هانا به روز رسانی به طوفان رهبری برای تگزاس ساحل

میامی - توفان هانا شد به روز رسانی به طوفان شنبه در حال حرکت به سمت تگزاس ساحل و تهدید را سنگین و باران, موج ط

توسط MINERALNEWS در 4 مرداد 1399

میامی - توفان هانا شد به روز رسانی به طوفان شنبه در حال حرکت به سمت تگزاس ساحل و تهدید را سنگین و باران, موج طوفان و گردباد ممکن است در حالی که یکی دیگر از طوفان گرمسیری روش کارائیب.

حداکثر پایدار باد افزایش یافته و به 75 مایل در ساعت (120 kph), U. s. National Hurricane Center گفت: در صبح روز شنبه به روز رسانی در هانا. طوفان محور حدود 100 مایل (160 کیلومتر) در شرق-جنوب شرقی از کورپس کریستی, تگزاس و غرب در حال حرکت بود در 9 مایل در ساعت (15 kph).

یک موج طوفان هشدار در اثر از Baffin خلیج به سارجنت تمدید شد جنوب خلیج به پورت منسفیلد, Texas. موج طوفان تا 5 فوت (1.5 متر) پیش بینی شده برای این منطقه است. مردم توصیه شد برای محافظت از زندگی و اموال از آب بالا.

تورنادو نیز ممکن است روز شنبه برای قسمت های پایین تر به وسط تگزاس coastal plain, پیش بینی گفت. طوفان هشدار باقی مانده است در اثر پورت منسفیلد به مسکیت خلیج و یک طوفان گرمسیری هشدار دهنده هنوز هم در اثر از بارا el Mezquital, مکزیک به پورت منسفیلد تگزاس و از مسکیت خلیج به بالا, جزیره, Texas.

پیش بینی گفت: هانا می تواند 6 تا 12 اینچ (15 تا 30 سانتیمتر) از باران از طریق پنج شنبه شب — با جدا مجموع از 18 اینچ (46 سانتیمتر) — در علاوه بر این به ساحلی متورم است که می تواند تهدید کننده زندگی و گشت و گذار و تبدیل شرایط فعلی است.

در ضمن گرمسیری طوفان گونزالو بود و هنوز هم در مسیر به حرکت در سراسر جنوب جزایر بادگیر در روز شنبه بعد از ظهر یا شب. گونزالو غرب در حال حرکت بود در نزدیکی 18 مایل در ساعت (30 kph) با حداکثر پایدار باد در 40 مایل در ساعت (65 kph), the National Hurricane Center گفت: صبح روز شنبه.

گونزالو است که هوا را به 1 تا 3 اینچ (3 تا 8 سانتیمتر) از باران جدا شده و در مجموع از 5 اینچ (13 سانتی متر). یک طوفان گرمسیری هشدار بود در اثر توباگو و گرانادا و وابستگیهای آن. طوفان شد پراکنده یکشنبه شب یا دوشنبه پايتخت گفت.

گونزالو و هانا شکست رکورد برای اولین هفتم و هشتم اطلس به نام طوفان ترتيب با توجه به دانشگاه ایالتی کلرادو طوفان محقق فیل Klotzbach. قبلی ثبت شد Gert در جولای 24, 2005 و هاروی در اوت. 3 سال 2005 Klotzbach گفت.

کریستبل دانیل ادوارد و پری نیز رکورد برای اولین به نام طوفان اقیانوس اطلس برای خود نظم الفبایی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب