هنگ کنگ outlaws توهین چین سرود ملی

هنگ کنگ مقننه تصویب ستیز لایحه شنبه که باعث می شود آن را غیر قانونی و توهین به چینی سرود ملی.این قانون تصویب ش

توسط MINERALNEWS در 15 خرداد 1399

هنگ کنگ مقننه تصویب ستیز لایحه شنبه که باعث می شود آن را غیر قانونی و توهین به چینی سرود ملی.

این قانون تصویب شد و پس از دموکراسی مخالفت قانونگذاران سعی در اخلال در رای دادن. آنها آن را به عنوان نقض آزادی بیان و بیشتر حقوق است که ساکنان نیمه مستقل شهرستان باید نسبت به سرزمین اصلی چین است.

طرفدار پکن اکثریت گفت: قانون لازم بود برای هنگ کنگ شهروندان برای نشان دادن مناسب و احترام به سرود. کسانی که مجرم عمدا سوء استفاده از "ماه مارس از داوطلبان" به سه سال زندان و جریمه تا 50000 دلار هنگ کنگ دلار ($6,450).

___

این شکستن به روز رسانی اخبار. شانزده وزیر جدید کابینه افغانستان شرح زیر است.

یک دلار هنگ کنگ قانونی در بحث متوقف شد بعد از ظهر پنجشنبه پس از انتظار رای در ستیز سرود ملی لایحه پس از طرفدار دموکراسی در مجلس تحصن کردند با انداختن یک قابلمه تند مایع در اتاق.

بالا بردن نشانه آن است که گفت: "مرگبار رژیم بدبو برای ده هزار سال" نماینده مجلس ری چان راه می رفت به جلو با گلدان پنهان در داخل یک فانوس کاغذی. زمانی که ماموران امنیتی سعی در متوقف کردن او کاهش یافته و فانوس و گلدان و خارج شد از این نشست است. یکی دیگر از نماینده مجلس که به همراه او در اعتراض نیز خارج شده.

اتاق تخلیه شد, مدت کوتاهی قبل از پلیس و آتش نشانی نامیده می شدند در بررسی این حادثه است.

طرفدار دموکراسی قانونگذاران دیدن این لایحه که آن را غیر قانونی و توهین به چینی سرود ملی به عنوان نقض آزادی بیان و بیشتر حقوق است که ساکنان این شهر را در مقایسه با سرزمین اصلی چین است. هنگ کنگ یک مستعمره سابق بریتانیا که بازگشت به قانون در سال 1997 تحت "یک کشور دو سیستم" توافق که تضمین این شهرستان یک درجه بالایی از خودمختاری تا 2047.

طرفدار پکن اکثریت می گوید: سرود قانون لازم است برای هنگ کنگ شهروندان برای نشان دادن مناسب و احترام به سرود. کسانی که مجرم عمدا سوء استفاده از "ماه مارس از داوطلبان" را به سه سال زندان و جریمه تا 50000 دلار هنگ کنگ دلار ($6,450).

ستیز بحث بر سر سرود ملی لایحه همچنین می آید به عنوان چین تشریفاتی نماینده مجلس ملی به طور رسمی تایید تصمیم هفته گذشته به تصویب امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ است که می توانید ببینید چینی ماموران امنیتی نوشته شده در شهرستان.

امنیت ملی قانون است که با هدف مهار فعالیت های خرابکارانه با پکن هل دادن آن را پس از یک monthslong طرفدار دموکراسی جنبش اعتراضی در زمان شاهد درگیری های خشونت بار بین پلیس و معترضان.

در حالی که کارشناسان هشدار داده اند که این قانون می تواند مخاطره هنگ کنگ وضعیت به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای انجام کسب و کار حداقل دو بانک با آسیایی حضور دارند علنا حمایت تصمیم گیری.

HSBC گفت: در رسانه های اجتماعی چینی نوشته است که در آن "احترام و پشتیبانی از تمام قوانین است که ایجاد ثبات در هنگ کنگ نظم اجتماعی" در حالی که استاندارد چارترد گفت: آن ها معتقد بودند امنیت ملی قانون را "کمک به حفظ دراز مدت اقتصادی و ثبات اجتماعی از هنگ کنگ است."

مخالفان سرود بیل و امنیت ملی قانون آنها را به عنوان نشانه ای از پکن محکم کردن کنترل بر قلمرو.

پکن شروع به هل دادن برای سرود قانون پس از هنگ کنگ طرفداران فوتبال jeered سرود ملی در مسابقات بین المللی در سال 2015. به عنوان تظاهرات ضد دولتی فرا گرفته هنگ کنگ در سال گذشته هزاران نفر از طرفداران هو با صدای بلند و تبدیل پشت خود را هنگامی که سرود پخش شد در یک مسابقه مقدماتی جام جهانی مقابل ایران در ماه سپتامبر. فیفا بعد جریمه هنگ کنگ فدراسیون فوتبال بیش از این حادثه.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

قانونی جلسه در روز پنج شنبه مصادف با 4 ژوئن 31 سالگرد چین خونین سرکوب دموکراسی تظاهرات در پکن میدان تیان آن من.

قبل از مناظره شروع شد, طرفدار دموکراسی قانونگذاران ایستاده بود و در سکوت به مناسبت سالگرد قرار داده و نشانه هایی بر روی میز خود است که گفت: "فراموش نکنید که ژوئن 4, قلب از مردم نمی خواهد بمیرد."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب