آمریکا با هدف ایجاد یک نقطه طرح رای در سی استقلال

بزرگنمایی این تصویر مجلس نانسی پلوسی به همراه نماینده النور هولمز نورتون D-سی صحبت می کند در یک کنفر

توسط MINERALNEWS در 28 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مجلس نانسی پلوسی به همراه نماینده النور هولمز نورتون D-سی صحبت می کند در یک کنفرانس خبری در منطقه کلمبیا استقلال در ژوئن 16. اندرو بیلبائو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو بیلبائو/AP

خانه برنامه ریزی شده است رای گیری هفته آینده در لایحه ایجاد منطقه کلمبیا 51, دولت, مارک اولین بار از سال 1993 که کنگره باید رای دادند در مسئله است.

رهبر جناح اکثریت مجلس Steny Hoyer, D-Md., اعلام کرد: ژوئن 26 رای در کنار بلندگو نانسی پلوسی D-کالیفرنیا و سی مقامات صبح روز سه شنبه.

این لایحه با حمایت سی را nonvoting نماینده النور هولمز نورتون دارای بیش از 220 شرکت حامیان و قرار بود دولت جدید از "واشنگتن داگلاس مشترک المنافع" در "برابر با کشورهای دیگر" ارائه ساکنان با حق انتخاب دو سناتور و یک نماینده.

جمهوریخواهان کنترل مجلس سنا بعید است به موافقت معنی اندازه گیری احتمالا نمی خواهد تبدیل به قانون — اما آن را قادر خواهد ساخت پلوسی, و دموکرات ها را به یک نقطه نظر سیاسی در مورد آنچه به آنها تماس بگیرید ناعادلانه وضعیت منطقه است.

مالیات بدون نمایندگی

دی سی در حال حاضر بیش از 700 ، 000 ساکنان تعدادی که trumps جمعیت از هر دو وایومینگ و ورمونت.

"من نمی خواسته آنها را شخصا اما من مطمئن هستم که زمانی که من از آنها بپرسید:" آیا می خواهید به مانند منطقه کلمبیا و نه دو سناتور و عضو مجلس چون شما آنقدر کوچک است؟,' آنها می گویند جهنم " نه "" هویر گفت.

Hoyer نیز به نام استقلال یک حقوق مدنی موضوع به دلیل حدود 46 درصد از این منطقه را به ساکنان سیاه و سفید هستند.

پلوسی گفت: آنچه که او به نام محرومیت از سی ساکنان یک "تاریخی بی عدالتی است."

"این محرومیت استقلال ناعادلانه است, نابرابر, غیر دموکراتیک و غیر قابل قبول" او گفت:.

بزرگنمایی این تصویر

سی ساکنان نشان دادن حمایت خود را برای استقلال با یک پلاک که بار خوانده شده "مالیات بدون نمایندگی." اون بایرن/فلیکر پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اون بایرن/فلیکر

نورتون که به مدت طولانی حمایت برای استقلال گفت: این لایحه دارای معنای شخصی به خانواده اش.

"بزرگ پدر بزرگ من که فرار را به عنوان یک برده از ویرجینیا کشت و زرع ریچارد هلمز ساخته شده آن را به عنوان دور به عنوان منطقه کلمبیا. A walk to freedom — اما نه به مساوی شهروندی" او گفت:.

او لایحه تصویب شد و در ماه فوریه توسط مجلس نظارت و کمیته اصلاحات در 21-16 رای دادن.

ساختمان حرکت

سیاست های حزبی به مدت طولانی ساخته شده سی استقلال یک نبرد دشوار اما دموکرات ها می گویند آنها می خواهند به سرمایه گذاری در انرژی های تجدید زیر اقدامات صورت گرفته توسط این برگ برنده دولت در طول coronavirus همه گیر و تظاهرات بیش نژادی و بی عدالتی است که باید لرزاند, ایالات متحده است.

"سنا جمهوری خواهان اصرار بر درمان d. C. به عنوان یک سرزمین نیست یک دولت به منظور اختصاص اضطراری coronavirus پاسخ کمک های مالی تحت مراقبت عمل" هویر گفت. "اگر دی سی شد و دولت آن را نمی تواند کوتاه تغییر آن را به عنوان بود."

سی شهردار موریل Bowser خود گفت: نیاز به استقلال بیشتر از همیشه با اشاره به مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اخیر استفاده از فدرال نیروهای مستقر در منطقه به پلیس Black Lives Matter تظاهرات.

"باید وجود داشته باشد نیروهای فدرال پیشرفت در برابر آمریکایی ها. وجود دارد و بسیار قطعا نباید سربازان مستقر در اطراف شهر ما در حال انتظار برای رفتن برای حمله به آمریکایی ها در محلی پلیس موضوع" او گفت:.

Bowser خود به تازگی داده شده بزرگتر میکروفون که با آن برای پیشبرد خواستار استقلال از جمله در مصاحبه با Lil Wayne and James Corden از دیر دیر نشان می دهد.

جمهوری خواه مخالف

در حالی که تصویب لایحه HR, 51, تضمین شده است اما در دموکراتیک-کنترل خانه از هر گونه پیشرفت در سنا بسیار بعید است چرا که از حزب جمهوری خواه مخالف.

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., گفت: میزبان تلویزیون Laura Ingraham سال گذشته که هر دموکراتیک فشار را برای سی و یا پورتوریکو استقلال است "کامل با مته سوراخ کردن سوسیالیسم در ماه مارس در خانه."

"زمانی که من رهبر اکثریت مجلس سنا به هیچ یک از چیزهای که در حال رفتن در هر نقطه" مک کانل وعده داده شده است.

رئیس جمهور تهمت نیز تکرار که تمایلات خندیدن در استقلال تلاش در طول یک ممکن است در مصاحبه با نیویورک پست.

"سی هرگز یک دولت" او گفت:. "چرا ؟ بنابراین ما می توانیم دو دموکراتیک تر — سناتور دموکرات و پنج بیشتر اعضای کنگره? هیچ با تشکر از شما. که هرگز اتفاق می افتد."

که مشخص شده تغییر از مغلوب ساختن پیشی جستن قبل از انتخابات ریاست جمهوری موضع.

وقتی پرسیده شد که در سال 2015 در ان بی سی دیدار با مطبوعات که آیا سی باید تبدیل به یک دولت مغلوب ساختن پیشی جستن او گفت: "می خواهم به انجام هر آنچه که خوب است برای ناحیه کلمبیا چون من عاشق این مردم."

هویر به خبرنگاران گفت: روز سه شنبه که او امیدوار است که مک کانل را "به اندازه کافی در مورد ما دموکراسی" به حداقل اجازه رای دادن به این لایحه در مجلس سنا گفت: ماهیت این قانون باید بالاتر از سیاست های حزبی.

"این مورد است که ما به عنوان یک کشور" هویر گفت. "اعتقاد ما در" یک مرد, یک, رای,' 'یک زن, یک, رای,'? به اعتقاد ما در برابر نمایندگی? شد حزب چای بوستون پیام فراموش شده در طول سال است که ما نمی تواند مشمول مالیات بدون نمایندگی?"



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب