هوستون COVID-19 موارد سطح پس از افزایش ناگهانی در اواخر ماه ژوئن

بزرگنمایی این تصویر هوستون شهردار سیلوستر ترنر صحبت می کند در رایگان COVID-19 تست ارائه شده توسط ایا

توسط MINERALNEWS در 1 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

هوستون شهردار سیلوستر ترنر صحبت می کند در رایگان COVID-19 تست ارائه شده توسط ایالات یادبود مرکز پزشکی در کنسولگری مکزیک روز شنبه, ژوئن 28 در هوستون. David J. فیلیپ/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
David J. فیلیپ/AP

پس از یک افزایش ناگهانی در گزارش COVID - 19 مورد آغاز و در پایان ماه ژوئن هوستون روزانه مورد تعداد و بستری در بیمارستان نرخ به نظر می رسد درست کردن. مقامات بهداشتی می گویند که آنها در حال آماده به تعیین اگر داده های آماری قابل توجهی در عین حال اما این یک روند مثبت است. جمعه گذشته کارشناسان شد زنگ زنگ زنگ.

"من فقط می خواهم برای قرار دادن در چشم انداز برای آن دسته از مردمی که نمی بینم و آنچه موضوع است. در تجربه خود را, شما ممکن است بدانید کسی که بیمار است و شما نمی دانند ممکن است کسی که درگذشت ... و در عین حال می گوید:" دکتر دیوید Persse مقام های بهداشتی برای هوستون در بخش بهداشت و درمان.

هوستون بيمارستان غرق شده نیست هر چند آنها نقل مکان کرد و به چه پزشکی تگزاس و مرکز تماس ثانویه ICU افزایش طرح است. در مجموع این مرکز بیمارستان ها با استفاده از کمتر از 5 درصد از این افزایش مراقبت های ويژه. اما هوستون دو بیمارستان و متعلق به اداره های شهرستان ها می گویند که COVID-19 بيمار در حال بدست گرفتن بیش از نیمی از تخت ICU.

"که تعداد creeped تا طی دو تا سه هفته. ما خوش شانس بوده ام که بسیاری از هماهنگی با مرکز پزشکی تگزاس در تلاش برای سعی کنید برای انتقال بیماران می گوید:" مایک هیل افسر ارشد عامل برای هریس نظام سلامت است.

هنوز هم سیستم تحت فشار است. وجود دارد کمبود نیروی انسانی بهداشت و درمان کارگران خود را در حال پایین آمدن بیمار با COVID-19. این بدان معنی است که برخی از پرستاران بدون تخصص بیماری های عفونی هستند با این وجود در مراقبت از COVID-19 بيمار.

قیمت نفت را تا حدودی بهبود, اما غوطه زودتر باعث شده است که هزاران نفر از اخراج در این شهر غالب میباشد. و شهرستان اقامت در خانه سفارش در آوریل نابود رستوران های محلی با 10 درصد از آنها در حال حاضر بسته خوب با توجه به بیشتر هوستون انجمن رستوران.

"اگر شما قادر به تبدیل به منظقه و یا برای رفتن پس از آن شده است که تا حدودی مفید می گوید:" ملیسا استوارت جمهور بیشتر هوستون انجمن رستوران. "اما اگر شما می توانید نیست و در حال حاضر همه ناگهانی شما را به نزدیک به دو هفته دیگر تمام محصول خود را فاسد شدنی است. که بدان معنی است که برای دو هفته همه چیز شما باید آخرین نیست. و شما باید به restock دوباره پس فقط مقدار بسیار زیادی از هزینه است."

یک گزارش از دانشگاه هوستون می گوید: این شهرستان خواهد شد در یک "نسیم رکود" در سه ماهه اول سال آینده باید این ویروس "آن دوره اجرا" در این سال است. که می تواند به معنای از دست دادن بیش از 70 ، 000 شغل.

تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت می گوید که یکی دیگر از خاموش شدن اتفاق نمی افتد.خواه اجرایی در زمان قدرت دور از هوستون رهبران به موضوع دیگری "اقامت خانه امن" سفارش.

این برگ نوازی کارگران در یک وضعیت دشوار است. با رای مثبت معلق در هوا در حدود 24-25 ٪ در شهر تست سایت COVID-19 انتقال است که به وضوح فعال در جامعه.

"ما در حال رفتن به از دست دادن بیمه درمانی ما به عنوان Aug.1. و من نگران هستم اگر من مریض است ؟ " furloughed ببخشید خانم سینتیا پرات می گوید.

آن را تبدیل به یک مشکل شایع برای کارکنان تصمیم گیری بین سلامت و یک چک به طور خاص در هوستون جامعه لاتین. آنها را تا حدود 40 درصد از گزارش COVID-19 مورد در اینجا.

"در بسیاری از افراد مبتلا به اضطراب و افسردگی. و وجود دارد افزایش در مصرف مواد و الکل و خشونت می گوید:" Rev. Ed گومز در سن پابلو کلیسای اسقفی.

که اضطراب دو برابر است. برای اولین بار بیشتر از گومز جامعه از خانه کار می کند او می گوید. دوم یک مهلت قانونی برای اخراج بلند خواهد شد این شنبه راه اندازی برخی از مقامات شهر می گویند خواهد بود "اخراج روز قیامت."

"من فقط به حال برای نوشتن یک نامه به یک مدیر اموال امیدوار کننده است که ما را پرداخت جولای اجاره, به طوری که آنها را اخراج این فرد یک شخص سالمند" گومز می گوید.

جهت همه گیر در اینجا نشان دادن برخی از نشانه های امیدوار ، دوشنبه هوستون وزارت بهداشت گفت: بیمارستان ها انجام می دهند بهتر است در درمان COVID-19 بیماران و در نتیجه کوتاهتر در بیمارستان باقی می ماند نسبت به زمان شروع این بیماری همه گیر.

اما مقامات بهداشتی هشدار می دهند که بیمارستان ها می تواند هنوز هم غرق می شوند و اگر مردم نمی به شدت به دنبال توصیه های اجتماعی به دور و پوشیدن ماسک.

"من فکر می کنم ما می توانیم می گویند هرگز هرگز. ... مقدار زیادی از آن بستگی دارد به آنچه اتفاق می افتد در جامعه ما و همه اقداماتی که ما را که آیا آن را به صورت جداگانه یا دسته جمعی. که به تعیین که در آن ما به عنوان یک جامعه رفتن می گوید:" Umair شاه, مدیر اجرایی, شهرستان هریس, بهداشت عمومی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب