هنری کاب معمار مشهور از چه طولانی شد L. A. بلندترین skyscaper می میرد در 94

معمار هنری N. کاب که در طراحی مرکز شهر لس آنجلس' 72-داستان برج بانک آمریکا -- دهه بلندترین ساختمان در غرب مرده

توسط MINERALNEWS در 16 اسفند 1398

معمار هنری N. کاب که در طراحی مرکز شهر لس آنجلس' 72-داستان برج بانک آمریکا -- دهه بلندترین ساختمان در غرب مرده است در خانه اش در نیویورک است.

کاب درگذشت دوشنبه از علل نامشخص با توجه به شرکت خود Pei Cobb Freed & Partners. او 93.

مشهور ترین ساختمان های کاب 70 سال کار حرفه ای بود 800-پا بلند شیشه ای آسمان خراش در حال حاضر به نام 200 کلرندن اما هنوز به طور گسترده ای شناخته شده به عنوان برج جان هنکاک در بوستون.

چشم انداز معمار لوری Olin که مشغول به کار با کاب در چندین پروژه های به نام او را "معمار معمار."

تبلیغات

"او یک همکار. او یک عقل بزرگ. او بسیار گرم و دوست" Olin گفت: بوستون گلوب. "معمولا شما ممکن است یک یا دو نفر از کسانی که, کیفیت, اما شما نمی توانید همه. شما با هری."

کاب متولد شد و در بوستون در آوریل 8 سال 1926 و بزرگ شده در Brookline جرم است. او مورد مطالعه در دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل دانشکده طراحی جایی که او برای اولین بار ملاقات برجسته معمار I. M. Pei بود که او معلم و بعد از آن شریک زندگی خود را.

کاب به نیویورک نقل مکان کرد و در سال 1950 شروع به کار خود را در آسمان خراش معماری اما به پایان رسید تا طراحی ساختمان های متعدد در بوستون از جمله بندر برج و جان جوزف Moakley ایالات متحده دادگاه و Harborpark.

کاب نیز طراحی محل ویل ماری در مونترال, دانشگاه از دانشگاه ایالتی نیویورک فردنیا و Johnson & Johnson مرکزی جهان در, New Brunswick, N. J.

تبلیغات

Henry Cobb

معمار هنری کاب می ایستد در سراسر خیابان را از برج جان هنکاک در بوستون در سال 1977.

(Chet Magnuson/AP)

هر چند Hancock برج — اغلب با اشتباه شیکاگو John Hancock Center — به پایان رسید تا تبدیل شدن به یک بوستون نماد در تاریخ همتراز با کلیسای قدیمی شمالی نبود بلافاصله پذیرفته شده است.

بسیاری از مردم اعتراض برنامه به دلیل آن را نزدیک به معشوق Copley مربع است. پس از آن به عنوان ساخت و ساز نزدیک تکمیل و در سال 1972 پانل های شیشه ای با وزن 500 پوند در هر یک شروع به سقوط از نما.

بسیاری از Bostonians به نام سقوط شیشه ای "قصاص برای overreaching," کاب گفته نیویورک تایمز در سال 2010.

شرکت دستور جایگزینی شیشه اما تبلیغات بد و دادخواهی هزینه های نزدیک به سوار Pei شرکت به تباهی مالی. کاب با تمرکز در درجه اول در طراحی ساختمان های اداری به این شرکت بازگشت.

در سال 1989 کاب طراحی بانک ایالات متحده برج های سر به فلک کشیده ساختمان چادری در صورتی گرانیت ایتالیایی است که در بالای خط افق از بانکر هیل در مرکز شهر L. A. تا Wilshire Grand مرکز ساخته شد در سال 2017 بانک ایالات متحده برج بلندترین ساختمان در لس آنجلس.

بازماندگان او عبارتند از همسر جوآن; سه دختر و سه نوه.

یک بار تحریریه کمک به این گزارش



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب