هنگ کنگ خواهد استراحت ویروس محدودیت 'به زودی' رهبر کری لام می گوید

دلار هنگ کنگ—هنگ کنگ رهبر گفت: این شهرستان به زودی آرامش اجتماعی فاصله اقدامات به عنوان آن را همچنان به سهولت

توسط MINERALNEWS در 16 اردیبهشت 1399

دلار هنگ کنگ—هنگ کنگ رهبر گفت: این شهرستان به زودی آرامش اجتماعی فاصله اقدامات به عنوان آن را همچنان به سهولت محدودیت پس از تا حد زیادی شامل گسترش COVID-19.

"زمان برای برخی از آرامش برخی از بلند کردن اجسام از محدودیت های است که ما را در این زمینه اجتماعی آمده است" رئیس اجرایی کری لام گفت: روز سه شنبه در یک به طور منظم جلسه پیش از جلسه از او مشورتی شورای اجرایی. "من فقط می خواهم به شما درخواست تجدید نظر به یک کمی بیشتر بیمار است. ما را به تصمیم گیری و اعلام به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

در این بیانیه که مشخص نیست یک چارچوب زمانی برای شل کردن قوانین می آید و پس از گزارش که دلار هنگ کنگ می تواند استراحت ممنوعیت تجمع بیش از چهار نفر است و ممکن است به زودی باز ورزشگاه و سینما. آن را نیز به پیروی از تصمیم گیری به کارکنان دولت سر کار از دفاتر خود را که به اثر رفت دوشنبه ،

این شهرستان نیز در حال آماده شدن برای بازگشایی امکانات عمومی مانند موزه ها و کتابخانه ها که بسته شده اند و در طول coronavirus بیماری همه گیر.

آسیایی مالی توپی که فقط دچار آن بدترین اقتصادی سه ماهه ثبت شده عمدتا شامل COVID-19 از طریق ترکیبی از اوایل اجتماعی فاصله اقدامات شروع در اواخر ماه ژانویه, سفر, محدودیت های تماس, ردیابی و اجباری قرنطينه.

هنگ کنگ گزارش شده صفر جدید روزانه موارد نه از گذشته 15 روز و دیده نشده یک ویروس مرتبط با مرگ از اواسط ماه مارس. تقریبا همه جدیدتر عفونت داشت و در افراد با سفر اخیر تاریخ است.

به عنوان دیگر شهرستانها عمده در ادامه با مستندات زندگی در هنگ کنگ همچنان ادامه دارد و در تا حد زیادی به صورت عادی: رستوران ها باز هستند و با وجود برخی اجتماعی فاصله محدودیت و ساکنان در فولاد ماسک ها هجوم آوردند به سواحل و پیاده روی مسیرهای پیاده روی به عنوان آب و هوا گرم تر می شود.

اما آرامش اجتماعی فاصله اقدامات نیز به شمار یک معضل برای لام به عنوان آن می تواند کمک به تسهیل بازگشت دموکراسی تظاهرات که لرزاند هنگ کنگ در سال گذشته است. در حال حاضر بیش از چند هفته گذشته فعالان برگزار شد چندین تظاهرات در داخل مراکز شعار و برگزاری آگهی ها اعتراض پکن در حال رشد و نفوذ در این شهر است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب