هنگ کنگ موجود Coronavirus تا کنون — اما در هزینه های قابل توجهی

بزرگنمایی این تصویر هنگ کنگ از ساکنان پوشیده شده اند به طور فزاینده ای بیشتر چشمگیر, دنده محافظ در پ

توسط MINERALNEWS در 12 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

هنگ کنگ از ساکنان پوشیده شده اند به طور فزاینده ای بیشتر چشمگیر, دنده محافظ در پاسخ به شیوع کروناویروس. ورنون یون برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ورنون یون برای NPR

به عنوان ایالات متحده و بسیاری از نقاط جهان می پردازد و با ورود COVID-19 یک محل که موفق به محدود کردن گسترش بیماری هنگ کنگ.

هنگ کنگ نشسته درست در مقابل چین گوانگدونگ استان که تا به حال بیش از 1,300 موارد دومین شماره در سرزمین اصلی پس از هوبئی.

اما در هنگ کنگ دیده می شود کمتر از 100 مورد از شیوع آغاز شد و تا کنون آن استراتژی شامل coronavirus مانع در مقیاس بزرگ شیوع بیماری که رخ داده است در کشورهایی مانند ایران و ایتالیا و کره جنوبی.

سرکوب این بیماری در هنگ کنگ, اما آمده است در یک شیب هزینه به شهر.

بزرگنمایی این تصویر

یک ساختمان در نقطه شمالی محله از هنگ کنگ است که در خانه یک بودایی نمازخانه. این معبد در خدمت مواد غذایی به سالمندان ساکن در محله اما تعطیل کردن برنامه پس از یک مورد از COVID-19 کشف شد وجود دارد. بیش از نیم دوجین مردم با اتصال به معبد باید آزمایش مثبت برای این بیماری است. ورنون یون برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ورنون یون برای NPR

مدارس تعطیل هستند. بسیاری از کسب و کار در حال توقیف. همه اتوبوس و سرویس کشتی به سرزمین اصلی چین به حالت تعلیق درآمده است و در مرز با چین است که اساسا تعطیل.

مردم در حفظ و فاصله آنها از یکدیگر است. تقریبا هر کس در خیابان می پوشد فولاد ، برخی حتی پوشیدن ماسک گاز. چند نفر لرزش دست.

و برخی از ساکنان hunkering را در آپارتمان خود را.

در نقطه شمالی محله 48 ساله Carina ژانگ می گوید: او تنها سرمایه گذاری یک بار یا دو بار در هفته برای خرید سبزیجات و دیگر مواد غذایی فاسد شدنی. هنگامی که او را از بیرون رفتن او تلاش می کند به هر گونه پوست در معرض در تلاش برای محافظت از خودش در برابر ویروس. او می پوشد یک ماسک صورت شال و عینک آفتابی و یک پارچه بزرگ کلاه که تا حدودی بر گوش او و سپر مقدار از صورت خود را. در نهایت او ورقه پلاستیکی یکبار مصرف دستکش که او نوار در اطراف مچ دست او.

بزرگنمایی این تصویر

یک زن که با این نسخهها کار در یک ساختمان که تا به حال یک خوشه از COVID-19 موارد می پوشد پلاستیک در داخل مغازه خود را برای محافظت در برابر ویروس. ورنون یون برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ورنون یون برای NPR

"و هنگامی که من به خانه بازگشت من شستن بلافاصله," او می گوید. او شستن موهای خود را, لباس های خود را. همه چیز او می گوید:.

او نیست به او اجازه داده شد 8 ساله پسر و یا او را زنده در خانه دار به ترک آپارتمان خود را برای هفته او می گوید:. ژانگ به سرعت اضافه می کند که او می پردازد و او را فوق العاده به عنوان یک نتیجه از او بدون-ترک-در-خانه قانون است.

ژانگ خود را در انزوا شبیه به این راه میلیون ها نفر از مردم در حال زندگی در قفل شده-پایین شهرستانها در چین در حال حاضر, اما آن را شدید تر از آنچه که اکثر مردم در هنگ کنگ در حال انجام است.

محور هنگ کنگ را مهار استراتژی است که به شدت ردیابی کردن موارد مشکوک و به سرعت quarantining هر کسی که به طور بالقوه در معرض شده است. در یک نقطه در ماه فوریه در این شهر به حدود 12000 نفر در اشکال مختلف از قرنطینه. برخی از آنها برگزار شد در چه استفاده می شود برای تابستان اردوگاه های دیگران در یک فقط-تکمیل مجتمع های مسکن عمومی برج. برخی از آنها به صورت الکترونیکی نظارت در خانه.

"من فکر می کنم, هنگ کنگ یک نمونه عالی است که چرا ما می توانیم فکر می کنم که این روش کار می گوید:" کیجی فوکودا که کمک رهبری سازمان بهداشت جهانی در پاسخ به غرب آفریقا شیوع ابولا. فوکودا در حال حاضر مدیر مدرسه بهداشت عمومی در دانشگاه هنگ کنگ است.

بزرگنمایی این تصویر

کیجی فوکودا سر از دانشکده بهداشت عمومی در دانشگاه هنگ کنگ می گوید: این شهرستان در تلاش برای مهار وارداتی موارد coronavirus مشغول به کار هستند. Jason Beaubien/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Jason Beaubien/NPR

"فقط چند مایل دورتر از مرز ما بسیار بزرگتر تعداد موارد" فوکودا اشاره می کند. "و در عین حال در هنگ کنگ, ما می بینیم که طی پنج سال و یا شش هفته تعداد موارد باقی مانده است قابل ملاحظه ای کوچک است. بنابراین من فکر می کنم [هنگ کنگ] واقعا مثال خوبی که در آن من باور دارم که ما شاهد [که] اجتماعی فاصله اقدامات بهداشت شخصی اقدامات واقعا کار می کنند."

سعی کنید برای جلوگیری از گسترش این ویروس از مقامات هنگ کنگ در بخش بهداشت و درمان هر روز اعلام آدرس و مشاغل از افراد تازه تشخیص داده شده با COVID-19. و سپس آنها را بر روی ساکنان که ممکن است تا به حال در تماس با کسانی که مردم را به جلو آمده.

اما موانع برچسبها. در یک نشست خبری هفته گذشته دکتر Chuang Shuk-kwan از بیماری مسری شعبه هنگ کنگ در بخش بهداشت و درمان اظهار تاسف است که وزارت او بود که با داشتن مشکل اتصال با افرادی که ممکن است در معرض ویروس در یک معبد بودایی که در آن بازدید کنندگان چند تا به حال تست مثبت و در جایی که این ویروس نیز بر روی prayerbooks و شیر آب حمام.

"برای معبد متاسفانه ما نمی باید یک لیست [از مردم] چون بدون ثبت نام."

بزرگنمایی این تصویر

برخی از مردم در هنگ کنگ در حال حاضر سعی کنید به هر گونه پوست در معرض زمانی که آنها سوار مترو یا اتوبوس های عمومی. ورنون یون برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ورنون یون برای NPR

در علاوه بر این به نماز, خدمات, معبد رایگان ارائه وعده های غذایی برای سالمندان, ساکنان, اما آن را تا به حال به هیچ رکورد که تا به حال می آیند به خوردن. در این مثال ده ها تن از مردم که می خواهم وجود دارد به نام وزارت بهداشت را coronavirus تدریس خصوصی در خانه.

"و بنابراین ما تماس آنها" چوانگ می گوید: "طبقه بندی آنها را به تماس نزدیک [از اوایل موارد] و کسانی که خود گذشت دوره کمون. ما حدود 16 از آنها تحت قرنطینه و حدود 100 نفر از آنها تحت نظارت پزشکی."

بزرگنمایی این تصویر

روزانه خبری از هنگ کنگ در بخش بهداشت و درمان. در سمت چپ تریبون است دکتر Chuang Shuk-kwan از بیماری مسری شعبه که در تلاش برای پیگیری کردن افرادی که ممکن است در معرض ویروس. Jason Beaubien/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Jason Beaubien/NPR

که همان روز Chuang وزارت در تلاش بود برای پیدا کردن فضاهای در این شهر در حال حاضر نامعقول قرنطینه مراکز 59 افسران پلیس. پلیس تا به حال همه با حضور در دور ضیافت با یک افسر که بنا تب با COVID-19.

خنجر فایفر یک دامپزشک در دانشگاه شهر هنگ کنگ که مطالعات در حال ظهور بیماری های عفونی می گوید او فکر می کند که شهر به کار گرفته شده شیوع منطقی هست. اما فایفر است مشکل راه شیوع مسلط زندگی در هنگ کنگ و باعث ترس بسیار.

"من که نگران کننده است," او می گوید. "از آنجا که من فکر نمی کنم ما واکنش متناسب به تاثیر آن بر سلامت انسان است."

او اشاره می کند که در دو ماه اول شیوع این دو نفر در هنگ کنگ درگذشت از COVID-19 در حالی که بیش از 100 از آنفولانزا درگذشت.

"در حال حاضر من نگران که همه چیز متمرکز شده است COVID-19" او می گوید. "قطعا در اینجا در هنگ کنگ وجود دارد مردم که به نوبه خود [در بيمارستان] با بیماری های دیگر و یا بیماری و آن را دشوار است برای آنها را به بخش اورژانس. ما نیاز به تعادل است."

به عنوان بیشتر و بیشتر کشورهای دست به گریبان با COVID-19, آنها در حال رفتن به سعی کنید که تعادل بیش از حد.

از شیوع کروناویروس
آنچه شما باید بدانید

  • که در آن ویروس
  • Coronavirus 101
  • Coronavirus پرسش و پاسخ
  • NPR مداوم پوشش

اشتراک بز و نوشابه خبرنامه به صورت هفتگی به روز رسانی در زمان وقوع.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب