دبیرستان لغو فعال-تیرانداز مته با صدای تیراندازی پس از دریافت شکایت

سان مارینو دبیرستان آماده بود برای آن فعال-تیرانداز تمرین صبح جمعه. شهرستان افسران پلیس برنامه ریزی برای آتش س

توسط MINERALNEWS در 9 اسفند 1398

سان مارینو دبیرستان آماده بود برای آن فعال-تیرانداز تمرین صبح جمعه. شهرستان افسران پلیس برنامه ریزی برای آتش سفید کارتریج بیش از 11 دقیقه به آشنا کردن دانش آموزان با صدای تیراندازی. کارکنان را آموزش دانش آموزان در مورد حفاظت از استراتژی به نام "اجرا کردن مبارزه" در این رویداد از یک تیراندازی اضطراری است.

اما اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا مداخله کرده و خواسته اصلی Issaic دروازه به توقف مته نگران آن است که این می تواند بیش از حد آسیب زا برای نوجوانان است. روز پنج شنبه در سن مارینو منطقه مدرسه آن را لغو.

"ما البته عمیقا نگران با هر فعال-تیرانداز مته اما قطعا یکی جایی که آنها برای رفتن به تیراندازی اسلحه گفت:" سیلویا تورس-Guillén, مدیر آموزش و پرورش سهام برای ACLU of California. "هدف ما این است که به اطمینان حاصل شود که جوانان در مدارس هستند که پناهگاه یادگیری و نه مکان های که در آن آنها تحمیل شده با تروما است."

مدارس سراسر کالیفرنیا و ملت به طور فزاینده ای در تمرین فعال-تیرانداز دریل در مواجهه با خشونت اسلحه در محوطه دانشگاه. حداقل 16 ایالت از جمله کالیفرنیا در حال حاضر نیاز یا تشویق مدارس برای انجام فعال-تیرانداز دریل به گفته یکی از تحلیل و 95 درصد از مدارس در سراسر کشور انجام یک تمرین در 2014-15 سال تحصیلی با توجه به مرکز ملی آموزش و پرورش آمار.

تبلیغات

اما وجود دارد در حال رشد است واکنش میان روان, بهداشت حرفه ای برخی از کارشناسان ایمنی و دیگران در مورد گرافیک طبیعت زنده دریل که گاهی اوقات شامل تیراندازی جعلی و شبیه سازی حملات خشونت آمیز که با استفاده از معلمان و دانش آموزان به عنوان بازیگران. چنین رویدادی می تواند موجب اضطراب غیر ضروری و باعث سلامت روحی و روانی آسیب بدون ارائه روشن ایمنی مزایای آنها می گویند.

در گزارش اخیر با کنترل اسلحه, دفاع, گروه, Everytown for Gun Safety پشتیبانی صندوق و ملت دو تا از بزرگترین اتحادیه های معلمان آمریکایی فدراسیون معلمان و آموزش و پرورش ملی Assn., این سازمان ابراز مخالفت با چنین مته به دلیل اضطراب خود تولید اثر در برخی از کودکان و کارکنان.

Melissa Reeves, رئیس جمهور سابق ملی Assn. از روانشناسان مدرسه گفت: در این گزارش که "آنچه در این آموزش واقعا می توانید انجام دهید این است که به طور بالقوه باعث یا واقعه گذشته و یا باعث چنین قابل توجهی واکنش فيزيولوژيک است که آن را در واقع به پایان می رسد تا موجب ترس افراد به جای بهتر آماده سازی آنها برای پاسخ در این نوع از شرایط است."

دو سال پیش در سن مارینو بالا یک 1,050-دانشجویی دانشگاه در یکی از شهرستان مرفه ترین محله انجام یک شبیه سازی مته که درگیر یک پلیس حضور, مسخره تیرانداز و دانش آموزان به دام افتاده در یک پله. پس از تمرین الکس Cherniss بود که مدرسه منطقه سرپرست در آن زمان گفت: در ضبط مصاحبه تلویزیونی: "این چیزی است که ما می خواهیم انجام دهیم. آن چیزی است که ما باید انجام دهیم."

تبلیغات

دروازه سن مارینو بالا, اصلی, روز پنجشنبه گفت که آیتالله سیستانی شکایت کمک به تصمیم خود برای لغو جمعه را دارا است. او اذعان کرد که این تفکر در آموزش تکامل یافته بود در سال های اخیر و کارکنان منطقه در حال حاضر بحث شده است فرمت جایگزین و راه برای تعامل با جامعه گسترده تر.

"طراحی تمرین در حالی که ما فکر آن را امن اگر ما با دریافت اطلاعات جدید ما در حال رفتن برای پیاده سازی آن" او گفت:.

تیراندازی بخشی از تمرین بود که شامل سه افسران مستقر در دو در پردیس پارکینگ شلیک حدود 15 دور سفید کارتریج به داخل زمین برای حدود 11 دقیقه گفت: سن مارینو پلیس Sgt. تیم Tebbetts.

"این واقعا به هوای جدید خو گرفتن مردم به آنچه تیراندازی می مانند صدا در یک محیط امن. ... آن را به طوری که آنها نمی وحشت" Tebbetts گفت.

این تمرین را نیز شامل یک ارائه پاورپوینت و رهبری بحث و گفتگو با دانش آموزان در مورد چگونه آنها ممکن است اجرای, مخفی کردن و یا مبارزه و schoolwide مجمع با پلیس محلی و آتش بخش سرپرست و مشاوران.

گیتس گفت: دانش آموزان اطلاع داده شد در پیش است که آنها را از شنیدن صدای تیراندازی در تمرین. وی افزود: اطلاع رسانی به جامعه مدرسه در مورد برنامه ریزی تمرین پس از آغاز سال تحصیلی از طریق گفتگوهای غیر رسمی ، PTSA جلسات مجامع هفتگی ارتباطات با پدر و مادر و تلاش دیگر. او گفت: این تمرین بود نه یک شبیه سازی مانند یکی دو سال پیش اما یک تمرین برای افزایش "آگاهی موقعیتی."

"ایده این است برای آماده سازی و نه ترساندن بچه ها," او گفت:.

گیتس گفت که او شنیده ام برخی از نگرانی ها از پدر و مادر, اما این تنها شکایت او دریافت درخواست لغو تمرین شد از ACLU. در حالی که او به رسمیت شناخته شده است که تمرین می تواند باعث اضطراب و ضربه او در دفاع از آن به عنوان یک ضرورت است.

تبلیغات

"متاسفانه من به رسمیت شناختن که این طبیعی جدید," او گفت:. "چگونه ما بهترین آماده سازی بچه های ما برای این کار؟"

کهربا Nuuvali رئیس افسر ارتباطات برای سان مارینو Unified School District گفت که این منطقه خواهد شد تمرکز در حال حاضر در برنامه ریزی communitywide رویداد در حال آماده شدن برای یک تیرانداز فعال و در تقاضا برای کمک هزینه فدرال تحت متوقف کردن خشونت در مدرسه برنامه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب