او را کشته و 3 نفر پس از پاسخ دادن به آگهی Craigslist در. در حال حاضر او با مجازات مرگ

مردی که دادستان ها می گویند کشته شدن سه نفر و دو نفر دیگر در داونی پس از پاسخ به یک آگهی آنلاین برای یک ماشین

توسط MINERALNEWS در 26 بهمن 1398

مردی که دادستان ها می گویند کشته شدن سه نفر و دو نفر دیگر در داونی پس از پاسخ به یک آگهی آنلاین برای یک ماشین استفاده می شود تقریبا هشت سال پیش صورت امکان مجازات اعدام و بعد به حبس ابد محکوم کرد در این هفته.

همراه با سه فقره قتل یک هیئت منصفه در بر داشت جید Douglas Harris, 37, از لس آنجلس به جرم پنج شنبه از دو فقره اقدام به قتل چهار فقره آدم ربایی برای carjacking و یک تعداد از در اختیار داشتن اسلحه گرم توسط یک جانی با توجه به لس آنجلس دفتر دادستان منطقه.

محاکمه مجازات فاز طی آن هیئت منصفه وزن خواهد شد که آیا هریس است که محکوم به مرگ است انتظار می رود برای شروع سه شنبه.

با توجه به دادستان هریس' داد و بیداد تیراندازی آغاز شد و پس از او به یک داونی کسب و کار ایالات متحده حفاظت از آتش در اکتبر. 24, 2012 در پاسخ به یک آگهی Craigslist در برای 2010 شورلت کامارو.

تبلیغات

وجود دارد, مقامات می گویند که او به ضرب گلوله سه نفر را به کشتن دو Josimar Rojas, 26 و ایرنه Cardenas ریس 35.

او سپس مجبور سوزانا پرز Ruelas, 34 به رانندگی او را و پسر او را به نزدیک خانه که در آن کامارو پارک شده بود به گفته مقامات. پس از ورود او به ضرب گلوله کشته و پرز Ruelas و زخمی شدن پسر دادستان گفت.

در بحث بسته شدن شنبه معاون Dist. Atty. جان مک کینی گفت: هیئت منصفه که شواهد نشان داد "فراتر از همه شک و تردید" است که هریس "اعدام" سه قربانیان و سعی در کشتن دیگران را به سکوت و آنها را به عنوان شاهد به طوری که او می تواند کامارو بدون پرداخت پول برای آن.

"این طرح به کشتن همه" دادستان گفت. "جدول کلمات متقاطع است. این است برای رفتن به یک [ماشین] فروش."

تبلیغات

هریس دستگیر شد و یک روز پس از کشتار و باقی مانده است در آمریکا بدون وثیقه پس از. او تا به حال شده است paroled سه ماه قبل از داد و بیداد تیراندازی پس از محکوم به در سال 2005 از سرقت و اقدام به سرقت مککیننی گفت.

"دل ما به قربانیان و خانواده های آنها و در حال حاضر ما در حال مبارزه برای مشتری ما زندگی" توماس مور یکی از هریس' وکیل مدافع گفت: پس از صدور حکم.

هریس' مورد به طور موقت به تعویق افتاد سال گذشته پس از یکی از وکلای مدافع استدلال کرد که او نمی تواند دریافت یک محاکمه عادلانه در نور از رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom تصمیم به تحمیل یک مهلت قانونی برای اعدام در کالیفرنیا است.

دادگاه عالی کالیفرنیا در نهایت کاهش یافته است به بررسی این مورد.

شهرستان, اخبار, خدمات کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن