چگونه 6 مشکل حل پنجه همه گیر چالش های موجود در محله خود

بزرگنمایی این تصویر سمت چپ: Tech کارآفرین Ruchit Garg است کمک به کشاورزان اتصال به مشتریان در هند. م

توسط MINERALNEWS در 22 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

سمت چپ: Tech کارآفرین Ruchit Garg است کمک به کشاورزان اتصال به مشتریان در هند. مرکز: یک mariachi گروه موسیقی به ارمغان می آورد و شادی را به خیابان های کلمبیا در طول مستند. راست: طراح رئا شاه ایجاد شده مقرون به صرفه مقوایی تخت برای امکانات بهداشتی در هند. Rohit Garg; Jorge Calle; Pritesh Prajapati پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Rohit Garg; Jorge Calle; Pritesh Prajapati

مقوا تخت. شهری مزارع. غربت mariachi باند.

اینها برخی از راه هایی است که به طور منظم مردمی هستند و برای حل مشکلات و گسترش شادی در طول بیماری همه گیر.

راه حل ایدهآل نیست — کارشناسان بهداشت عمومی برخی از انتقادات و پیشنهادات. اما در همان زمان آنها تحسین نبوغ و vibes مثبت است.

خواندن داستان از شش مردمی تغییر سازان — سپس نامزد خود را در پایین این داستان.

شهری کشاورز می دهد سبزی به فقرا

سمت چپ: شهری کشاورز ویکتور Edalia (در پیراهن سفید) با سه ذینفع خود را رایگان و سبزیجات (از چپ به راست): Sheila Musimbi یک مادر مجرد; Celine Oinga که می آید از یک خانواده 9 خواهر و برادر و Jackline Oyamo, بیکاری با توجه به همه گیر. راست: Edalia با استفاده از مدرن شهری و روش های کشاورزی از جمله این مارپیچ زمینی است که دارای 100 نهال. توماس Bwire پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
توماس Bwire

در آوریل Jackline Oyamo, 31, گذاشته شد از کار خود را به عنوان یک الکترونیکی خرید و فروش دستیار در یک فروشگاه در کیبرا یکی از بزرگترین محله های فقیرنشین در حومه نایروبی, کنیا. این حکومت برای کنترل این بیماری همه گیر به معنای کمتر مشتریان و کارکنان کاهش. "پس از از دست دادن شغل من آن را بسیار دشوار است برای نگه داشتن تغذیه خودم بعد از من خسته من پس انداز های کوچک," او می گوید.

اما Oyamo قادر به دریافت های تازه تولید و به صورت رایگان از ویکتور Edalia, a 30-year-old شهری کشاورز در محله خود است. در ماه نوامبر گذشته Edalia که با این نسخهها کار به عنوان یک راننده به روز تبدیل زباله کمپرسی سایت در زاغه به یک باغ شهری. او امضا قرارداد با یک فرمانده محلی به زمین استفاده کنید. در حال حاضر این طرح در حدود یک چهارم از یک هکتار رشد سبزیجات مانند کلم و پیاز و اسفناج.

Edalia شروع ابتدا مزرعه به افزایش درآمد خود را. ایده این بود که به فروش سبزیجات به هتل. اما هنگامی که این بیماری همه گیر ضربه او تغییر طرح. او می خواست برای پیدا کردن یک راه برای "بازگشت" او می گوید.

بنابراین در طول همه گیر Edalia ارائه شده است رایگان لوازم سبزیجات به 10 خانواده های نیازمند و افراد در کیبرا. آنها شامل افراد جوان که شغل خود را از دست در این بیماری همه گیر مانند Oyamo و همچنین تک مادران و خانواده ها با خانواده ها بیش از هفت نفر است. آنها می توانند توسط رها مزرعه تا سه بار در هفته به انتخاب کنید تا یک منبع از سبزیجات است.

"من تو را دیدم خانواده های نیازمند دریافت کمک های غذایی عمدتا متشکل از غذاهای خشک اما بدون هر گونه سبزیجات می گوید:" Edalia.

Oyamo می گوید سبزیجات و مکمل های غذایی مواد غذایی دیگر کمک های مالی او دریافت از موسسات خیریه و مردم در جامعه است.

موسی Omondi رهبر تیم از اتخاذ یک خانواده محلی غیر انتفاعی است که ارائه مواد غذایی خشک کمک های مالی – مانند آرد ذرت — به 500 خانواده در کیبرا فکر می کند Edalia برنامه امیدوار کننده است.

ارائه سبزیجات به خانواده هایی که دریافت بستههای مواد غذایی – "من فکر می کنم آن را بسیار هوشمند با رویکرد" او می گوید. "علاوه بر حمایت از تلاش خانواده ها در طول این دوران سخت که در صورت گرسنگی در حالی که در صفحه اصلی آن کمک به کاهش اضطراب و درماندگی از یک کیبرا خانواده است."

توماس Bwire دیجیتال رادیو و روزنامه نگار از کیبرا،.

برنامه ساز کمک می کند تا کلیسا بروید مجازی

خانه عبادت مجبور به بستن درهای خود را به دلیل بیماری همه گیر. و حتی در حال حاضر با برخی از بازگشایی وجود دارد ممکن است محدودیتی برای چگونه بسیاری از عبادت در مجاز است.

نامدی Udeh, 29, فناوری, کارآفرین در نیجریه آمد تا با OSanctus یک برنامه است که ارائه می دهد برخی از راه حل های آسان: دسترسی به مجازی پرستش گزینه ها و رزرو سیستم وجود دارد بنابراین نمی توان تراکم در بازگشایی کلیساها.

کلیساها می توانید با استفاده از این برنامه به جریان توده های آنلاین و به اشتراک گذاری جامعه اطلاعیه ها. محله های کشیش نشین می توانید کتاب های مجازی مشاوره با یک کشیش و ارسال دیجیتال اهدا. و در نیجریه که در آن خانه عبادت باید دربسته در محیط حضور در 50 درصد از ظرفیت مردمی می تواند با استفاده از برنامه برای ثبت نام از یک نقطه به جای نشان دادن به کلیسا به امید اینکه اجازه دهید در.

"این کمک می کند تا کشیش, مدیریت برنامه ریزی وقت خود را می دانم که چگونه بسیاری از افراد از آنها انتظار دارند در یک روز خاص تمام قرار ملاقات ها و توده ها رزرو شده و دیگر فعالیت های است که آنها می خواهند می گوید:" Udeh.

دانشکده پزشکی هاروارد پزشک دکتر Abraar Karan می گوید داخلی کلیساها در معرض خطر هستند. "وجود دارد آواز معمولا و نزدیک و چهره به چهره و تماس بین شرکت کنندگان است. در حالی که این برنامه احتمالا در تلاش برای کاهش ازدحام در خارج از کلیسا معلوم نیست اگر آن را به رسیدن به آن است."

اما او می افزاید: "اگر کلیسا است که برای باز کردن هر برنامه می تواند کمک به اطمینان حاصل شود که تنها تعداد معینی از مردم در یک زمان."

تاکنون آن بوده است که مفید به محله های کشیش نشین. "این کاربر پسند است و به ما کمک می کند تا به حل و فصل کلیسا ثبت نام مسائل مربوط به. Parishioners به راحتی می توانید دسترسی به محله و ما همچنین می تواند رسیدن به آنها می گوید:" پدر پل Akin-Otiko یک کشیش در یک کاتولیک-اجرای آموزش روحانیون. "آن آمد و دستی در طول این بیماری همه گیر."

برنامه اجرا می شود در شش parishes در لاگوس و دانلود شده است حدود 500 بار. آن است که در حال حاضر تحت محاکمه در دیگر کلیساها در سراسر کشور است. اما نه 100% نوع دوستانه. به عنوان هر کس در تلاش برای به دست آوردن یک زندگی در این زمان برنامه ساز برنامه را به اتهام کلیساها هزینه سالانه بر اساس اندازه پاریسه.

پاتریک Egwu یک نیجریه روزنامه نگار مستقل در حال حاضر مستقر در ژوهانسبورگ جایی که او یک Open Society Foundations همکار در گزارش های تحقیقی در دانشگاه Witwatersrand.

طراح باعث می شود بازیافت مقوا تخت برای بیماران

سمت چپ: طراح رئا شاه راست و همکاران او جمع آوری یک مقوا تخت در خانواده اش کاغذ کارخانه در هند غربی ایالت گجرات. راست: شاه به شمار برای یک عکس با اعضای خانواده و همکاران خود که کمک به تولید مقوا تخت. Pritesh Prajapati پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Pritesh Prajapati

به عنوان coronavirus موج در هند مقامات در حال تبدیل ده ها تن از کنوانسیون مراکز در شهرهای بزرگ به طور موقت COVID-19 بخش برخی از مجهز و نه غیر معمول تخت ساخته شده به طور کامل از مقوا.

تخت را می توان در عرض چند دقیقه نصب و نگه دارید و یک بار از بیش از 400 پوند است. آنها ساخته شده از سخت مقوا راه راه شده است که درمان شیمیایی به آن را ضد آب, به طوری که آنها را می توان با اسپری ضد عفونی کننده و پاک پاک. آنها هزینه ای در حدود 13 دلار هر – تقریبا نصف قیمت از ارزان ترین تخت فلزی می گوید: معمار و طراح رئا شاه که متخصص در شهری انعطاف پذیری است.

شاه آمد تا با مفهوم تخت در حالی که تحت مستند در خانه و خانواده خود را در غرب هند است.

"من دست و پنجه نرم کردن با درماندگی فکر کردن در مورد آنچه که من می تواند انجام دهد با استعداد و منابع در دسترس" شاه می گوید.

خانواده او اجرا می شود یک کاغذ کارخانه و فروش تخت در هزینه و بدون سود. آنها به حمل حدود 15000 واحد به جداسازی بخش های راه اندازی شده توسط نیروی دریایی هند, دولت, بیمارستان و یک مدرسه در بمبئی Dharavi زاغه – اخیر COVID-19 کانون.

"مقوا تخت بود واقعا کمک بزرگی به دلیل آن را می توان از دفع به راحتی می گوید:" شهر رسمی Kiran Dighavkar که نظارت Dharavi. هنگامی که آنها دیگر مورد نیاز می توان آنها را بازیافت.

Dighavkar می گوید آن را مقرون به صرفه برای خرید هزاران تخت فلزی که تنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد در اوج این بیماری همه گیر.

مقوا مبلمان جدید نیست. مقوا و میز و تخت و محبوب در اروپا به دلیل آنها قابل بازیافت است. با مرگ و میر از COVID-19 در امریکا, طراحان وجود آمده اند تا با مقوا تخت است که به نوبه خود به تابوت.

دیگر تولید کنندگان هندی در حال تطبیق شاه طراحی شده است. یک شرکت عرضه شده 10,000 مقوایی تخت به موقت بیمارستان در دهلی نو یکی از بزرگترین COVID-19 امکانات در جهان است.

"این دلگرم کننده است که می دانیم که در فضاهای بود که در آن بیشتر مورد نیاز آن را مفید می گوید:" شاه.

Sushmita Pathak است یک تولید کننده برای NPR هند است.

'فرمانده حفاظت' به ارمغان می آورد COVID-19 پیام برای مناطق دور افتاده

سمت چپ: Rehmat Ali Dost باعث می شود یک اطلاعیه در روستای Kushum در بالا منطقه چترال پاکستان. راست: با استفاده از یک بلندگوی, Dost سهام اطلاعات در مورد COVID-19 در روستای Rech Torkhow. TK پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
TK

Rehmat علی جعفر Dost, 43, شناخته شده به عنوان "فرمانده حفاظت" برای تمیز کردن و ضد littering مبارزات در چترال یک منطقه از راه دور از پاکستان در مرز افغانستان است. در حال حاضر او با اضافه کردن به دستور کار خود: اطلاع رسانی به شهروندان در مورد COVID-19.

در منطقه ای که در آن Dost زندگی کمتر از 20 درصد از ساکنان اولیه اینترنت 2G و هنوز هم وجود دارد برخی از روستاهای بدون برق و با توجه به Aga Khan Rural Support Program, یک سازمان غیر انتفاعی فعال در مناطق روستایی پاکستان است. و مقامات دولتی و سازمان های غیر انتفاعی آهسته بوده است به گسترش بسیار مهم COVID-19 پیام رسانی به مناطق دور افتاده کشور است. اما این ویروس خود به خود در حال گسترش است. در ناحیه فوقانی چترال با جمعیت حدود 200000 وجود دارد بیش از 110 مورد تأیید.

در 17 مارس Dost رفت و در 40 روز سفر در سراسر فوقانی چترال منطقه برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد این بیماری همه گیر. او قرض گرفته شده از یک ماشین دوست و پوشش هزینه های دیگر با کمک دوستان و کمک های مالی. Dost بنیانگذار چترال میراث فرهنگی و حفاظت محیط زیست, جامعه, دانش آموز, داوطلب سازمان است.

در فضاهای باز Dost سازماندهی جلسات گروه کوچک با اعضای جامعه و رهبران برای پاسخ به سوالات و سینه شایعات و تصورات غلط. "اکثر مردم نمی دانند که چه یک ویروس بود," او می گوید: "و برخی از مردم فکر در کشورهای در حال توسعه در حال حاضر سیستم ایمنی بدن به هر نوع ویروس است."

"به منظور پاسخ با بتن و اطلاعات واقعی من درگیر رهبران جامعه مذهبی روحانیون افراد تحصیل کرده و بهداشت حرفه ای [برای پاسخ به سوالات خود را]" می افزاید: Dost.

Dost همچنین آموزش مردم برای دوختن خود ماسک صورت که او آموخته است که چگونه به انجام با تماشای فیلم های یوتیوب.

در برخی از قسمت های فوقانی چترال او قادر به ملاقات چهره به چهره تعامل با زنان است. "چترال بسیار تقسیم شده از نظر فرقه های مذهبی و بسیار محافظه کار" او می گوید: او آمد تا با یک راه حل. ایستاده در خیابان, او با استفاده از "یک بلندگو برای رسیدن به Chitrali خواهران و مادران" مودبانه درخواست که مردم در خانه بمانند پوشیدن ماسک نمی لرزش دست و دست خود را بشویید.

مقامات دولتی مانند شاه سعود معاون کمیسر فوقانی چترال سپاسگزار برای Dost دخالت. "ما کاملا حمایت و قدردانی از این ابتکار است. داوطلبان مانند Rehmat علی می تواند کمک به جلوگیری و یا کم کردن سرعت گسترش این بیماری مسری."

بی نظیر صمد سرب چند رسانه ای روزنامه نگار در صدای امریکا پاکستان میز در واشنگتن ،

غربت mariachi نوازندگان بالا بردن قفل-کردن همسایه

سمت چپ: آنتونیو کارتاهنا یک آکاردئون بازیکن در یک گروه ماریاچی در دیدار bandmates خود را در خیابان در مدلین, کلمبیا. سمت راست: پس از مستند این گروه در جریان بوده است به بوسک در محله های مختلف. Jorge Calle پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Jorge Calle

مدلین را mariachi و موسیقی محلی گروههای معمولا رزرو تا با اجرای برنامه در مهمانیها و مراسم عروسی و جشن های تولد. اما پس از اقامت اجباری-صفحه اصلی سفارشات اجرا شد در مارس 20, آنها از کار شده است.

مجهز به ماسک برخی از کلمبیا گروه های موسیقی در حال کمک به دیگران و خود را با راه رفتن در خیابان و busking.

این مینی کنسرت تشویق ساکنان این شهرستان در گیر در خانه.

Jairo موریل 56 دیده است چهار اجراهای زنده در خارج از آپارتمان خود را در Bello, حومه شهر مدلین. "این واقعا لذت بخش است," او می گوید. مردم می آیند در بالکن خود را به دوست داشتن موسیقی و آواز خواندن همراه.

سپس آنها پایین تر راهنمایی در یک سبد. "مردم بسیار خوب برای ما است. آنها کمک به ما می گوید:" آنتونیو Cartagena, 66, یک آکاردئون بازیکن از یک گروه ماریاچی.

پول است که به دور از طبیعی حقوق و دستمزد. بسته به اینکه چگونه موفق یک گروه است که 8 تا 10 قطعه می توانید درآمد تا $1,100 به divvy تا برای یک شب کار می کنند. Cartagena می گوید سهم خود از نکات روزانه در این بیماری همه گیر از 13 دلار به طور متوسط. اگر چه آن را بسیار او می گوید آن را به اندازه کافی برای او را به خرید مواد غذایی برای خانواده خود را هر روز.

نه هر کس را دوست دارد موسیقی است. موریل شنیده است حداقل یک نفر در اطراف ساختمان گفتن گروه به حرکت در امتداد. اما گروه او می گوید: "نمی ماند بسیار طولانی آنها آزار دهنده است."

و این شهر وزیر فرهنگ لینا Gaviria یک فن. سرگرمی می تواند "انتقال یک پیام از امید در طول این زمان دشوار است," او می گوید.

سوفی Foggin یک روزنامه نگار مستقر در مدلین, کلمبیا, پوشش, سیاست, حقوق بشر, تاریخچه و عدالت در آمریکای لاتین است.

تکنولوژی کارآفرین متصل کشاورزان به مشتریان

سمت چپ: Ruchit Garg بنیانگذار برداشت کشاورز شبکه یک کشاورز در نزدیکی Bhopal, Madhya Pradesh, هند, در سال 2018 است. راست: مانوهر در تراکتور در دیدار با کشاورزان است. Rohit Garg پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Rohit Garg

در اوایل ماه مارس, جاستین استفان 36 ساله کشاورز از Udhagamandalam یک شهر واقع در جنوب هند Niligiri کوه بود و مضطرب.

به عنوان هند مستند آمد به اثر در نیمه شب 25 مارس نخست فصل برداشت آوکادو تازه شروع شده بود. هر ماه از فوریه تا سپتامبر درختان در استفان دو هکتار مزارع به همراه داشت یک برداشت غنی از حدود 4,000 آوکادو. میوه باقی می ماند تازه تنها سه روز پس از برداشت. بنابراین گرفتن تولید و به بازار به سرعت به عنوان ممکن است یک اولویت است.

حتی در سال های گذشته, Stephen تا به حال مشکل اتصال با کلید های خرده فروشی در هند شهرستانها و حمل و نقل آوکادو در زمان چون مزرعه اش در مرز یک جنگل نبود به عنوان در دسترس. نبود یک شبکه قابل اعتماد از کامیون برای حمل و نقل محصولات است. و هزینه های حمل و نقل بالا بودند.

در حال حاضر با مستند محدودیت در سفر خود آوکادو به بازار "به نظر می رسید غیر ممکن است," او می گوید.

در اواسط ماه مارس زمانی که او خیره نصب ضرر و زیان مالی و محصول تفریط یکی از دوستان پیشنهاد کرد که او در تماس با برداشت کشاورز شبکه (HFN) یک وب سایت و اجرا توسط Ruchit Garg یک تکنولوژی کارآفرین. مانوهر اجرا می شود یک شرکت فناوری به نام برداشت که با استفاده از داده های ماهواره ای و هوش مصنوعی برای شناسایی و اندازه گیری و نظارت بر گندم زار.

زمانی که رسانه های اجتماعی فوران با ویدئوها از پریشان کشاورزان پرتاب تولید به رودخانه و بر روی خیابان های نا امید و قادر به فروش به دلیل همه گیر مسافرت محدودیت Garg قلب بیرون رفت و به آنها. "من می توانم احساس درد خود را. من می دانستم که من تا به حال به انجام کاری" او می گوید.

مانوهر راه اندازی HFN در مارس 12 به آدرس برخی از کشاورزان چالش است. با بسیاری از مغازه ها در حال تعطیل, برخی کشاورزان تنها فاقد مشتریان. کشاورزان می توانید پیوستن به HFN رایگان و نمایش تازه خود را تولید و به مشتریان در سراسر هند است. اگر یک مشتری علاقه مند به خرید آنها محل سفارش خود را در سایت.

هنگامی که کشاورزان دریافت سفارشات خود را, آنها می توانند هماهنگ تحویل به مشتریان خود. برای کشاورزان قادر به ترتیب برای حمل و نقل Garg چیده شده برای اتوبوس و کامیون و HFN وسایل نقلیه برای حمل و نقل تولید از مزارع به مشتریان.

تا کنون او می گوید که HFN کمک کرده است تحویل بیش از یک میلیون پوند از میوه و سبزیجات تازه از بیش از 2 ، 000 کشاورزان به مشتریان در سراسر کشور.

استفان آوکادو محبوب بوده است HFN. در یک روز تحویل او در مورد 3,600 آوکادو و برخی از مشتریان خوشحال توییتی خود را با تشکر. "من بسیار خوشحال بود که مردم قدردانی من تازه تولید و که من می توانم ارتباط با مشتریان در این زمان دشوار است."

تا کنون او را به فروش نزدیک به 15,000 آوکادو. "در یک کشور ضربه COVID ما در بر داشت مهربانی و یک راه برای نگاه به آینده با امید," او می گوید.

معرفی یک مشکل حل

ما می خواهم برای گفتن داستان های بیشتر در مورد راه های مبتکرانه که مردم با استفاده از استعدادها و مهارت های خود را به آدرس COVID-19 چالش های موجود در جامعه خود را.

اگر شما هر گونه پیشنهادات ارسال یک ایمیل به goatsandsoda@npr.org با نامزدی خود را با "حل مشکل" در خط موضوع. ما ممکن است ویژگی های آنها را در آینده در داستان NPR.org.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب