هوستون برای حذف مؤتلفه مجسمه از پارک های شهر

هوستون - دو مجسمه که ادای احترام به کنفدراسیون حذف خواهد شد از هوستون پارک های شهر, شهردار, سیلوستر ترنر پنج ش

توسط MINERALNEWS در 23 خرداد 1399

هوستون - دو مجسمه که ادای احترام به کنفدراسیون حذف خواهد شد از هوستون پارک های شهر, شهردار, سیلوستر ترنر پنج شنبه اعلام کرد.

مجسمه مؤتلفه سرباز به نام "روح کنفدراسیون" منتقل خواهد شد از سام هوستون پارک مرکز شهر به هوستون موزه فرهنگ آفریقایی آمریکایی. وجود "از آن تعبیر می شود در راه است که باعث فراگیر و ضد نژادپرستانه در جامعه گفت:" ان استرن رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت هوستون وقف یک موزه بانی خیر.

یک مجسمه از Richard W. "دیک" Dowling, یک مؤتلفه توپخانه فرمانده برجسته در نیروی دریایی با پیروزی برابر دو اتحادیه عروق در نبرد سابین تصویب خواهد شد نقل مکان کرد و از پارک هرمان به سابین عبور از میدان نبرد دولت, سایت تاریخی در نزدیکی بندر آرتور.

این جابجایی بودند توصیه می شود توسط یک شهرستان وظیفه نیروی ترنر منصوب به در نظر گرفتن این مسئله است.

بسیاری از مؤتلفه نمادها و آثار تاریخی آسیب دیده اند و یا پایین آورده توسط تظاهرکنندگان و حذف شده توسط مقامات محلی پس از مرگ جورج فلوید یک آمریکایی آفریقایی تبار مرد که مرگ در سراسر جهان تبدیل شده نماد در تظاهرات خواستار تغییر در شیوه های پلیس و پایان دادن به تبعیض نژادی.

معترضان همچنین تقبیح آثار به برده معامله گران امپریالیستها و کاشفان از جمله کریستوفر کلمبوس, سیسیل رودز و پادشاه بلژیک لئوپولد دوم.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب