مقامات بهداشت اعلام کرد شیوع هپاتیت A در سن برناردینو کانتی

San Bernardino County health مقامات دوشنبه اعلام کرد شیوع hepatits یک گفت: ده ها تن از مردم قرارداد ویروسی بیم

توسط MINERALNEWS در 18 بهمن 1398

San Bernardino County health مقامات دوشنبه اعلام کرد شیوع hepatits یک گفت: ده ها تن از مردم قرارداد ویروسی بیماری است.

پس از شروع 2019 وجود داشته است 42 تایید هپاتیت A موارد در این شهرستان با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط San Bernardino County وزارت بهداشت. در مقایسه تنها سه مورد گزارش شده در همه 2018 وزارت بهداشت گفت.

شیوع رخ می دهد زمانی که مردم در یک منطقه قرارداد یک بیماری خاص در یک میزان است که "در بیش از نرمال امید" با توجه به سازمان بهداشت جهانی است.

مقامات گفت: خوشه های اخیر موارد هپاتیت تایید شد در شهرهای راند و سان برناردینو. مردم به بیماری های بودند که عمدتا در جوامع در معرض خطر مانند معتادان و افرادی که بی خانمان شهرستان بیانیه ای گفت:.

تبلیغات

شیوع بیماری در سن برناردینو آخرین به آمار دولت می آید و در میان ملی در افزایش این بیماری است. در سال 2017, صدها نفر از مردم در شهرستان سان Diego تشخیص داده شد از جمله 17 که درگذشت. از آنجا گسترش بیماری به سانتا کروز و لس آنجلس شهرستان که هر دو اعلام کرد شیوع بیماری. در آن زمان مقامات بهداشت هشدار داد که می تواند ماه ها یا سال ها قبل از گسترش این بیماری متوقف شده است.

در سراسر کشور تعداد موارد گزارش شده در هر سال به پایین است که به طور قابل توجهی از سال 2001 زمانی که حدود 11000 نفر قرارداد این بیماری با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. پس از سال ها ثابت کاهش می یابد, اما این بیماری شروع به باز گشت آغاز در سال 2014 آمار نشان می دهد.

هپاتیت A معمولا انتقال از طریق مواد غذایی آلوده. کالیفرنیا شیوع این گسترش از فرد به فرد عمدتا در میان بی خانمان جامعه است.

این ویروس منتقل شده از مدفوع به دهان بنابراین شرایط غیر بهداشتی آن را بیشتر احتمال دارد به گسترش است. شهر سن دیگو نصب ده ها تن از شستن دست ها در ایستگاه ها و شروع به تمیز کردن خیابان ها با سفید کننده-مشخصی آب در هفته های اخیر.

تبلیغات

"موثر ترین راه برای جلوگیری از هپاتیت A است که برای دریافت واکسن," دکتر گفت: ارین Gustafson, San Bernardino County دستیار افسر بهداشت. "این نیز بسیار مهم است برای شستن دست های خود را با آب و صابون به طور منظم برای محافظت از خودتان را از این ویروس است."

این بیماری تاثیر می گذارد بیماران کبد و به طور معمول باعث خستگی و بی اشتهایی و تب و حالت تهوع.

بار نویسنده کارکنان Soumya Karlamangla کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب