رئیس اتحادیه اروپا را بالای علم پنل واریز بیش از COVID-19 پاسخ

بروکسل - رئیس اتحادیه اروپا را بالای علم سازمان استعفا داد در ارتفاع coronavirus بحران یک سخنگوی اتحادیه اروپا

توسط MINERALNEWS در 20 فروردین 1399

بروکسل - رئیس اتحادیه اروپا را بالای علم سازمان استعفا داد در ارتفاع coronavirus بحران یک سخنگوی اتحادیه اروپا گفت, اوایل روز شنبه.

مائورو فراری تا به حال تنها تبدیل شدن به رئيس جمهور از شورای تحقیقات اروپا در ژانویه. 1 اما سخنگوی کمیسیون اروپا یوهانس Bahrke گفت که "من می توانم تایید می کنند که استاد فراری استعفا داد."

اخبار اعلام شد برای اولین بار توسط بار مالی بر اساس بیانیه منتشر شده به این مقاله توسط فراری, که گفت که او "است بسیار نا امید شده توسط اروپا پاسخ" به این بیماری همه گیر. او در مورد شکایت در حال اجرا را به نهادی سیاسی و موانع به عنوان او به دنبال به سرعت راه اندازی یک برنامه علمی برای مبارزه با ویروس.

"من به اندازه کافی از هر دو حکومت از علم و سیاسی عملیات در اتحادیه اروپا," او نوشت: در این بیانیه است. "من ایمان از دست داده در سیستم های خود را."

Bahrke گفت که امیدوار است این کمیسیون خواهد "قادر خواهید بود برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر به زودی" در شرایطی از استعفای اما نداد بیشتر است.

به عنوان coronavirus گسترش از چین به ایتالیا, اتریش, اسپانیا و اتحادیه اروپا دیگر کشورهای بلوک مورد انتقاد قرار گرفت نه با زور و اجبار اقدام به اندازه کافی برای راه اندازی یک هماهنگ پاسخ حتی اگر مسائل بهداشتی هنوز هم در درجه اول یک دولت عضو ،

ماه گذشته اتحادیه اروپا و سازمان ملل تلاش کرده اند برای کار به هم نزدیک و رهبران اتحادیه اروپا خود را متعهد به هماهنگی بهتر سعی کنید برای کاهش انسانی و اقتصادی رنج می برند.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن