هوستون شهردار لغو تگزاس اوباما را در فرد کنوانسیون با استناد به نگرانی های بهداشت عمومی

بزرگنمایی این تصویر 2020 تگزاس جمهوریخواه شد مجموعه را در George R. Brown مرکز کنوانسیون در هوستون ت

توسط MINERALNEWS در 19 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

2020 تگزاس جمهوریخواه شد مجموعه را در George R. Brown مرکز کنوانسیون در هوستون تا شهردار سیلوستر ترنر اعلام کرد که لغو خواهد شد بیش از نگرانی های بهداشت عمومی. David J. فیلیپ/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
David J. فیلیپ/AP

یک هفته قبل از تگزاس حزب جمهوری خواه در شخص کنوانسیون تعیین شد به رسم هزاران نفر به هوستون مقامات شهرستان را ضربه زدن به ترمز.

هوستون شهردار سیلوستر ترنر لغو این رویداد روز چهارشنبه با استناد به نگرانی های ایمنی به عنوان coronavirus همچنان شکستن رکورد گسترش در منطقه است.

"بهداشت عمومی نگرانی برای ما اولین پاسخ دهندگان کنوانسیون کارگران و کسانی که حضور داشتند به شدت وزن در تصمیم گیری ما," او گفت:. "هوستون در میان جهانی بهداشت بحران و ما در حال انجام همه چیز را در قدرت ما برای مبارزه با [COVID-19]."

کنوانسیون برنامه ریزی شده بود را در George R. Brown مرکز کنوانسیون از جولای 16 تا 18. مسئولان شهرستان انتظار می رود آن را به منظور جلب از 6000 شرکت کنندگان است.

دولت جمهوری خواه کمیته اجرایی تصویب یک قطعنامه در جولای 3 تقویت حمایت خود را از حزب در شخص کنوانسیون و با اشاره به افزایش سلامت و ایمنی. هنوز دولت رهبران جمهوری خواه از جمله رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت و سرهنگ رژیم صهیونیستی. دن پاتریک برنامه ریزی شده را به سخنرانی های خود عملا.

مرکز کنوانسیون است و متعلق به اداره های هوستون برای اولین بار یک دولت محلی در شرکت.

هوستون برای اولین بار با ارسال نامه ای به مقامات عربستان روز چهارشنبه فسخ خود را میزبانی توافق با استناد به شدت همه گیر و خطر بزرگ داخل سالن اجتماعات.

"هوستون را تجربه کرده است افزایش قابل توجهی در تایید COVID-19 موارد پس از آخر هفته روز یادبود زور زدن در دسترس بودن منابع بهداشت و درمان و هیچ نشانه ای وجود دارد که بحران کنونی را کند و یا معکوس دوره" آنها نوشت.

این شهر در بخش بهداشت و درمان گزارش 204 موارد جدید COVID-19 روز چهارشنبه اما ذکر یک کامپیوتر قطعی است به احتمال زیاد درک و تعداد. به طور کلی این شهر ثبت کرده است 25,600 موارد و 245 مرگ و میر.

جیمز دیکی رئیس حزب جمهوری خواه از تگزاس با انتقاد از حرکت در یک بیانیه صادر چهارشنبه و گفت: تیم حقوقی است "ارزیابی توانایی های این شهرستان به عمل در این زمان به این شیوه و وزن ما گزینه های قانونی."

او افزود که ترنر اجازه داده بود که معترضان به صلح و دوستی جمع آوری در شهرستان و استدلال کنوانسیون باید به همان اندازه محافظت می شود.

هوستون زادگاه جورج فلوید دیدم جمعیت جمع آوری در ماه ژوئن برای یادبود و همچنین چندین تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس.

نصب شواهد نشان می دهد که تظاهرات نمی گسترش این بیماری را در همان راه به عنوان گردهمایی که در آن مردم نمی پوشیدن ماسک. ترنر این خطاب در یک صدای جیر جیر.

"این یک چیز است به صحبت کردن در مورد سرپوشیده کنوانسیون که در آن مردم در مجاورت نزدیک با یکدیگر برای یک مقدار قابل توجهی از زمان به جای پیاده روی در خارج در اعتراض," او نوشت. "هنگامی که مردم در حال راهپیمایی و اعتراض ندارد و در ساخت ناهار/شام, تمیز کردن پشت سر آنها."

لغو شده و از حمایت هر دو حزب در جای دیگر: تگزاس حزب دموکرات تحسین تصمیم و جمهوری خواه در کنگره دن Crenshaw آن را به نام "محتاطانه حرکت برای سلامت عمومی است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن