هالیوود, گزارش, پایین ترین آن روزانه در دفتر جعبه در دهه

روز چهارشنبه بعد هر سه از بزرگترین ایالات متحده فیلم غرفه داران — AMC شاهوار و Cinemark — تعطیل عملیات هالیوود

توسط MINERALNEWS در 2 فروردین 1399

روز چهارشنبه بعد هر سه از بزرگترین ایالات متحده فیلم غرفه داران — AMC شاهوار و Cinemark — تعطیل عملیات هالیوود گزارش بالاترین جعبه دفتر آمار و ارقام پس از صنعت آغاز شد جدول بندی اعداد به طور مستقل دهه پیش.

فقط با 440 ملت را بیش از 5,500 تئاتر (که حساب برای برخی از 40,000 صفحه نمایش) برای کسب و کار باز آمریکای شمالی سینما در زمان کمتر از 300 ، 000 $برای تمام فیلم ها در حال حاضر در تئاتر با توجه به هالیوود.

که پایین 97% از مقایسه تاریخ (سوم جمعه در ماه مارس) سال گذشته است و کمترین مجموع روزانه مدرن در تاریخ سینما.

اگر وجود دارد یک نقطه روشن (و آن را بسیار روشن از آن ارائه شده توسط درایو در تئاتر. چرا که مخاطبان نمایش فیلم از اتومبیل های خود را, آن را هنوز هم ممکن است به تماشای یک فیلم با یک جمعیت و عمل اجتماعی فاصله. چند drive-ins به ویژه در کالیفرنیا و تگزاس ساخته شده تا آنجا که $1,000 برای شب. که شاید به اندازه کافی به حقوق و دستمزد.

اما هستند بسیاری از drive-ins چپ — حدود 300 سراسر کشور — و آنهایی که در ایالت های شمالی هنوز بسته در این زمان از سال است.

علاوه بر این با استودیوهای هالیوود تاخیر تقریبا تمام فیلم جدید از جمله پتانسیل های پرفروش به عنوان مولان, F9, مارول Black Widow, یک محل آرام بخش دوم و 007, هیجان انگیز هیچ وقت به مرگحتی drive-ins که آیا مدیریت برای باز بماند نمی گرفتن هر فیلم جدید در هر زمان به زودی.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن