحرانی نیمی از آنها درگذشت.

بار نویسنده کارکنان دبورا Netburn کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب