هانا باران همچنان بزرگترین تهدید برای ویروس نقطه داغ تگزاس

کورپس کریستی, تگزاس - South Texas آماده برای جاری شدن سیل روز شنبه پس از طوفان هانا غرش ساحل روز قبل از آوردن

توسط MINERALNEWS در 5 مرداد 1399

کورپس کریستی, تگزاس - South Texas آماده برای جاری شدن سیل روز شنبه پس از طوفان هانا غرش ساحل روز قبل از آوردن بادها که حمله سواحل خلیج فارس با باران و طوفان خروش به یک بخشی از کشور در تلاش برای مقابله با افزایش موارد ابتلا به کوروناویروس.

اولین طوفان 2020 اطلس طوفان فصل محصل دو بار به عنوان دسته 1 طوفان در بعد از ظهر شنبه در طول کمی بیش از یک ساعت. اولین ریزش زمین اتفاق افتاده است در حدود 5 بعد از ظهر در حدود 15 مایل (24 کیلومتر) شمال بندر منسفیلد است که در حدود 130 مایل (209 متر) در جنوب کورپس کریستی. دوم ریزش زمین در زمان و مکان در این نزدیکی هست در شرق Kenedy شهرستان است. هانا آمد در ساحل با حداکثر پایدار باد از 90 مایل در ساعت (145 kph). همانطور که از شنبه شب این بادها به حال ضعیف به 75 مایل در ساعت (120 kph).

بسیاری از قطعات از تگزاس از جمله مناطقی در نزدیکی جایی که هانا آمد در ساحل شده است در برخورد با یک موج در coronavirus موارد در هفته های اخیر اما مقامات محلی گفته بودند آمادگی برای هر طوفان ممکن است به ارمغان بیاورد.

کریس Birchfield یک هواشناس با خدمات ملی آب و هوا در براونزویل گفت: ساکنان نیاز به هشدار باقی می ماند. هانا را باد انتظار می رود به تضعیف شنبه شب اما طوفان تهدید واقعی باقی مانده بارش باران های سنگین.

"ما حتی نزدیک به بیش از, در این نقطه" Birchfield گفت. "ما هنوز در انتظار فاجعه بار جاری شدن سیل."

پیش بینی گفت: هانا می تواند 6 تا 12 اینچ (15 تا 30 سانتیمتر) از باران از طریق پنج شنبه شب — با جدا مجموع از 18 اینچ (46 سانتیمتر) — در علاوه بر این به ساحلی متورم است که می تواند تهدید کننده زندگی و گشت و گذار و تبدیل شرایط فعلی است.

برخی از مناطق در جنوب تگزاس در حال حاضر گزارش دریافت تا 9 اینچ (23 سانتیمتر) از باران از جمله کامرون شهرستان که در مرز مکزیک و که در آن براونزویل واقع شده است. بارش بالغ شد و انتظار می رود در طول شب و به یکشنبه.

"آن بوده است در تمام طول روز" ملیسا Elizardi سخنگوی کامرون شهرستان قاضی ادی Treviño گفت: بارش.

در یک صدای جیر جیر جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت دولت او بود نظارت هانا, همراه با طوفان, Douglas بود که به سمت هاوایی در اقیانوس آرام است.

شری Boehme زندگی می کند که در یک محل سکونت در کنار ساحل در کورپس کریستی گفت: طوفان رویکرد افزایش اضطراب او احساس در طول بیماری همه گیر. 67 سال است و عمدتا در خانه ماند به دلیل مسائل بهداشتی مربوط به بیماری مزمن ریه.

"این تقریبا مانند دو whammy به ما" Boehme گفت: روز شنبه از طریق تلفن. "من فکر می کنم آن را ساخته شده است بسیاری از مردم عصبی است. ... ما را از طریق آن دریافت کنید. همه خوب و قوی و به هم چسبیده."

هانا آمد و نزدیک به سه سال پس از طوفان هاروی محصل جنوب, کورپس کریستی. هانا نمی شد انتظار می رود به عنوان مخرب که هاروی که به کشته شدن 68 نفر و باعث حدود 125 میلیارد دلار خسارت در تگزاس است.

اولین پاسخ دهندگان در کورپس کریستی فعالانه موانع قرار داده شده در نزدیکی تقاطع ها به آنها را آماده برای رفتن اگر خیابان ها شروع به سیل شهردار جو مککمب گفت. بیش از 43,700 مردم در سراسر جنوب تگزاس از جمله کورپس کریستی, هرلینگن و Brownsville, بدون قدرت بودند شنبه شب با توجه به AEP تگزاس.

گارد ساحلی ایالات متحده آمریکا نامیده می شد برای کمک به نجات یک زن و شوهر در یک قایق بادبانی که در مصرف آب شنبه شب در یک بندرگاه در نزدیکی کورپس کریستی سخنگوی پیج کس پیر گفت. یک swiftwater تیم امداد و نجات به کمک در گرفتن زن و شوهر بازگشت به زمین را بدون آسیب.

کورپس کریستی است که در Nueces شهرستان که در آن مقامات بهداشتی عناوین ساخته شده زمانی که آنها نشان داد که 60 نوزادان آزمایش مثبت برای COVID-19 ژوئیه 1 به تاریخ 16 ژوئیه است.

دورتر جنوبی در کامرون شهرستان بیش از 300 تایید موارد جدید گزارش شده تقریبا روزانه به مدت دو هفته گذشته با توجه به دولت بهداشت و درمان آمار و ارقام. هفته گذشته نیز این شهرستان را از مرگبارترین بیماری همه گیر.

کشورهای ساحلی درهم در این بهار به تنظیم اضطراری طوفان قصد دارد به حساب برای این ویروس و هانا loomed به عنوان اولین آزمون بزرگ است.

جنوب تگزاس مقامات برنامه ریزی برای هر گونه احتمالی نجات پناهگاه و نظارت از طوفان خواهد شد که این بیماری همه گیر در ذهن و ترکیب اجتماعی فاصله دستورالعمل ها و ماسک پوشیدن. کامرون شهرستان برنامه ریزی شده برای باز کردن حداقل سه تخلیه پناهگاه است. سایر استان ها و شهرستانها در سراسر جنوب تگزاس نیز افتتاح پناهگاه با بسیاری از نیاز به ماسک صورت.

رژیم صهیونیستی. گرگ ابوت گفت: برخی از پناه را در اتاق های هتل بنابراین مردم می توانند از هم جدا شوند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"ما نمی توانیم اجازه این طوفان منجر به بیشتر catastrophically مرگبار رویداد توسط stoking اضافی گسترش COVID-19 است که می تواند منجر به مرگ و میر" ابوت گفت.

منابع مختلف و پرسنل برای پاسخگویی به طوفان شد و در حالت آماده به کار در سراسر کشور از جمله جستجو و نجات تیم و هواپیما.

ابوت گفت که او صادر کرده است یک فاجعه اعلامیه برای 32 استان ها در تگزاس و خواسته بود دولت فدرال به تصویب مشابه اعلام شده است.

تورنادو نیز ممکن است شب شنبه برای قسمت های پایین تر به وسط تگزاس, ساحلی, ساده. طوفان هشدار باقی مانده است در اثر پورت منسفیلد به Baffin خلیج جنوبی از کورپس کریستی و یک طوفان گرمسیری هشدار بود در اثر از پورت منسفیلد جنوب به بارا el Mezquital مکزیک و از Baffin خلیج شمال به بندر اوکانر.

مکزیک northeasternmost متحده ساحلی, Tamaulipas و Nuevo Leon فقط به غرب آن نیز اقدامات احتیاطی در زمان پیش از طوفان ورود. Tamaulipas ضد عفونی پناهگاه سعی کنید برای جلوگیری از گسترش COVID-19, دولت, فرماندار, Francisco Cabeza de Vaca, توییتی. در ضمن مدنی حفاظت اداره ارسال قایق های نجات و دیگر تجهیزات به شمال Nuevo Leon به دلیل باران های سنگین انتظار می رود شد.

دیوید لئون ملی مدیر حفاظت مدنی بخش گفت Milenio تلویزیون در روز شنبه که به عنوان بسیاری از 800 پناهگاه می تواند فعال, در بخش هایی از مکزیک است که می تواند تحت تاثیر قرار توسط هانا.

در مکزیک در شهر ماتاموروس است که در Tamaulipas و در سراسر مرز از Brownsville, Texas, داوطلبان نگه داشتن یک چشم نزدیک بر روی هانا نگران است که این طوفان می تواند تحت تاثیر قرار موقت مهاجر اردوگاه در نزدیکی Rio Grande که در آن در مورد 1300 پناهجو از جمله نوزادان و سالمندان ساکن شده اند در انتظار تحت مهاجرت به ایالات متحده سیاست رسمی شناخته شده به عنوان "باقی می ماند در مکزیک است."

در ضمن داگلاس بود و انتظار می رود به نزدیکی اصلی جزایر هاوایی اواخر شنبه شب حرکت خواهد کرد و در بخشهایی از دولت یکشنبه و دوشنبه. طوفان هشداری بود در اثر اوآهو شهرستان است.

___

Lozano گزارش از هوستون. آسوشیتد پرس نویسنده ماریا Verza در مکزیکو سیتی و دزیره مهر و موم در آتلانتا کمک به این گزارش.

___

دنبال Juan A. Lozano در توییتر https://twitter.com/juanlozano70



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب