دانشگاه هاروارد ییل اهداف وزارت آموزش و پرورش اعتراض به کمک های مالی خارجی

بزرگنمایی این تصویر Harkness برج در محوطه دانشگاه ییل در نیوهیون Conn., در یک عکس گرفته شده در سال 2

توسط MINERALNEWS در 24 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

Harkness برج در محوطه دانشگاه ییل در نیوهیون Conn., در یک عکس گرفته شده در سال 2016. دانشگاه ییل است و در میان مدارس شده اند که به طور خاص در وزارت آموزش و پرورش بررسی است. بث Harpaz/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بث Harpaz/AP

وزارت آموزش ایالات متحده می گوید آن است که باز کردن یک تحقیق از دانشگاه ییل و دانشگاه هاروارد برای عدم افشای صدها میلیون دلار در هدیه و قرارداد از اهدا کنندگان خارجی.

دو آیوی لیگ مدارس جدا شده است در یک دولت فدرال سرکوب موسسات آموزش عالی به اتهام نیست, گزارش کمک های مالی خارجی از بیش از 250.000 دلار به عنوان قانون مورد نیاز در بخش 117 تحصیلات عالی عمل می کنند.

وزارت آموزش و پرورش گفت: دانشگاه ییل موفق به فاش مجموع $375 میلیون دلار پول خارجی است و از آن نگران بود که دانشگاه هاروارد ممکن است به طور کامل در انطباق با الزامات گزارش.

"این است که در مورد شفافیت" وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos در بیانیه ای گفت:. "اگر کالج ها و دانشگاه ها در حال پذیرش خارجی پول و هدایای خود را به دانش آموزان اهدا کنندگان و مالیات دهندگان شایسته را به می دانم که چقدر و از چه کسی است."

نامه ای از نی Rubinstein, سازمان حفاظت محیط زیست اصلی معاون مشاور عمومی به دانشگاه ییل جمهور Peter Salovey متهم دانشگاه نه گزارش "یک منبع خارجی هدیه و یا قرارداد" در دوره 2014 تا 2017 با وجود این مدرسه با داشتن سایت در ده ها کشور جهان است.

در نامه ای مشابه به دانشگاه هاروارد جمهور لارنس Bacow, Rubinstein گفت: وزارت آموزش و پرورش شد "آگاهی از اطلاعات نشان می دهد دانشگاه هاروارد فاقد مناسب نهادی کنترل."

وال استریت ژورنال برای اولین بار گزارش تحقیق و تفحص در روز چهارشنبه. این کاوشگر از دانشگاه ییل و دانشگاه هاروارد است که بخشی از یک معاینه توسط سازمان حفاظت محیط زیست می گوید که در اجرای آن تلاش های پس از ماه جولای باعث این گزارش حدود 6.5 میلیارد دلار در قبلا نامعلومی پول خارجی زیادی از آن از چین, عربستان سعودی, قطر و امارات متحده عربی با توجه به گروه.

در یک ایمیل به NPR ییل سخنگوی کارن Peart گفت که این دانشگاه تا به حال "دریافت کرد وزارت آموزش و پرورش درخواست برای ثبت برخی از هدایا و قرارداد از منابع خارجی."

"ما در حال بررسی این درخواست و آماده شدن برای پاسخ به آن" او گفت:.

در یک شبیه ایمیل پاسخ هاروارد سخنگوی Jonathan Swain تایید کرد که این مدرسه دریافت کرده بود "اطلاع از تحقیقات" از سازمان حفاظت محیط زیست و نیز آماده شدن پاسخ.

سال گذشته این گروه همچنین با ارسال نامه به دانشگاه تگزاس A&M دانشگاه کرنل دانشگاه راتگرز دانشگاه انستیتو تکنولوژی ماساچوست و دانشگاه مریلند است.

در مورد دانشگاه ییل نامه ای از سازمان حفاظت محیط زیست به طور خاص درخواست تمام سوابق از مدرسه مرتبط با هدیه و یا قراردادهای از, عربستان سعودی, عربستان سعودی از اتباع چین, Huawei Technologies و ZTE. Huawei و ZTE – چینی شرکت های فن آوری با جاه طلبی به ارائه زیرساخت های جهانی برای نسل بعدی 5G شبکه های تلفن همراه — قرار داده شد در لیست سیاه تحریمهای آمریکا در سال گذشته است. ایالات متحده گفت: Huawei است که تهدیدی برای امنیت ملی و شرکت اغلب در انتقاد از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

سازمان حفاظت محیط زیست ایران در دانشگاه هاروارد به دنبال بازداشت های اخیر از چارلز Lieber از صندلی های دانشگاه گروه شیمی و زیست شناسی شیمی. Lieber متهم شد با ساخت "false ساختگی و جعلی و بیانیه" به وزارت دفاع امریکا در مورد روابط به برنامه دولت برای استخدام خارجی دانشمندان و محققان.

در استشهاد اف بی آی گفت: Lieber که رهبری یک گروه متمرکز در تولید علوم نانو در حال تاسیس یک آزمایشگاه تحقیقاتی در چین مرکزی شهر ووهان ظاهرا بدون این دانشگاه را دانش است.

در ماه فوریه سال گذشته گزارش سنا توصیف نفوذ چین در ایالات متحده در سیستم آموزش و پرورش به عنوان "به طور موثر یک سیاه چاله" از آنجا که دانشگاه های شکست شد به گزارش پول خارجی است.

نامه ای از سازمان حفاظت محیط زیست مشاور عمومی Rubinstein برای بهداشت ، راب پورتمن (R-اوهایو) رئیس این کمیته که نویسنده این گزارش گفت: چین حزب کمونیست "سرمایه گذاری استراتژیک" در ایالات متحده در سیستم آموزش و پرورش و این که "مردم فاقد دقیق و یا تصویر کامل از چین هزینه های کلی از آنجا که نزدیک به 70 درصد از کالج ها و دانشگاههای که پذیرش چنین کمک های مالی از چین شکست خورد به گزارش آنها است." آن گفت: چینی ها پول می آید با "رشته های است که می تواند سازش آزادی علمی."

اما مقصر این "سیاه چاله" نباید صرفا در موسسات آموزش عالی استدلال شورای آمریکایی در آموزش و پرورش (ACE) که نشان دهنده صدها نفر از کالج ها و دانشگاه ها.

در ژوئیه نامه ای به وزارت آموزش و پرورش, ACE, معاون ارشد رئیس جمهور برای روابط دولت Terry W. Hartle اشاره کرد که در بیش از سه دهه از بخش 117 اضافه شده به قانون آموزش عالی ارائه شده است یک منبع از "سردرگمی" برای مدارس و گروه هرگز ساخته شده تلاش برای نوشتن قوانین روشن.

"انطباق نیاز به روشن و بدون ابهام درک درستی از تعهدات" Hartle نوشت. "این است که آشکارا ناعادلانه به اجرای الزامات است که وجود ندارد در نوشتن."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن