او را نگه می دارد رانندگی برای, Lyft, 'چرا که مردم ما نیاز'

بزرگنمایی این تصویر جروم گیج, یک, Lyft, راننده در تورانس کالیفرنیا شده است پیوستن به تظاهرات اصرار ب

توسط MINERALNEWS در 5 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

جروم گیج, یک, Lyft, راننده در تورانس کالیفرنیا شده است پیوستن به تظاهرات اصرار به سوار-نقطه شرکت ها برای درمان کارگران بهتر است. حسن نیت ارائه میدهد از جروم Gage پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از جروم Gage

جروم Gage یکی از آن نادر Lyft رانندگان هنوز هم در جاده ها این روزها ماسک ایمن در محل. او می گوید که شگفتی برخی از مسافران است.

"این نوع مانند کلیشه کریسمس خریدار رفتن به macy's در مانند ساعت 3 صبح در جمعه سیاه و گفت:" وای آنها شما کار؟' "او گفت:. "آره من کار به دلیل نیاز مردم ما است. آنها نمی خواهند به تکیه بر حمل و نقل عمومی."

بسیاری از Lyft و رانندگان باید با توجه به در, رانندگی, چرا که آنها به اندازه کافی پول به خطر بالقوه خود را در معرض این ویروس.

مشاغل از دست داد. کسب و کار در خطر است. جلسات رفته مجازی. چهره Coronavirus رکود اقتصادی ارائه می دهد عکس از کار آمریکایی که زندگی شده اند طرح میتوانست با این بیماری همه گیر.

شرکت های آهسته بوده است به ارائه وعده داده شده دنده محافظ — حتی در شهرهایی مثل لس آنجلس که در آن شهردار دستور داده است تا شرکت ها برای عرضه ضروری کارگران با ماسک رایگان.

"چه می گویند در مورد یک شرکت است که نادیده سلامت و نیازهای کارکنان خود می گوید:" گیج شده است که پیوستن به تظاهرات اصرار به سوار-نقطه شرکت ها برای درمان کارگران بهتر است. "ما به طور بالقوه خطر ما بهداشت و سلامت دیگران است."

گیج شده رانندگی تمام وقت پس از سال 2018 است. به تازگی هر چند او تنها در گرفتن پرداخت برای حدود 20 ساعت در هفته به دلیل تقاضا برای سواری کاهش یافته است بنابراین شتاب. او می گوید: او صرف مقدار زیادی از روز "طول کشیده به سمت جاده انتظار برای آینده وانت" تماشای یوتیوب و یا Netflix بکشد.

او در حال حاضر انجام دهد اما او نگران برنامه های خود را به دنبال آموزش عالی و خرید یک خانه. "من در مورد به من 30s, شما می دانید و من می خواهم همه چیز را برای خودم ... پس این بحران قطعا صدمه زدن به من."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.rucutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن