حلقه شنا بادی - داستان

با توجه به ساختار بادی این محصول ، دریچه بادی نیز در بدنه طراحی گردیده است که از آن طریق می توانید محصول بادی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

با توجه به ساختار بادی این محصول ، دریچه بادی نیز در بدنه طراحی گردیده است که از آن طریق می توانید محصول بادی خود را راه اندازی و از آن استفاده کنید . استفاده از این حلقه شنا می تواند برای کاهش ترس کودکان از آب و همچنین افزایش جنبه تفریحی شنا بسیار مفید باشد. فروشگاه تهران اینتکس همچنین از نمایندگی های رسمی فروش حلقه شنا بادی و سایر محصولات بادی در ایران است که با نقد و بررسی کامل حلقه شنا بادی بست وی شما را با این محصول و ویژگی های آن آشنا خواهد کرد . همچنین دمای مختلف آب ، شور یا شیرین بودن و سایر عواملی چون نور آفتاب نیز به این جنس آسیبی وارد نمی کند . در این حالت پاها آزاد بوده و فرد می تواند با حرکت پاها خود را به اطراف هدایت کند . همچنین از حلقه های بادی می توان به چندین صورت استفاده کرد که یکی از آن ها نشستن در مرکز حلقه بوده و همچنین می توانید داخل حلقه وارد شوید و آن را در بخش میانی بدن خود قرار دهید .

به عنوان مثال افراد می توانند به داخل حلقه رفته و آن را در بخش شکم و نیم تنه بالا قرار داده و بدون حرکت دادن دست می توانند بر روی آب شناور بمانند . حلقه بادی شنا طرح دار مدلی بسیار زیبا و شیک از نمونه محصولات بادی طراحی شده برای بازی ها و تفریحات آبی می باشد که از ابعاد بزرگی برخوردار بوده و از مناسب ترین حلقه های بادی برای بازی ها و تفریحات آبی بزرگسالان می باشد که به سادگی می توانند از آن استفاده و لحظات شاد و خوشی را رقم بزنند . رویه و جنس بدنه این حلقه شنا دارای طرح گل و گیاه بوده که همین موضوع باعث زیبایی هرچه بیشتر این محصول جذاب و زیبا شده است. محصولات مشابه این محصول در پایین صفحه و در قسمت محصولات مشابه به نمایش در آمده است و شما میتوانید از دیگر حلقه های بادی روی آب با شکلهای متفاوت و زیبا دیدن فرمایید و در صورت نیاز خرید کنید. شرکت تولید کننده حلقه شنا بادی فوق برند بزرگ بست وی می باشد که یکی از شناخته شده ترین و معروف ترین برند های شناخته شده در زمینه تولید و فروش محصولات بادی می باشد . ​Post has ᠎been g​en᠎erated by G SA  Content᠎ G᠎enerator Dem​oversion.

لازم به ذکر است که حلقه های بادی شنا ، برای استفاده یک نفره طراحی شده است ، اما شما می توانید زمانی که در داخل آب هستید ، به صورت چند نفره از حلقه بادی شنا گرفته و نفسی تازه کنید . همچنین شما می توانید در داخل آب از لبه های حلقه گرفته و استراحت کنید . حلقه شنا بادی طوری طراحی شده است که دست ها و پاها آزاد هستند و فرزندتان می تواند بدون ترس، شنا کردن را آموزش ببیند و کم کم مهارت خود را بالاتر ببرد. همچنین می توانید بر روی این حلقه بادی بنشینید و بر روی آب شناور بمانید . این محصول دارای رویه کاملا ضخیم و مقاومی از جنس وینیل بوده و طول عمر بالایی دارد، بخش های و اتصالات ان به خوبی در جای خود قرار گرفته اند و نیاز شما را به صورت کامل بر طرف می کنند. تیوپ شنا بادی آناناسی شکل اینتکس در مقابل تابش مستقیم نور خورشید، حرارت زیاد و ضربه از خود مقاومت بالایی نشان داده و به سادگی دچار زیان و آسیب نمیشود. این تیوپ بادی شنا به گونهای طراحی شده که شبیه یک حلقه آناناس بزرگ و واقعی میباشد که دارای بدنهای به رنگ زرد و نارنجی است و در قسمت بالایی آن برگهای آناناس به رنگ سبز طراحی شده است که هنگام قرارگیری بر روی آب میدرخشد و طراوت و تازگی را در محیط اطراف به وجود میآورد.

کارشناسان ساخت رده سنی مصرف کننده از تیوپ بادی شنا طرح آناناس را سنین 9 سال به بالا معرفی کردهاند که افراد میتوانند در اکثر مکانهای آبی از قبیل استخرهای معمولی یا پیش ساخته، دریاچه، سواحل آرام و آبهای کم عمق از آن استفاده کنند و برای خود ساعات لذت بخشی را به ارمغان بیاورند. حلقه شنا بادی فوق مناسب برای تمامی سنین به خصوص بزرگسالان است که به واسطه قطر بزرگ خود می تواند به خوبی بزرگسالان را نیز بر روی آب نگه دارد . حلقه شنا بادی طرح شیرینی intex 56263 یکی دیگر از زیباترین انواع حلقه شنا بادی با ساختاری جذاب و کیفیت بالا بوده که توسط کارخانه اینتکس برای تمام سنین نوجوان و بزرگسال طراحی و با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار شده است. علت نام گذاری این جنس با نام پلاستیک طبیعی منعطف نیز استفاده از مواد طبیعی و غیر شیمیایی می باشد که سبب آن شده است تا حلقه شنا بادی نیز کاملا ضد حساسیت باشد . از مهم ترین و اساسی ترین ویژگی هایی که می توان نسبت به این محصول بادی تولید شده توسط فروشگاه اینتکس اشاره کرد، امکان تعمیر مجدد محصولات بادی می باشد چرا که در صورت ایجاد هرگونه آسیب در این حلقه شنا بادی، شما می توانید آن را تعمیر کرده و مجددا مورد استفاده قرار دهید استفاد دهید.

آخرین مطالب