خانه کست آن 1st از راه دور آرا با احزاب هنوز تقسیم بر موضوع

بزرگنمایی این تصویر خانه رهبر اقلیت کنگره Kevin McCarthy, R-کالیفرنیا در حال سخنرانی در یک کنفرانس خ

توسط MINERALNEWS در 8 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

خانه رهبر اقلیت کنگره Kevin McCarthy, R-کالیفرنیا در حال سخنرانی در یک کنفرانس خبری در خارج از ایالات متحده به کنگره در مورد طرح دعوی در دادگاه او و دیگر رهبران جمهوری خواه در برابر مجلس نانسی پلوسی کنگره و مقامات در تلاش برای جلوگیری مجلس نمایندگان از با استفاده از یک پروکسی سیستم رای گیری اجازه می دهد تا از راه دور رای گیری در طول coronavirus بیماری همه گیر. درو Angerer/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
درو Angerer/گتی ایماژ

به روز شده در 5:30 p. m. ET

فشار برای دموکرات آریزونا در کنگره روبن Gallego.

برای اولین بار او در سفر به واشنگتن با استادانه درست شده دستورالعمل برای رای دادن از طرف دو نفر از همکاران خود را. Gallego می توانید این کار را تحت تاریخی قوانین جدید اجازه می دهد پروکسی رای گیری.

بنابراین برای دو روز از قانونی طبقه اقدام Gallego تماس بگیرید همکاران خود را — دموکراتیک مظنونان حمله به دانشگاه Nanette دیاز Barragán کالیفرنیا و Filemon Vela تگزاس — قبل از هر رای اصلاح و دیگر تحولات مهم.

"من فقط رفتن به مطمئن شوید که من چک دو و سه گانه بررسی تماس های تلفنی خود را, ایمیل ها و متون و پس از آن من دو برابر چک با فروشنده به من رای گیری برای آنها" Gallego با خنده می گوید. "من نمی خواهم به این ظروف سرباز یا مسافر تا برای آنها من می خواهم به مطمئن شوید که من آن را درست انجام دهید و سعی کنید حداقل خودم شرمسار نیست."

یکی یکی Gallego و اعضای دیگر به صف در کف خانه به اعلام خود همکاران نیت در اولین رای گیری سری چهار. آن را برای تصویب حقوق بشر, سیاست, لایحه خواستار حفاظت از Uighurs عمدتا مسلمان گروه های قومی در چین است. اندازه گیری شد و به راحتی مورد تایید 413-1.

در کل بیش از 70 نفر را مشاهده کنید متوجه به خانه منشی که یک همکار می توانند رأي بدهند. همه دموکرات هستند و این موضوع تبدیل به یک حزبی flashpoint در مورد اینکه آیا مجلس باید بازگشایی برای کسب و کار به طور معمول به عنوان متحده در سراسر کشور در حال گام برداشتن به مردم بازگشت به کار.

در اوایل این ماه در مجلس به تصویب قوانین جدید اجازه می دهد از راه دور رای گیری و جلسات برای اولین بار در اتاق ، در حال حاضر یک عضو می تواند رای به نمایندگی تا 10 از همکاران که قادر به سفر به پایتخت در طول coronavirus بیماری همه گیر.

برخی از دموکرات های نزدیک به واشنگتن از جمله مظنونان حمله به دانشگاه همین Beyer از ویرجینیا و جیمی راسکین از مریلند بودند و حتی بالاتر تقاضا با طرح برای رای دادن به نمایندگی از پنج نفر از همکاران خود و یا بیشتر.

آن را نشانه مهم ترین تغییر به راه خانه آرا پس از آن اجازه رای گیری الکترونیکی در کف خانه در سال 1973. قوانین جدید تصویب شده در مارس 15 همراه یک راست خط حزب رای می دهند.

این تغییر موجب شد همراه با وخیم تر شدن بیماری همه گیر که مجبور به گسترش آن در زنگ تفریح در میان شیوع در کاپیتول هیل و به خطرات بهداشتی مورد بررسی قرار گرفتند. این اتاق برگزار شد تنها تعداد انگشت شماری از آرا مربوط به کروناویروس قانون در دو ماه گذشته.

تگزاس دموکراتیک تشکر. ویسنت گونزالس که رای توسط نماینده در دفاع از این عمل است. گونزالس به طور جدی زخمی پشت خود را در اوایل این ماه زمانی که او سقوط کرد 12 فوت در حالی که کار در خانه خود و در حال حاضر به نیروی تازه یافتن برای چند هفته. او تعیین یک عضو خود را در دولت, هیئت, Rep. هنری Cuellar به رای از طرف او این هفته است.

"در زمان بحران ملت ما باید خود را سازگار. آن زمان گذشته ما مدرن کنگره رای گیری سیستم اجازه می دهد تا از راه دور رای گیری در ملی اضطراری" گونزالس گفت. "پروکسی رای گیری اجازه می دهد تا برای اعضای کنگره برای ادامه کار برای مردم در حالی که پس از مشاوره پزشکی حرفه ای برای محدود کردن گسترش COVID-19. این راه حل اجازه می دهد تا من به نمایندگی از مردم از منطقه و رای از طرف آنها با وجود های اخیر صدمات."

اما جمهوری خواهان استدلال کرده اند پروکسی رای گیری دیگران در اتاق 231-سال نهادی تاریخچه و مجموعه یک سنت خطرناک. اواخر روز سه شنبه آنها واصل طرح دعوی در دادگاه فدرال به توقف این طرح بر اساس آن بر خلاف قانون اساسی بود.

"همین دلیل است که من ایستاده با اعضای پشت سر من و این ترکیبات در سراسر این کشور در حمایت از قانون اساسی دقیقا آنچه ما سوگند یاد ما را انجام دهد" گفت: خانه رهبر اقلیت Kevin McCarthy, R-کالیفرنیا در حالی که flanked توسط مظنونان حمله به دانشگاه لیز چنی از وایومینگ, Steve Scalise لوئیزیانا و دیگر اعضا در یک روز صبح در کنفرانس خبری انتقاد رهبران دموکرات.

مک کارتی چنی و Scalise در میان بیش از 20 جمهوریخواه مجلس و چهار ترکیبات ذکر شده به عنوان شاکیان در کت و شلوار در برابر مجلس نانسی پلوسی و دیگر مقامات.

اواخر سه شنبه پلوسی به نام حرکت "غم شیرین کاری."

چنی قبلا تبلیغ مفهوم از راه دور رای گیری اما می گوید او را در هیئت مدیره در حال حاضر به دلیل دموکرات نصب آن بدون حمایت هر دو حزب.

"راه وجود دارد که ما می توانیم با هم کار کنند همانطور که گفتم بسیاری از ما شده اند مورد که مایل به انجام این کار است," او گفت:. اما "این یک زمان است برای تعصب. از آن زمان به سعی کنید به حزبی استفاده از یک بحران است."

خانه میله میله به نظر بیش از نیم دوجین صورتحساب چهار شنبه و پنج شنبه از جمله اندازه گیری در اصلاح محبوب وام کسب و کار کوچک برنامه در طول بیماری همه گیر.

همچنین در روز چهارشنبه, مجلس قوانین کمیته برگزار مجلسی برای اولین بار از راه دور شنیدن از طریق ویدئو کنفرانس. آن را احاطه با چالش های خاص خود را با ساکت کردن مسائل و مشکلات فنی به عنوان برخی از اعضا به ارائه خود را.

"واقعا وجود دارد هیچ بهانه ای برای جمع آوری در همان اتاق" یک بدیهی است که نا امید تشکر. وارن Davidson, R-اوهایو گفت: در این جلسه. "و رک و پوست کنده آن را در کنگره ایالات متحده پس اگر ما نیاز به اجاره یک ناجور ورزشگاه پس ما باید قادر به اجاره یک ورزشگاه و عمل است."

تحت قوانین جدید کمیته باید نگه مجازی جلسه تمرین پس از دو دور جلسات. پس از آن مراحل تکمیل یک پنل می توانید یک نشانه گذاری توسط ویدئو کنفرانس به عنوان به خوبی. در حال حاضر کمیته در حال هدایت به استفاده از Cisco Webex برای اتصال.

بعد از آن دوشنبه و جمهوریخواهان در خانه کمیته نظارت و اصلاحات دولتی به رهبری عضو جیم اردن از اوهایو, تهدید به تحریم آنها در آینده جلسات مجازی. آنها مستند نارضایتی از "شبه جلسات" توسط ویدئو کنفرانس و مشکلات فنی در نامه ای به پانل صندلی Rep. کارولین Maloney, D-n. y.

"فراتر از طبیعت بی سابقه ای از عامل خانه در این شیوه آن است که بیاستفاده از یک روز به بعد دیدگاه" نامه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن