بستری شدن در بیمارستان سنبله به عنوان کالیفرنیا تلاش می کند به سرعت coronavirus گسترش

در حالی که رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom صادر تماس فوری دوشنبه برای بازنشسته بهداشت و درمان کارگران و دانشجویان

توسط MINERALNEWS در 12 فروردین 1399

در حالی که رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom صادر تماس فوری دوشنبه برای بازنشسته بهداشت و درمان کارگران و دانشجویان نزدیک شدن فارغ التحصیلی برای عضویت در مراقبت از یک انتظار افزایش coronavirus بیماران مقامات درهم شامل راش از شیوع بیماری در خانه های پرستاری و پیدا کردن فضا برای هزاران نفر از تخت بیمارستان.

مقامات در لوس آنجلس نقل مکان کرد و برای جداسازی و قرنطینه بیماران در 11 امکانات زندگی کمک از فقط سه روز جمعه ، و نه کارکنان و بیماران دو آزمایش مثبت در 780 تخت لاگونا هوندا بیمارستان و مرکز توانبخشی در سان فرانسیسکو باعث مراکز کنترل و پیشگیری بیماری به پزشکان ارسال و اپیدیولوژی برای مدیریت یک برنامه به طور بالقوه ویرانگر شیوع COVID-19.

لس آنجلس مقامات ذکر شده در هفت اضافی مرگ و میر ناشی از این ویروس در دوشنبه آوردن مجموع به 44. شش هفت جدید قربانیان 65 ساله یا مسن تر دیگر بین سنین 41 و 65.

شهرستان, بهداشت عمومی, مدیر باربارا فرر شمارش اضافی 342 موارد ویروس, آوردن مجموع به 2,474 در شهرستان از جمله افرادی که بهبود است. او گفت: بیش از 15,500 نفر آزمایش شده برای رمان coronavirus در شهرستان با 12 درصد مثبت نشان.

تبلیغات

برای جلوگیری از گسترش ویروس در آن صفوف اداره پلیس لس آنجلس اعلام کرد که این افسران در دماهای آنها وارد شیفت و ارسال هر کسی با تب خانه. تا کنون 26 کارکنان باید آزمایش مثبت است.

"ما در حال گرفتن در هر مرحله برای اطمینان از افسران سلامت" دستیار ارشد هوراس فرانک گفت.

بخش رول تماس در حال حاضر انجام شده با ماموران فاصله دور از هم کار فضاهای غالبا مقادیر و افسران مجهز به N-95 ماسک ، دستکش و عینک ایمنی استفاده کنید در این زمینه.

بیمارستان ادامه به battlefront بیشترین نیاز به تقویت. Newsom اعلام کرد یک مدیر اجرایی به منظور گسترش خدمات متخصصان پزشکی می توانید در شغل خود. او گفت که او معتقد است که دولت می تواند اضافه کردن 37,000 بهداشت و درمان کارگران با درخواست به تازگی بازنشسته ارائه دهندگان کسانی که در روند گرفتن پروانه پزشکی در دولت و دانش آموزان ثبت نام شده در پزشکی یا پرستاری مدارس به تقاضای خود را به تازگی ایجاد شده کالیفرنیا بهداشت و درمان سپاه.

تبلیغات

Newsom پیام را به هر کسی با بهداشت و درمان تجربه روشن بود گفت: "ما به شما نیاز دارند."

اجرایی به منظور اجازه می دهد تا وزارت امور مصرف کننده به چشم پوشیدن از الزامات صدور مجوز و تغییر دامنه از عمل مراقبت های بهداشتی حرفه ای از طریق ژوئن 30.

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو اعلام کرد مشابه تلاش هفته گذشته خواستار بازنشسته بهداشت و درمان کارگران و دانشجویان پزشکی و سلامت روحی و روانی کارگران به ثبت نام برای کمک به مراقبت از بیماران که با ابتکار طراحی 40,000 داوطلبان.

Newsom روز دوشنبه گفت او امیدوار است که "با این تلاش ما را ببینید موجی از افراد" است که می تواند کمک در کالیفرنیا است.

"کشورهای دیگر صادر کرده اند بیشتر خاص دستور اجرایی در خصوص تمدید مجوز expirations و گسترش دامنه عمل برای کارکنان بالینی گفت: Joanne Spetz یک دانشیار مدیر تحقیقات در Healthforce مرکز در دانشگاه سان فرانسیسکو که به تولید عرضه و تقاضا پیش بینی در پرستاران ثبت نام شده در دولت است. "تا زمانی که ما جزئیات بیشتر در کدام شرایط خاص بخشیده توسط سازمان های دولتی, آن را سخت به می گویند که چگونه بسیاری از تاثیر این حکم اجرایی خواهد شد."

بیش از چهار روز گذشته تعدادی از بخش مراقبت های بیماران در کشور سه برابر شده است -- 200 — 597 — و تعدادی از بستری شدن در بیمارستان است و نزدیک به دو برابر و از 746 به 1,432. تایید موارد صعود به بيش از 6400 و مرگ و میر به 142.

دکتر مارک Ghaly کالیفرنیا را وزیر بهداشت و خدمات انسانی گفت: مدل سازی نشان می دهد که دولت نیاز 50,000 جدید تخت بیمارستان در اواسط ماه مه.

"ما پروژه ای است که ما نیاز است که نسبت به نیمه دوم ماه مه" Ghaly گفت. "بنابراین ما بسیار مشغول تلاش برای ساخت نسبت به آن است."

تبلیغات

Newsom گفت: سپاه مهندسان ارتش است که به دنبال در سایت های مختلف به خانه 50,000 جدید تخت.

روز یکشنبه به بیمارستان نیروی دریایی کشتی رحمت است که لنگر انداخت در بندر لس آنجلس شروع به دریافت بیمارانی که لازم نیست COVID-19 در تلاش برای کاهش فشار در بیمارستان درمان کسانی که ویروس است.

در سان متئو کانتی گارد ملی در حال آماده سازی برای راه اندازی پزشکی تختخواب تاشو و تجهیزات در سن متعو رویداد مرکز. فدرال درمان سایت قادر خواهید بود برای خانه 250 خفيف COVID-19 علائم.

"آخرین پیش بینی ها تخمین می زنند که یک پزشکی افزایش می تواند فشار بیمارستان در شهرستان ما به ظرفیت و ما نیاز به مکانی دیگر به خانه بیماران نیاز به سطح خاصی از مراقبت" شهرستان مدیر مایک Callagy گفت. "ما فقط می توانید صبر کنید تا ببینید اگر این اتفاق خواهد افتاد."

فاجعه بالقوه در حال حاضر خود را در خانه های سالمندان که در آن COVID-19 شیوع بیماری رخ می دهد با سرعت وحشتناک در سراسر کشور است.

یکی از اولین نقاط داغ در ایالات متحده بود که در زندگی مراقبت مرکز پرستاری در کرکلند بشویید. جایی که دو سوم از ساکنان و 47 کارگران بیمار و 37 نفر کشته شدند.

لس آنجلس منتشر شد نام تمام 11 مراقبت از خانه با شیوع بیماری از جمله کنزینگتون زندگی کمک در ردندو بیچ, Alameda مرکز مراقبت در بربنک و Silverado بورلی محل در لس آنجلس. شهرستان تعریف شیوع به عنوان سه یا بیشتر از موارد مربوط به ساکنان و یا کارکنان در یک مرکز.

این شهرستان در بخش بهداشت عمومی نیز بررسی گزارش حداقل یک مشکوک به عفونت کرونا ويروسی در هفت اضافی خانه های پرستاری از دوشنبه بعد از ظهر.

تبلیغات

یکی از نگرانی های پرستاری در خانه مدیران و پزشکان این است که هدایت از فدرال و برخی از تنظیم کننده دولت به شرایط جدید ساکنان و کسانی که در بازگشت از بيمارستان بدون اثبات که آنها ویروس رایگان.

خانواده ها با عزیزان در خانه های سالمندان به طور جدی باید در نظر بگیرید کشیدن آنها را اگر آن را در همه امکان پذیر است به مراقبت از آنها در خانه گفت: Charlene Harrington استاد بازنشسته در دانشگاه سان فرانسیسکو دانشکده پرستاری.

"خطر قرار گرفتن در معرض است تا قریب" گفت: هارینگتون که به بررسی خانه های پرستاری از سال 1980s. "این وحشتناک نگرانی است."

بار کارکنان می نویسد جو Mozingo هریت Ryan, Richard وینتون هانا سرخ الکس Wiggleworth, Taryn لونا, Jaclyn Cosgrove و لورا نیوبری کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن