Harvey Weinstein دفاع وکیل می گوید 2013 تجاوز به عنف متهم نگه داشته تا روابط صمیمی با مغول

پس از یک بازیگر مشتاق ادعا Harvey Weinstein بارها و بارها مورد آزار قرار گرفته در یک ارتباط است که شامل دو نمو

توسط MINERALNEWS در 14 بهمن 1398

پس از یک بازیگر مشتاق ادعا Harvey Weinstein بارها و بارها مورد آزار قرار گرفته در یک ارتباط است که شامل دو نمونه تجاوز جنسی هالیوود مغول دفاع وکلا مواجه او دوشنبه با ایمیل های دوستانه و سایر مبادلات بین دو ادعا او در واقع یک کنترل قدرت خود را پویا است.

دانا Rotunno, Weinstein سرب وکیل صرف سه ساعت سوال که چرا این زن ادامه داد: به صمیمی حتی دوست داشتن تعامل با Miramax بنیانگذاران پس از او اتهام او حمله و او را در شهر نیویورک هتل در سال 2013.

Rotunno بود سریع به اشاره است که زن پیوست Weinstein برای نمایش فیلم "August: Osage County" روز بعد از یکی از اتهام تجاوز رخ داده است. پنج ماه بعد زن اشاره شده این فیلم در یک مودب تبادل ایمیل با Weinstein.

"فیلم شما انتخاب می کنید برای قرار دادن در آن وجود دارد و پنج ماه بعد است که فیلم او شما را مجبور به رفتن و دیدن. این فیلم شما را به دیدن این به بعد شما ادعا می کنند به شما حمله?" Rotunno پرسید.

تبلیغات

در طول نزدیک به شش ساعت شهادت عاطفی دوشنبه, زن بازگو او به اتهام سوء استفاده از ارتباط با Weinstein یکی او گفته بود نوبت دلسوز و بی رحمانه است. این بار را شناسایی نمی کند زنان را که تجاوز جنسی اتهامات مگر اینکه آنها را انتخاب کنید برای رفتن با آنها را در خارج از دادگاه.

هر چند او ادعا Weinstein raped او در لس آنجلس و نیویورک از جمله اتهام 2013 منهتن حمله که باعث شد برخی از این اتهامات که او در حال حاضر می ایستد trial — او همچنین گفت که آنها تا به حال چندین مبنی بر برخوردهای جنسی.

Weinstein, 67, شارژ در نیویورک با درجه تجاوز دو فقره درنده تجاوز جنسی یک تعداد از درجه اول و تجاوز جنسی و یک تعداد از سوم درجه تجاوز به عنف. اتهامات بنیادی از اتهامات میمی هیلی یک کارمند سابق Weinstein شرکت تولید; و زن که شهادت جمعه.

Weinstein را رد کرده است همه تخلف است. خود را وکیل استدلال کرده اند که هر یک به اتهام حمله جنسی با رضایت طرفین بود.

تبلیغات

روز دوشنبه Rotunno چکش در زنان ادعا می کنند که او را نگه داشته و درگیر شدن با Weinstein, در بخشی به دلیل او می ترسم که او خواهد به او آسیب برساند و یا حرفه ای خود را به مخاطره می اندازد. شیکاگو وکیل اشاره کرد که اغلب در آغاز خود را به ایمیل تعاملات حتی در تاریخ پس از اتهام تجاوز. او همچنین در مورد سوال چگونه Weinstein آسیب می تواند زندگی حرفه ای خود را که مهم ترین, استماع, او تا به حال تا کنون ارائه شده بود مرتب توسط Weinstein در وهله اول.

"من تا به حال این پویا با هاروی که در آن من فقط احساس من تا به حال به اطاعت و پرش" زن روز دوشنبه گفت:. "سوء استفاده رخ داده است که او می تواند غیر قابل پیش بینی بود و او را به انجام کاری غیر قابل پیش بینی."

Rotunno نیز مواجه با یک ایمیل که در آن او ارائه شده به معرفی مغول و به مادرش اشاره کرد که نگه داشته در تماس با Weinstein به او ارائه اطلاعات تماس هر زمان که او یک گوشی جدید. زن مقابله دوباره که او می خواست به نظر می رسد احترام و nonthreatening به منظور جلوگیری از Weinstien خشم.

Cross-examination انتظار می رود برای ادامه دوشنبه بعد از ظهر.

بار نویسنده کارکنان لوقا پول و کمک به این گزارش از لس آنجلس.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن