HBO حداکثر می خواهد به می دانم که چگونه شما Doin'? آن را به عنوان Teases 'دوستان' مراسم

بزرگنمایی این تصویر به 'دوستان' بازیگران را در یک unscripted مراسم ویژه در HBO حداکثر در ماه مه با ت

توسط MINERALNEWS در 3 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

به 'دوستان' بازیگران را در یک unscripted مراسم ویژه در HBO حداکثر در ماه مه با تمام شش ستاره نشان می دهد. بازیگران این نمایش از چپ دیوید شویمر, Lisa Kudrow, Matthew Perry, کورتنی کاکس Arquette, جنیفر آنیستون و Matt LeBlanc مطرح و پس از نشان دادن برنده برجسته کمدی سریال در 54 سالانه جوایز امی ساعات پر بیننده در لس آنجلس در سپتامبر. 2002. نی سخن/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نی سخن/AP

این می تواند به نام یکی که در نهایت friggin' اتفاق می افتد.

تمام شش اصلی اعضای بازیگران megahit طنزهای دوستان را گرد هم می آیند برای یک مراسم debuting در WarnerMedia جمعه اعلام کرد.

"این مقام دوستان و طرفداران! پس از 15 سال و نه ماه و بی حد و حصر فن درخواست از سراسر جهان, ما در حال حاضر با نام تجاری جدید به اطلاعات شما بوده ام در انتظار" خواند.

در این مراسم که با عنوان "یک untitled unscripted ویژه" را در اولین رسانه جدید, جریان, خدمات, HBO Max همراه با تمام 236 قسمت از دوستانکه عرضه در سال 1994 در NBC. Unscripted است صنعت صحبت می کنند واقعیت-TV و یا یک فیلم مستند است که نشان می دهد این خواهد بود که یک reboot از سری اسکریپت.

نشان می دهد ستاره ها — جنیفر آنیستون, کورتنی کاکس, Lisa Kudrow, Matt LeBlanc, Matthew Perry و دیوید شویمر – مجازی گمنام که نشان می دهد شروع خواهد شد بازگشت به برادران وارنر صدا که در آن نشان می دهد به ضرب گلوله کشته شد بیانیه ای گفت:.

"حدس می زنم شما می توانید تماس بگیرید و این یکی که در آن همه آنها را با هم..." گفت: Kevin Reilly مدیر ارشد محتوا افسر HBO Max در آزادی مطبوعات.

رایلی دیرین رسانه های اجرایی است که همچنین به عنوان رئیس جمهور از کانال های کابلی TNT TBS و truTV گفت که او تا به حال این فرصت را به کار بر روی نشان می دهد در برخی از آن 10 سال به اجرا در NBC. او گفت که او "خوشحال" نشان می دهد همچنان به ارتباط با مخاطبان طولانی پس از آن اصلی اجرا به پایان رسید و در سال 2004 اضافه کرد که او امیدوار است این مراسم خواهد شد دوباره که همان جرقه با مخاطبان جدید و قدیمی.

"این شیپور خاموشی به یک دوره زمانی که دوستان و مخاطبان – جمع آوری با هم در زمان واقعی و ما فکر می کنیم این مراسم ویژه ضبط خواهد شد که روح متحد اصلی و طرفداران جدید."

کاکس که با بازی مونیکا Gellar که شخصیت خصلت شامل وسواس پاکیزگی ارسال شده در Instagram یک عکس از بازیگران به همراه یک عنوان است که خواندن به سادگی "این اتفاق می افتد...."

مشاهده این پست در Instagram

آن را اتفاق می افتد... @hbomax @jenniferaniston @lisakudrow @mleblanc @mattyperry4 @_schwim_

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط کورتنی کاکس (@courteneycoxofficial) در

مراسم شده است برای مدت زمان طولانی توسط جان سخت طرفداران نشان می دهد تا کنون از آن به پایان رسید اصلی آن اجرا به عنوان یکی از موفق ترین نشان می دهد در تاریخ تلویزیون در سال 2004.

به عنوان انواع مختلفی اشاره به شایعات مراسم شده اند "چرخش از پاییز گذشته" زیر WarnerMedia را کسب نشان دهد ،

تنوع نیز گزارش هر یک از اعضای بازیگران را کسب رفیع payday در برای ظاهر شدن در ویژه – حداقل 2.5 میلیون دلار در هر.

Netflix قبلا حقوق به دوستان است. آن را به حال شده است که یکی از جریان های غول پیکر پربیننده ترین برنامه Netflix بکشد تا آن خداحافظی به نشان می دهد در ماه دسامبر به tweeting در آن زمان "که در آن ما باید برای خداحافظی."

وارنر رسانه ها بیشتر توپ زدن Netflix برای دوستان و گزارش پرداخت $425 میلیون دلار برای حقوق به جریان تمام 10 فصل نشان می دهد.

پس از آن رفت و هوا در سال 2004 دوستان نمایش داده شده فوق العاده ماندن در قدرت اتصال با مخاطبان که نیست به اندازه کافی به یاد داشته باشید نشان می دهد در اصل آن را اجرا کنید.

نشان می دهد در اطراف محور شش دوستان راشل (جنیفر آنیستون), مونیکا (Cox) قمر (Kudrow) جوی (LeBlanc) چندلر (پری) و راس (شویمر) – تمام 20-چیزی زندگی در شهر نیویورک است.

در بسیاری از راه های نشان می دهد پیشگامانه مانند زمانی که شش اصلی اعضای بازیگران با موفقیت مذاکره 1 میلیون دلار برای هر قسمت پرداخت در اواخر در نمایش را اجرا کنید.

دوستان این بود — و همچنان به — باید سهم خود را از منتقدان از جمله کسانی که نقطه به نقطه نشان می دهد عدم نژادی نمایندگی به صورت یک مجموعه فرهنگی در شهر نیویورک است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن