هری سبک بر روی 'خوب خط,' Stevie Nicks و تعریف خود را از موفقیت

بزرگنمایی این تصویر "من در تلاش برای اجازه دهید به نکته نگران کننده و این چیزی است که من دوست داشتم

توسط MINERALNEWS در 9 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

"من در تلاش برای اجازه دهید به نکته نگران کننده و این چیزی است که من دوست داشتم بیشتر در مورد این آلبوم به جای یکی از اولین" هری سبک می گوید: ساخت آلبوم خوب خط. هلنه ماری Pambrun/حسن هنرمند پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
هلنه ماری Pambrun/حسن هنرمند

در یک دهه Harry Styles رفته از تپش قلب به جهانی ستاره پاپ در حق خود. به عنوان او فاصله خود را از سال نوجوان به عنوان یک عضو از یک جهت او را تبدیل به خود فرد, بازیگران در سال 2017, فیلمهای دانکرکمیزبانی شنبه شب زندگی می کنند و ایجاد موسیقی است که نیش ترمزی میزند از انواع را تحت تاثیر قرار.

سبک او منتشر شد دومین آلبوم انفرادی خط خوب در اواخر سال گذشته و علاوه بر نمایش برخی از این تأثیرات و استعدادهای خود را به عنوان یک ترانه سرا, آن را نیز یک موفقیت تجاری با بزرگترین فروش آمریکا هفته و یک مرد هنرمند پس از اریک کلپتون را امتیوی در سال 1992.

اما سبک او می گوید که زمان زیادی را صرف تجدید نظر در ایده خود را از موفقیت پس از سفر خود با عنوان آلبوم. "من فکر می کنم اگر شما آنچه شما می خواهید برای ایجاد و سپس در نهایت هیچ کس نمی تواند به شما بگویم که شما در حال ناموفق دلیل این که شما در حال انجام آنچه شما را خوشحال می کند" او می گوید.

NPR, Mary Louise کلی صحبت به سبک هری در مورد عشق خود را از Fleetwood Mac و پیدا کردن آزادی در موسیقی از '70s آنچه که او می گویند به او 16 ساله خود و ناخن لهستانی. گوش دادن به بازیکن فوق و در ادامه برای یک رونوشت از خود را کامل مکالمه.

این مصاحبه ویرایش شده برای طول و وضوح.

YouTube

مری لوئیس کلی: های اخیر خود آلبوم به نظر می رسد گره خورده است تا در دهه 70 است که در یک دهه شما نیست در واقع از طریق زندگی می کنند. آنچه در آن است در مورد آن دوران که شما ترسیم می کند ؟

هری سبک: وجود آزادی در موسیقی است که بسیار الهام بخش است. اگر شما رفتن به عقب و گوش دادن به خیلی از این موسیقی شما گوش دادن به آهنگ ها از [کارول کینگ] ملیله و هری نیلسون و آهنگ و صدای بسیار تازه است. من فکر می کنم آن دیوانه که چیزی که ساخته شده بود تا چندی پیش, شما می توانید گوش دادن به آن را در حال حاضر و مانند "من می خواهم من طبل به صدا مانند این درام, و من می خواهم رشته ها به صدا مانند این رشته." من فکر می کنم که واقعا باور نکردنی است. و من فکر می کنم آن را فقط به آزادی این افراد انجام آنچه آنها می خواستند به انجام. بدیهی است که کسب و کار موسیقی تغییر کرده است خیلی از آن — وجود دارد مقدار زیادی بیشتر از همه حلق آویز کردن با هم و پخش آهنگ و موسیقی بسیار رقابتی تر در حال حاضر.

و این شاید کمی بیشتر تولید می شود در حال حاضر ؟ کمتر آلی?

من فکر می کنم ما فقط باید فن آوری های مختلف. زمانی که ما برای انجام اولین آلبوم انفرادی خود من تا به حال این چیزی که من می خواستم به انجام همه چیز را به نوار. و سپس من به نوعی متوجه شدم که بیتلز نمی با استفاده از نوار کاست چرا که آن را واقعا سرد بود به استفاده از آنها از آن استفاده می شود چرا که آن را به بهترین تکنولوژی بودند [در آن زمان] و این صدا بهترین. و در حال حاضر ما فقط باید راه های مختلف ضبط مسائل و شما می توانید چیزهای صدا واقعا خوب — بنابراین ما به نوعی رها شده نوار چیزی. به طور کلی آنچه تساوی به من که با موسیقی فقط آزادی.

شد ساخت خط خوب صدا مثل موسیقی از '70s یک انتخاب آگاهانه?

من گوش دادن به چیزهای بسیار دیگر مثل "من فقط می خواهم چیزهای من به صدا شبیه به این." شما رشد می کنند تا گوش دادن به آنچه که پدر و مادر خود را گوش دادن به. برای من آن بود [نورد] سنگ بیتلز Fleetwood [مک] بسیاری از ملکه الویس پریسلی, شانیا تواین, Savage Garden, Norah Jones. که نوع مانند پایه آنچه در اولین تجربه من با موسیقی بود و من احساس می کنم مانند شما نمی تواند کمک کند اما بسیاری از مراجع از آنچه شما بزرگ شده گوش دادن به [در موسیقی خود را].

YouTube

صحبت از فلیتوود مک من دیدم شما بدست می دانم و کار با Stevie Nicks. آنچه را که می خواهم برای رسیدن به می دانم کسی بود که موسیقی متن فیلم از دوران کودکی خود را و بیرون رفتن به روی صحنه با آنها ؟

این مرز در خارج از بدن تجربه است. "رویاهای" اولین آهنگ من می دانستم که تمام کلمات به من استفاده می شود به خواندن آن را در ماشین با مادر من. هر بار که من با او هستم به شما می خواهید می شود بدیهی است که در حال حاضر درست است ؟ من در تلاش برای لذت بردن از بودن با او و غوطه ور شدن در. اما من فکر می کنم در همان زمان در حالی که شما در اتاق با من نشسته وجود دارد فکر کردن در مورد اینکه 10 سال و آواز آهنگ.

مهم نیست که اگر شما فوق العاده معروف خود را ؟

من فکر نمی کنم چون در نهایت همه ما انسان هستیم. آن را مانند فلج starstruck آن را بیشتر شبیه من سعی کنید و درک آنچه که من 10 ساله خود را از آن فکر می کنم. من فکر می کنم در نهایت شما را ملاقات [معروف دیگر مردم] و شما به نوعی در ترس از آنها, اما در همان زمان شما را وادار به قطع با آنها در این سطح انسانی که در آن شما فقط صحبت کردن و این واقعا شگفت انگیز است.

کسانی که در این لحظات است که نوع معنی ترین دلیل آن را واقعی است. و هنگامی که هر چیز دیگری در مورد اینکه در موسیقی, می رود که این مسائل است که من فکر می کنم شما را تا پایان با خود گفتن grandkids. برای مثال با استیوی مورد علاقه من لحظه در مورد آن نیست معمولا نشان می دهد این تمرین. هنگامی که ما برای اولین بار با هم بازی شد در نغمه سرای سیار — معروف که در آن التون جان خود را در ایالات متحده برای اولین بار نشان می دهد — و این شگفت انگیز بود اما مورد علاقه من بود soundchecking. آن را مانند چهار نفر در آن وجود دارد و فقط ما آواز در خالی Troubadour. برای من که یک لحظه که من هستم رفتن به نگه دارید.

صحبت از لحظات که در آن شما می خواهید شما می توانید بگویید که شما را جوان تر خود را "دوستان شما هیچ ایده": از 10 سال پیش زمانی که شما امتحان برای این واقعیت نشان می دهد بریتانیا X Factor, قاضی, Simon Cowell خواسته شما "چه شما می خواهید برای انجام با زندگی خود چه در حال برنامه آینده خود را?" شما گفتید که رفتن به دانشگاه در پاییز به مطالعه "قانون, جامعه شناسی, کسب و کار و چیز دیگری است اما من مطمئن نیستم هنوز."

وجود دارد بسیاری از ما که می خواستم به یک ستاره راک و به پایان رسید تا بودن وکلا. شما از راه های دیگر. آن را خنده دار, گوش دادن به خودتان است ؟ چه چیزی شما را برای شما آرزو می تواند خود را بگویید 16 ساله خود را?

من حدس می زنم مانند "نگران نباشید." در سال های اولیه من زمان زیادی را صرف نگرانی در مورد آنچه اتفاق می افتد و همه چیز اشتباه و گفتن چیزی اشتباه و انجام چیزی اشتباه. من در تلاش برای اجازه دهید به نکته نگران کننده و این چیزی است که من دوست داشتم بیشتر در مورد این آلبوم به جای اول. من فکر می کنم من تا به حال بسیاری از ترس — که آیا آن را آگاهانه یا ناخودآگاه — فقط در مورد آن اشتباه است. زمانی که من گوش دادن به این آلبوم در حال حاضر اگر چه من هنوز هم آن را خیلی دوست دارم احساس می کنم مثل من تقریبا بولینگ با ضربه گیر تا کمی. من می توانم شنیدن مکان های که در آن من در حال بازی آن امن است.

من فکر می کنم با این یکی پس از سفر با یک آلبوم بود که لزوما یک رادیو ضبط و مردم به دیدن این نمایش متوجه شدم که تنها چیزی که مردم واقعا می خواهید این است که برای شما به انجام آنچه شما می خواهید به انجام. در نهایت من فکر می کنم اگر مردم باور در شما, شما می توانید یک رکورد بد را بد آهنگ و مردم هنوز هم به نشان می دهد اگر آنها علاقه مند هستید و آنها می خواهم به دیدن شما. من فکر می کنم تنها زمانی مردم "چه می دانید ؟ من با انجام این کار" است که آن را متوقف می شود که معتبر. شما واقعا نمی توانید سرزنش مردم است. اگر یک هنرمند من را دوست داشت و من احساس مانند آنها تقلید می کنی آن را من نمی توانم بگویم که من می خواهم به نگه داشتن رفتن به نشان می دهد. من فکر می کنم که یک چیز بزرگ برای من فقط تلاش برای نگرانی کمتر است. بدترین چیزی که می تواند اتفاق می افتد این است که من یک رکورد است که من فکر می کنم هر کس دیگری می خواهد برای شنیدن و سپس آن را به خوبی انجام دهد. و شما نشستن وجود دارد رفتن "خب من آرزو می کنم من می خواهم فقط رکورد هایی که من می خواستم." من فکر می کنم اگر شما آنچه شما می خواهید برای ایجاد و سپس در نهایت هیچ کس نمی تواند به شما بگویم که شما در حال ناموفق دلیل این که شما در حال انجام آنچه شما را خوشحال می کند. که بزرگترین چیزی که یاد گرفتم این بار.

شما شگفت آور است. شما لباس می پوشند اما آنها الگو و florals و شما تا به حال که بلوز کردم که تمام توجه در سال گذشته Met Gala. متوجه شدم شما با پوشیدن لهستانی ناخن و شما لباس می پوشند که تار سنتی خطوط گاهی اوقات. آنچه از شما امید مردم را از که ؟ آن را فقط "این چیزی است که من می خواهم به پوشیدن مقابله با آن" و یا شما در حال تلاش برای ارسال هر نوع پیام ؟

Harry Styles
بزرگنمایی این تصویر
تیم واکر/حسن هنرمند

برای من آن را مانند آن را انجام برای ارسال یک پیام. بخشی از بودن در آخرین تور هنگامی که مردم به تماشای این نمایش متوجه شدم "این افراد فقط می خواهید برای دیدن من بود خودم و به من گفتن آنها را به خود باشد." و من فقط نمی خواهم به یک منافق. من آن زمانی که من کار نمی کند, بنابراین من آن را احساس نمی کند مانند آن را برای من ارسال یک پیام با من ناخن لهستانی." من فقط با قرار دادن مقدار زیادی وزن کمتر در پشت آن فکر می کنم. و گاهی اوقات من فراموش کرده ام چرا که من به جایی و کسی را مانند "آیا شما ناخن لهستانی ، من خوش شانس است که من در یک صنعت است که اجازه می دهد تا شما را به خلاق و بیان خود را, و من می خواهم آن تشویق به کسی.

شما می توانید به ما بگویید که در مورد آهنگ های مورد علاقه در این آلبوم ؟

من دو تا آهنگ های مورد علاقه در این آلبوم احتمالا "گیلاس" و "خط خوب است." "گیلاس" که در پنجمین آهنگ آلبوم. این یکی از مورد علاقه های من عمدتا به دلیل چگونه آن آمد. زمانی که من شروع به ساخت این آلبوم ... من احساس مانند آن را تا به حال خواهد بود. آخرین رکورد واقعا یک رادیو ضبط: تک ["نشانه ای از بار"] از آن 6 دقیقه پیانو تصنیف پس از آن نبود معمولی فرمول. بنابراین من احساس کمی از فشار است که من می خواستم برای ایجاد چیزی است که کار می کرد. من در تلاش بود تا این مسائل را یک شب در استودیو و من نگران بود چون من فقط واقعا میل چیزی است که من انجام شده بود. من احساس مثل من در تلاش بیش از حد سخت است. که زمانی که من را به موسیقی است که من دوست دارم حداقل زمانی است که من در تلاش برای نوشتن یک آهنگ پاپ و یا من در تلاش برای نوشتن چیزی سرگرم کننده است.

YouTube

همه چپ برای آخر هفته شد و من تایلر جانسون که من با کار و سامی Witte. آن را دو یا سه صبح بود و ما با داشتن یک نوشیدنی و فقط به صحبت کردن. من بود گفت: چگونه من باید تمام سوابق این است که من دوست دارم من دوست دارم همه این نوع از موسیقی و در پنج سال من می خواهم به این نوع از ضبط و در 10 سال من می خواهم به این نوع آلبوم و پس از آن من را به موسیقی است که من واقعا می خواهید را به. و تایلر فقط گفت: "شما فقط باید برای ایجاد موسیقی است که شما می خواهید به سمت راست در حال حاضر. این تنها راه انجام آن را در غیر این صورت شما در حال رفتن به آن را پشیمانی."

و "گیلاس" بود که در نتیجه آن ؟

بنابراین ما در آنجا ماند و سامی شروع به نواختن گیتار, ریف و ما آن را از طریق شب و ثبت آن. هر کس آمد در صبح و به آن گوش ... من شنیده ام از آن زمانی که آن را به پایان رسید و شد مانند "این نوع از موسیقی من می خواهم."

چگونه شما نوشتن "خط خوب?"

"خط خوب" من نوشت: [طول] یک شکاف در تور. آن ژانویه 2018 و من در خانه تام که من کار می کنند و ما فقط شروع به نواختن این چیزی که ما شروع به لایه بندی این خواننده و آن را تبدیل به این 6 دقیقه ای چیزی. من تا به حال آن را برای یک مدت زمان طولانی و من نگه داشته و گوش دادن به آن در طول سفر مانند من می خواهم به گوش دادن به آن را قبل از من به رختخواب رفت. فقط sonically من عاشق این آهنگ و دوست داشتم این شعر از این آهنگ. هنگامی که ما آن را نوشته است من به نوعی می دانست که این آخرین آهنگ از یک آلبوم و ما به پایان رسید تا مصرف آن را به داخل حمام, سکس در انگلستان که در آن من در ساخت این رکورد در حالی که برای. من می خواستم آن را به نوبه خود به چیز دیگری در پایان من می خواستم مانند یک اوج ، در حالی که ما در داخل سامی شروع به بازی این چیز کمی در پیانو من و بهینه سازی آن کمی من و من بود "است که در پایان '،' "در حال حاضر زمانی که من گوش دادن به آن یکی از آن چیزهایی که در آن من فقط افتخار است که این مال من خیلی خوشحال هستم. این یکی از آن آهنگ ها که من همیشه می خواستم به.

NPR مالوری یو سارا هندل و سامی Yenigun تولید شده و ویرایش شده این مصاحبه برای پخش. Cyrena تورس و سرمقاله کارآموز جان لوئیس اقتباس آن برای وب است.

YouTube


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب